حاج علی اکبری

 خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز همه دشمنان علیه انتخابات بسیج شدند و امیدواریم به لطف خدا در جمعه آینده، مردم ما یک بار دیگر در این تاریخ پرافتخار صفحه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان، ماه صدقه و آماده شدن برای ورود به ضیافت الهی است و مومنان باید فرصت های این ماه عزیز را قدر بدانند و از این امکان الهی بیشترین استفاده را ببرند.

وی اضافه کرد: ماه شعبان دربرگیرنده مناسبت های بزرگی است که میلاد مسعود اولیای خدا در این ماه رقم خورده و سراسر شادمانی است و شب بسیار بزرگ نیمه شعبان هم شبی است که خداوند بر خود واجب کرده است که سائلی را از درگاه خود رد نکند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امسال نیمه ماه معظم شعبان را در حالی جشن می‌گیریم که بزرگترین انقلاب اسلامی معاصر بر اساس آموزه‌های مهدویت به چهل و پنجمین سال پیروزی رسیده است.

حاج علی اکبری با بیان اینکه در حالی نیمه شعبان را جشن می‌گیریم که کشتی مکاتبی که مدعی نجات بشریت بودند، به گل نشسته است، افزود: پرچم ولایت فقیه که عنوان نایب امام زمان(عج الله) را دارد، بر تارک ایران برافراشته است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ترکیبی از حماسه و عقلانیت بود

وی با بیان اینکه از حضور ملت عزیزمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنیم، بیان کرد: پس از ۲۲ بهمن خداوند بارش الهی را به مردم هدیه داد و امیدواریم در آینده هم از نعمت‌های الهی بهره مند باشیم.

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه مردم ما سزاوار هر نوع خدمتی هستند، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ترکیبی از حماسه، عقلانیت و مانور قدرت بود و حکایت از دشمن شناسی دارد. آفرین بر ملت ما که سزاوار هر نوع خدمتی هستند.

حاج علی اکبری با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، بیان کرد:امسال به توفیق الهی مسابقات بین المللی قرآن کریم به خوبی برگزار شد و رایحه دل انگیز قرآن کریم در کشور ما به برکت انقلاب استشمام شد. این اتفاق فرخنده را به فال نیک می‌گیریم و توصیه رهبر قرآنی را به گوش جان، برای انس بیشتر با قرآن کریم می‌شنویم و به همه دست اندرکاران این برنامه هم تبریک می‌گوییم.

وزارت اطلاعات دژ مستحکمی در برابر انواع تهدیدات است

وی با بیان اینکه روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) است،تصریح کرد: عزیزان ما در وزارت اطلاعات، این مدال پرافتخار را از امام(ره) دریافت کردند و امروز وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی دژ مستحکمی در برابر انواع تهدیدهای سیاسی، امنیتی، نظامی و فرهنگی است و به یکی از قدرت‌های بزرگ اطلاعاتی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: مزیت وزارت اطلاعات اخلاق و تدین و روحیه جهادی و مردم پایه بودن اطلاعات در جمهوری اسلامی است که از فناوری جدید هم بهترین استفاده را می‌کنند و این فناوری‌ها را بومی کردند و امروز می‌توانند در برابر تهدیدهای متنوع بایستند. نمونه آن عملیات پیچیده‌ای بود که در شناسایی و دستگیری عوامل دشمن در ۲۸ کشور جهان انجام دادند. این کار، بزرگ و شگفت انگیز است و به این عزیزان تبریک می‌گویم و برای شهیدان آنها طلب درجات و برای جانبازان طلب شفا دارم.

حاج علی اکبری با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: در انتخابات قدم های اولیه به خوبی برداشته شده و ۷۵ درصد از کاندیداها تایید صلاحیت شده‌اند. انتخابات برای ملت ما اتفاق شیرینی است که هدیه خداوند، اهل بیت(ع) و شهدا به ما است.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد آزادی و مردم سالاری دینی و جاری شده اراده مردم در صحنه اداره کشور است، گفت: انتخابات هوای تازه و نشاطی است که به جامعه داده می شود و امکان دست به دست شدن قدرت را در عرصه‌های اجرایی و تقنینی می‌گذارد و مصداق امرجامع و برترین مصادیق مسئولیت اجتماعی مشترک و آسان‌ترین و موثر ترین عمل صالح است.

انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای ملت ایران است، تصریح کرد: همه دوستداران ایران و انقلاب از رهبر عزیز و مراجع تقلید و جانبازان و خانواده های شهدا، مردم را به حضور آگاهانه و پرشور در این انتخابات دعوت کردند چون به تعبیر امام(ره) شرکت درانتخابات یک واجب بزرگ و ترک آن گناه کبیره است.

حاج علی اکبری با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با مساله انتخابات، بیان کرد: دشمنان ما، کل جریان ضد انقلاب و ایران با سوابق تاریک و سیاه زیر پرچم کفر و استکبار جهانی پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته‌اند وبیش از ۵۰۰ شبکه نحس و کثیف علیه انتخابات سخن پراکنی می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز همه دشمنان علیه انتخابات بسیج شدند و امیدواریم به لطف خدا در جمعه آینده، مردم ما یک بار دیگر در این تاریخ پرافتخار صفحه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق کنند و تصویری از ایران فردا، پیش روی بشریت قرار دهند.

توصیه به کاندیداهای انتخابات: از دو قطب سازی کاذب پرهیز کنید

خطیب نماز جمعه تهران در توصیه‌ای به داوطلبان انتخابات پیش رو، گفت: کاندیداها در هفته تبلیغات در معرض امتحان هستند. هودارانشان خردمندانه وارد میدان شوند و حفظ آبروی افراد را کنند و از دو قطب سازی کاذب ،تولید توقعات غیر منطقی و سیاه نمایی پرهیز کنند و با یک ورود مناسب خود را به مردم معرفی کنند.

حاج علی اکبری اضافه کرد: ما این هفته خوب مطالعه می‌کنیم و با قصد قربت انسان‌های مومن ، انقلابی و کار آمد را شناسایی خواهیم کرد و در اول وقت صبح جمعه در این صحنه دل انگیز انتخابات حضور پیدا می‌کنیم و باید شنبه بردباری و مهربانی هم مورد توجه مان باشد و بدانیم برنده اصلی این میدان ملت ایران خواهند بود.

رژیم صهونیستی با تنفس مصنوعی زنده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع غزه پرداخت و اظهار کرد: مساله اول جهان اسلام و همه بین الملل غزه است. جنگ غزه بعد از ۱۴۰ روز به نمایشگاه بزرگ از شکست‌های گوناگون استکبار جهانی تبدیل شده و رژیم غاصب در ۷۵ سال عمر کثیف خود چنین روزی را ندیده بود و چنین شرایطی را تجربه نکرد و به یاری جبهه مقاومت و به همت بیداری اسلامی روز خوش را هم نخواهد ندید.

خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: واقعیت این است که چیزی به نام رژیم جعلی وجود ندارد و با زور تنفس مصنوعی، ارسال سلاح و فضا سازی رسانه‌ای این پیکر متعفن را نگهداری می‌کنند و این نمایش هم به جای نخواهد رسید.

حاج علی اکبری گفت: آنچه از جنایات جنگی و تخریب زیر ساخت‌های غزه اتفاق می‌افتد محصول مشترک کمپانی لبیرال دموکراسی غرب و مجامع مفلوک بین المللی و سکوت خیانت بار دولت‌های به اصطلاح اسلامی است، اما ایستادگی ملت مظلوم و مقتدر غزه باعث عزت اسلام شد و حمایت از ملت فلسطین به نماد روشنفکری در جهان تبدیل شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    2 60
    ملت حامی نظامند ورای می دهند
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      13 0
      پس من که رای نمیدم جزع ملت نیستم؟
    • DE ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      حاج اقا دو قطبی ایجاد نکن. ملتی که رای نمی دن یعنی دشمن هستن؟ شما از مبارزه مصداقی با مفاسد اقتصادی از تریبون نماز جمعه صحبتی نداری بگی؟
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    43 1
    دشمنی وجود ندارد عملکر خودتان ملت را ناامید کرده کی با این شرایط لختصادی افتضاح به شما اعتماد میکنه
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      24 0
      حرف حساب.....مملکت توسط آقایان اداره میشه نه دشمن!
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    38 11
    مرگ بر دشمن.
  • نادر IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    30 4
    چرا شماها با اعمال ورفتار وکردارتون‌.بستری را فراهم کردید.که بقول شما دشمن بتونه سئو استفاده بکنه والان اینجور مسئولان بتک وتاب بیفتند....خلاصه خودتون خوب میدونید چقدر اکثر مردم از دستتون ناراحتند واحتمال اینکه رای ندهند زیاده
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 18
      ربطی به اعمال وکردار وگفتار و رفتار اینا نداره
    • مرتضی NL ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      7 0
      اتفاقا دقیقا ربط داره
  • کارشناس IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 21
    برای احترام به خون شهدا رای
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      20 0
      ربطی نداره
    • ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      0 1
      دقیقا به احترام خون شهدا
  • Ahmad IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    3 0
    یه کاری کردید که نمیتونه اینجا بمونه
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    9 0
    من کاندیدای با سواد پیدا نکردم
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 1
    بزرگی گفته اگر دشمن در مردم نفوذ کرد دوعلت دارد
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      1 0
      چرا گفته ؟ کجا گفته ؟ اون دوعلت کدومند ؟ درست گفته یا نه ؟
  • DE ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    1 0
    دو قطبی سازی کاذب خوب نیست سعی کنید دوقطبی سازی صادق از نوع دو قطبی سازی‌های صادق بیجا کلام درست کنید. یعنی دفاع از رژیم کودن کودک کش و فتنه زن هرزه گی برده گی و یانکی های جنایتکار
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      0 0
      همانقدر که از فتنه و رژیم صهیونیستی متنفرم از دروغ، صحنه سازی و ساختارهای ضعیف هم همینگونه ام.
  • دهه۶۰ IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    3 0
    شیش ماه باید صبر کنم تا برای خونه گوشت بخرم؛ یا فعلا زنم باید درد دندونش رو تحمل کنه تا بعدا گشیش بشه.
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    پای دشمنان را به میان نیاوریم
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 1
    درروز خجسته میلادامام زمان عج بارشهاو نزولات اسمانی هم افزایش میآبد
  • US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    بیائید با خودتان صادق باشید و عملکرد خودتان را توی ترازو بگذارید ببینید تا حالا برای مردم و کشور مفید بوده اید
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 1
    درروز خجسته میلادامام زمان عج بارشهاو نزولات اسمانی هم افزایش میآبد
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    غربی ها با دهه بمب اتم نمی توانستند ملت اینقدر ناراضی کنند
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    جالبه نظرات غیر قابل انتشار، انتشاراتی با توام مگه به تو چیزی گفتن یا به شعور بالای تو توهین کردن که منتشر نکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس