انتخابات

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به موارد نقض قانون گفت: وزارت کشور با مصادیق رفتار غیرقانونی برخی جریانات تخریبگر برخورد کند.

به گزارش مشرق، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به رفتار غیرقانونی برخی گروه‌ها در انتشار لیست‌های انتخاباتی گفت: از وزارت کشور تقاضا داریم موارد تخلفات را بررسی و به سرعت نسبت به صدور دستور جمع آوری بنرها و پوسترهای تبلیغاتی این شبه جریانات سیاسی اقدام کند.

وی در این خصوص با اشاره به موادی از قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اولا تنها جبهه‌ها و ائتلاف هایی که توسط وزارت کشور بصورت قانونی معرفی شدند امکان معرفی کاندیداها و ارائه لیست دارند و در ثانی، لیست‌های انتخاباتی باید از کاندیداها بابت حضور در لیست اجازه بگیرند که در حال حاضر برخی لیست‌های دروغین مشابه لیست اصلی جبهه انقلاب منتشر شده است که نه تنها قانون را رعایت نکردند بلکه موجب اعتراض کاندیداها نیز شده‌اند به طورمثال دکترقالیباف اخیرا از یکی ازاین لیست های غیرقانونی اعلام برائت کردند.

سخنگوی شورای ائتلاف در پایان گفت: از مردم عزیز تقاضا میکنیم با توجه به سواستفاده برخی شبه جریانات از لیست اصلی جبهه انقلاب، دقت لازم را به خرج داده و به لیست‌هایی که خود را منتسب به جریانات انقلابی معرفی و با استفاده از عناوین و چهره‌های اصلی شورای ائتلاف سعی در موجه نشان دادن خود دارند، اعتماد نکنند و همچنین وزارت کشور شهرداری ها رامکلف کند بنر و تبلیغات گروه‌های غیرقانونی نصب نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    8 4
    طرف مقابل با یک لیست آمده به قول خودشان صدای ملت و همه شان چه علنا چه پشت پرده حامی آن هستند و در مقابل، نیروهای انقلاب با لیستهای مختلف، هر کسی چند نفر از صدر و ذیل لیست ائتلاف را که خوشش نمیامده حذف کرده و چند نفر افزوده و لبست تشکیل داده با برچسب انقلاب و اصولگرایی، وای به مجلسی که مطهری رییسش سود و همسر واعظی و نوبخت و پزشکیان و تاج گردش همفکرانشان اکثریت باشند یا حتی حضور داشته باشند
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    4 7
    اختلاف درونی جبهه انقلابی و خدعه های معاویه ای رقیب و نیز کوتاهی وزارت کشور و شورای نگهبان در رد صلاحیت مجدد متخلفین در تبلیغات ، می‌تواند باعث شکست در انتخابات مجلس شود. زنهار
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    5 0
    نه
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    1 0
    با اینکه یقین دارم قصدتون فقط خدمته اما دلم به حال تون میسوزه !
  • ایران قوی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    چگونه انتظار رای دارند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس