کد خبر 1579202
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش مشرق، مهدی قاسم زاده، فعال رسانه در توئیتی نوشت:

طبق گزارش اخیر آژانس اتمی، ایران ذخائر اورانیوم ۶۰ درصدی خود را کاهش داده اما گویا کل ذخائر اورانیوم غنی شده‌ی کشورمان نسبت به گزارش فصلی پیش، افزایش داشته و حتی به ۲۷ برابر میزان تعیین شده در برجام رسیده است؛ البته هر رسانه بخش دلخواه خودش را پوشش میدهد!

یکی با انتشار بخش اول سعی دارد کشورمان را متهم به عقب نشینی کرده و برای احتمالا بایدن دستاورد سازی کند و دیگری با انتشار بخش دوم تلاش دارد احتمالا بایدن را متهم به انفعال در برابر کشورمان کرده و ضمن ایران هراسی، زمینه را پرونده سازی علیه کشورمان فراهم آورد!

غرب چگونه با رسانه به ایران هراسی دامن می‌زند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 1
    نه
    • کارشناس رسانه IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 0
      مهم این است که ایران با رسانه های غربی چگونه برخورد می کند ؟ اگر از اداره مطبوعات خارجی وزارت ارشاد آماری بگیرید متوجه میشوید سالانه چه تعداد مقاله و مطلب بر علیه ایران در نشریات اروپایی و آمریکایی برعلیه ایران منتشر میشود . ولی از آنها بپرسید که در پاسخ به این تهاجم چه کرده اید ؟ در پاسخ خواهند گفت ما وظیفه داریم مقالات آنها را ترجمه کنیم و در اختیار مسئولین قرار دهیم . پایان نامه کارشناسی ارشد من در باره تحلیل و محتوای چند مقاله بود . برای انکه بتوانم مقالاتی را انتخاب کنم یک آماری از اقدامات رسانه های بیگانه را طی دو یا سه سال را بررسی کردم . ولی از اینکه کسی به فکر انگاره سازی رسانه های بیگانه در بین مردم امریکا و اروپا و اسیا نیست تعجب کردم . در حالی که به راحتی میشود چندین برنامه برای مقابله و خنثی سازی بخشی از این اقدامات انجام داد .ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 0
      اغراق نیست که درصدبسیاریالایی از مردم اروپا و امریکا کمترین اطلاعی از موقعیتهای فرهنگی و نژادی و حتی جغرافیایی ایران ندارند. افسران نرم ما هم با وحود برخوردای از امتیازات اینترنتی سرشان به مصی و کریمی و ...گرم است.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 1
    اگه نگران پرونده سازی بودیم انرژی هسته ای رو باید میبوسیدیم میگذاشتیم کنار.یا دشمن اسرائیل کودک کش نبودیم.ادبیات اصلاحطلبی انفعاله ضرره پشیمانیه آیا دنیا میدونه صهیونیستها چندتا بمب اتمی دارند؟
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 3
    اورانیوم مال خودمونه و آمریکا کلا غلط کرده درباره اش نظر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس