کد خبر 1579727
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
اوسمار: بازی کردن مقابل ذوب‌آهن همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی کردن جلوی ذوب آهن در این زمین سخت است.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: همیشه اینجا مقابل ذوب آهن بازی کردن خیلی سخت است. مخصوصا در این فصل که کارشان خیلی خوب بوده است.

وی افزود: باید از سرمربی ذوب آهن و بازیکنان این تیم تعریف کنم. حتی با یک بازیکن کمتر بازی خوبشان را ادامه دادند. تغییر تاکتیکی که بعد از گل در زمین ایجاد کردند، مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد اما آن را کنترل کردیم. بین دو نیمه برنامه ریزی کردیم تا مدافعین حریف را بیشتر کنترل و برنامه بازی‌مان را عوض کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: مدل بازی ذوب آهن باعث شد طرز بازی خودمان را عوض کنیم تا بیشتر مالکیت توپ را داشته باشیم. خیلی خوشحالم بازیکنان ما به هدفی که داریم پی برده‌اند. متاسفانه از موقعیت‌هایمان نتوانستیم استفاده کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم اما بازی همین است.

اوسمار تصریح کرد: از طرفداران‌مان که به استادیوم آمدند تا ما را تشویق کنند، تشکر می‌کنم. در جام حذفی مطمئنا حمایت هواداران را خواهیم داشت و این برایمان خیلی مهم است.

وی افزود: بازی‌هایی حتی در نیم فصل اول و فصل گذشته بوده که نتوانستیم از بعضی فرصت‌ها استفاده کنیم. این شرایط به ما نشان می‌دهد که در تمرینات طول هفته و قبل از بازی‌ها، روی نقاط ضعف‌مان کار و آن‌ها را برطرف کنیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص عملکرد بازیکنان خارجی این تیم، عنوان کرد: همیشه بازیکنی که از کشور دیگری می‌آید، شاید در ابتدا کمی استرس داشته باشد اما به نظرم در بازی اولشان خوب بودند و توانستند خودشان را نشان بدهند. این بازی اول به نوعی یک شوک به آن‌ها بود و مطمئنا حل شده اما تمرینات تعیین می‌کند کدام بازیکن بهتر است و باید در ترکیب اصلی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    4 0
    آفرین بچه ها..همه عالی..ولی از بازی اورانوف و حرکاتش حال کردم🧿🇮🇷حسن هم خوب بود..کاش شوت اورانوف گل میشد🌺حرکات ترابی اورانوف و سروش بوی قهرمانی میدهد❤❤❤❤❤❤تو مقدمات جام جهانی اورانوف چه گلی به علی بیرو زد🤣عاشق حرکاتشم..ماشالاااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس