کد خبر 1578242
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
حمله پیشکسوت پرسپولیس به اوسمار: او در قواره سرمربیگری نیست/ دیگران ترکیب می‌چینند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی برزیلی پرسپولیس فقط یک تمرین‌دهنده است و در قواره سرمربیگری نیست.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: تیم نمایش خوبی داشت و بازی بدی نبود، مخصوصا نسبت به بازی قبل که روی غرور علیرضا بیرانوند بازی را باختیم. در این بازی امید عالیشاه ستاره پرسپولیس بود و به عنوان بازیکن آزاد نقش پررنگی در این برد داشت.

وی افزود: با حضور عیسی آل‌کثیر روند تیم بهتر شد و و به گل رسیدیم. گل دوم نیز روی یک کار ترکیبی و خلاقیت بی‌نظیر ترابی به ثمر رسید و در نتیجه به یک پیروزی مهم برابر یکی از مدعیان به دست آمد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی این تیم گفت: یک تیم مثل پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به یک سرمربی بزرگ دارد که در اندازه و قواره این تیم باشد. این برد دلیل بر توانایی این مربی به عنوان سرمربی نیست. اوسمار فقط تمرین‌دهنده است نه سرمربی. او در قواره پرسپولیس نیست. سرمربی پرسپولیس باید مدیر نیز باشد. باشگاه ما افراد و بازیکنان بزرگی را دارد که لایق نشستن روی نیمکت این تیم هستند. اگر بنا باشد مربی خارجی بیاید باید سرمربی‌ای در حد پرسپولیس باشد و یک فرد لایق و توانا نیز از بازیکنان سابق و پیشکسوت پرسپولیس نیز در کنار چنین مربی کار کند.

عربشاهی خاطرنشان کرد: اوسمار کاری نکرده که بگویم بعد از باخت به آلومینیوم کار خاصی انجام داده تا تیم برابر تراکتور به پیروزی برسد. بازیکنان پرسپولیس مشخص هستند حالا نهایت با دو تغییر وارد زمین شوند. این بازیکنان زمان یحیی گل‌محمدی هم بودند. من شنیده‌ام حتی چند نفر می‌گویند کدام بازیکنان در زمین باشند. دقت کنید در این بازی به جای او مدیر تیم در کنار زمین بود. ما باید هرچه زودتر به فکر یک مربی خوب و بزرگ برای نیمکت پرسپولیس باشیم. باید کسی سرمربی تیم شود که از جنس پرسپولیس است مثل دهه شصتی‌ها که در این تیم بودند. کسی باشد که با هیچ کس تعارف نداشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مدیریت باشگاه هرچه زودتر تصمیم درست و مهمی بگیرد. خوشبختانه استقلال نیز امتیاز از دست داده و ما با این برد به این تیم نزدیک شدیم. راه برای قهرمانی پرسپولیس هموار است و امیدوارم با یک تصمیم درست و منطقی بتوانیم شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    5 0
    اینها بهشون برخورده اوسمار گذاشتند و دوست داشتند یکی از باند خودشون باشه هر چی هست سنش کمتره و از شماها بهتره و دانش بالاتری دارد بشینید سرجاتون و سکوت پیشه کنید
    • دادا IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 0
      اقا ضیا زمان شما گذشته مثل بازیکنان بزرگ تیم علی دایی کریم مهدوی کیا و......بنشین اجازه بده جوانان ومربیان دارای علم ودانش کارشان را بکنند
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    4 0
    از جنس پرسپولیس است مثل دهه شصتی‌ها که در این تیم بودند. کی گفته سرمربی باید از جنس خود تیم باشد . هر کسی بتونه در پرسپولیس نتیجه بگیره همه باید ازش استقبال کنند و حمایتش کنند حتی اگه اون نفر از قدیم های استقلال باشه.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    مگر ساحل عاج ، سرمربی بزرگی داشت که قهرمان آفریقا شد؟
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    2 0
    آقای عربشاهی تو اگر عرضه داری برو از پایین تیم بگیر و بیارش بالا فقط دارید جو رو بهم می‌ریزد تیم در ایم دو بازی عالی بازی کرد حتی در اراک که باختیم اما خوب بازی کردیم !!!!!
    • فقط پروین و پرسپولیس IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 0
      دقیقا و اگر مربی های خودمون خوب بودن این همه مربی خارجی در تیم های مختلف نداشتیم و به نظر من اگر به اوسمار میدان دهند و پشتیبانی صد در صد کنن احتمال اینکه کارشو بلد باشه زیاده فقط تنها کاری که الان باید انجام بشه اینه که جلوی بازیکنانی مثل سروش رفیعی اگر دخالت کرد گرفته شود و اوسمار بتواند نظم و گوش به فرمان بودن را برای بازیکنان جا بیندازد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس