کد خبر 1578811
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
‌

در ایام منتهی به برگزاری انتخابات ۱۴۰۲، بسیاری از چهره‌ها ورزشی و مذهبی، حمایت خود از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند.

به گزارش مشرق، با آغاز مهلت تبلیغات انتخاباتی از سوم اسفندماه، شهرستان‌ها و چهره‌های ورزشی و هنری به استقبال از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رفتند.

در برخی از نقاط مختلف کشور، این استقبال با تجمعات چند ده هزار نفری همراه شده است. تجمعات طرفداران کاندیدهای انتخاباتی حتی در عبور و مرور خودروها نیز تاثیر گذاشته و در مسیرهای عبوری مقابل ستادها ترافیک ایجاد کرد.

شور انتخاباتی در فضای مجازی نیز احساس می‌شود. کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتک‌های مختلف به استقبال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رفتند. بسیاری از این کاربران با عرض ارادت به شهدا، حضور در انتخابات پیشرو را، ادای دین به خون شهدا دانسته و حتی برخی جانبازان جنگ تحمیلی، در تریبون محافل مذهبی حمایت خود از شرکت در انتخابات ۱۲ اسفند را ابراز کردند.

دعوت امام‌جمعه اهل‌تسنن بوکان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

ویدیوهای منتشر شده از گچساران نیز نشان می‌دهد،تبلیغات انتخاباتی در این شهر به اوج خود رسیده و اقشار مختلف این شهرستان از جمله جوانان، نوجوانان تنور انتخابات را گرم گرم کردند.

افزوده بر این، چهره‌های ورزشی مدال‌آور نیز حمایت خود از انتخابات ۱۴۰۲ را اعلام کردند. الهه رزاقی، نایب‌قهرمان وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد: ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی قهرمانی دیگری را رقم خواهیم زد. ریحانه خاتونی، عضو تیم ملی دوچرخه سواری نیز یکی دیگر چهره‌های ورزشی بود که از انتخابات حمایت کرد. سپیده بابایی، عضو تیم ملی کشتی آلیش زنان نیز در پیامی ویدیویی مردم را به شرکت در انتخابات اسفندماه کرد و

مهدی رسولی، مداح سرشناس نیز در صفحات مجازی خود، پویشی راه‌انداخته تا کاربران شبکه‌های اجتماعی، با افتخار شرکت در انتخابات پیشرو را اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • LU ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 12
    در بیشتر شهرستانها شوق انتخابات دیده می شود.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    5 4
    چقدر شاد و شنگولن
  • FR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    3 3
    تاثیر گذار بود
  • حبیب بن مظاهر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    5 4
    سلام نمی دانم چگونه بگویم در دم دمای انتخابات هر روز بازار سرمایه منفی هست ،وضعیت بسیار نگران کننده می باشد مردم را از این طریق دارند دل سرد می کنند یه تیکه سرمایه مردم هم در بورس نابود شد
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    3 6
    همیشه خوش باشید
  • باغبان پیر FR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    6 13
    خداوند را شاکریم که با رحمت او ۲۲ بهمن با عزتی داشتیم, چشن نیمه شعبان نورانی در سراسر کشور برگزار شد , برف و باران خوبی در ایران داریم. امیدوارم در انتخابات پیش رو نیز با رحمت الهی و حضور پر شور مردم پای صندوق رای دشمنان اسلام, انقلاب اسلامی, جمهوری اسلامی و ایران مستقل و سر افراز مفلوکتر از گذشته گردند. در حماسه ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران از بزرگ و کوچک, مرد و زن از آب و خاک و خانه خود در برابر حمله عراق صدامی و حامیانش جانانه دفاع کردند و امروز صندوق رای سنگر دیگریست که ضمن انتخاب یک نماینده دفاع از استقلال و سربلندی ایران در برابر تهدیدها , تحریم ها و تهاجم فرهنگی غرب و رسانه های مزد بگیر آنها میباشد که هر روز نقشه شومی برای استقلال و اینده کشور ما میکشند
  • BG ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    8 2
    یبینید با گفتار درمانی چیزی حل نمیشه. والا بیشتر مردم الان فقط به مردن فکر می کنند.امید در میان همه از بین رفته. حالا شما تشویق به رای دادن می کنید؟!
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      2 0
      ماشاله چه جمعیتی
  • ادرین DE ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 3
    کلا نصف رای های نظام تو مناطق محرومه اخرش هم همه ی پولها تو تهرون خرج میشه که از هزارنفر یه نفر رای میده
  • LU ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    3 5
    قطعا مشارکت خواهم کرد
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 2
    چه ذوقی دارن!!
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 2
    چقدر جمعیت اومده
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    حداقل اگرحماس و...پیروزمیشدو اسقاطیل نابودومحوشده بودخودبخودمشکلات هم حل شده بودومردم دلشون برای رای دادن بیشتردرصحنه وقرص بودنند!
  • DE ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    1 4
    خوبه تو هر شهر یک ستاد مردمی کمک رسانی به شعبات انتخابات درست بشه به کسانی که از نظر بدنی معلولن کمک کنن بتونن بیان رای بدن و باز بتونن به منزلشون برگردند. کسانی که نذر دارن میتونن این روز نذر انتخابات کنن و با خودروهاشون به کسانی که توان راه رفتن ندارن برای رفت و برگشت خدمات نذری سواری بدن.
  • کارشناس IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    سیرک انتخاباتی راه انداختند. اکثرشون هم دلقکی بیش نیستند
  • DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    در فتنه بزرگ زن هرزه گی بردگی که خیانتی بزرگ به کشور بود و تمام نیروهای شیطانی وابلیسی و جاسوسان و ستون پنجم و خود تحقیر کن های درپیتی با کمک مثلث منحوس عبری غربی عربی همراه بودند , درست است که تعدادی از هموظنان ما گول هیاهوی این زالوهای دیوصفت را خوردند ولی در عوض 25 شهریوردر سالگشت فتنه زن هرزه گی بردگی ملت دست زد به سینه ناپاک و پر از کینه دشمنان نظام زده و کوه اورست قمپوزیسیون موش زائید .لیش از 3.5 میلیون نفر رفتند تفریحات به شماب و نزدیک به 9 میلیون نفر رائر امام رصا ع در عرض دو هقته رکورد زدند و صدها نفر رفتند دیدن رونالدو نزدیک هتلش ....ولی هیچ کس برای آتش زدن اموال مردم و کشتن هموطنان ما و وحشی گری و لات بازی و عربده کشی جرات بیرون آمدن نداشت و به ذلابه دان تاریخ رفتند. و اکنون همین ملت پای صندوقهای رای میلیونی بیرون خواهند آمد و حماسه خواهند آفرید. آفرین به خرد جمعی ملت ایران که با داشتن صدها مشکل , مشکل اصلی یعنی پیروی از جاسوسان و وطنفروشان وستون پنجم...را شناخته و از آنها روی گردان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس