کد خبر 1578389
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مقاومت نیوز در مطلبی به موضوع آتش بس نبرد طوفان الاقصی در آستانه ماه رمضان پرداخت و نوشت:

چیزی تا ماه رمضان نمانده است و نبرد طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد ماه رمضان هر ساله به دلیل اقدامات تحریک آمیز اشغالگران در مسجد الاقصی صحنه تنش ها بین تروریست های اشغالگر و مجاهدان فلسطینی است و نبرد سیف القدس نیز به دلایل یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح در ماه رمضان رخ داد و سال گذشته نیز پس از عید پسح شاهد درگیری موقت گروه های فلسطینی و اشغالگران بودیم .

امسال در اقدام اول بن گویر و نتانیابو تصمیم گرفتند در ماه رمضان از ورود فلسطینی های زیر ۵۰ سال به مسجد الاقصی جلوگیری کنند اما مسئله مهم تر عید پسح است که هر ساله صهیونیست ها به دلیل احتمال انفجار منطقه از قربانی در مسجد الاقصی جلوگیری میکردند چه در دولت چپ نفتالی بنت چه در دولت افراطی نتانیابو اما امسال با توجه به شرایط منطقه باید دید آیا اجازه قربانی داده میشود؟!

البته بی شک در ماه رمضان و یورش های صهیونیست ها به مسجد الاقصی شاهد شدت درگیری ها در کرانه باختری و افزایش عملیات های استشهادی خواهیم بود اما مسئله این است آیا دولت افراطی رژیم صهیونیستی از شرایط منطقه برای افزایش جسارت به مسجد الاقصی استفاده میکند؟! و برنامه محور مقاومت چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس