کد خبر 1580422
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
چرا خبیری از هیات‌مدیره پرسپولیس کنار کشید

عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا دارد و افرادی باید در جایگاه مدیریتی و فنی این باشگاه حضور پیدا کنند که شایسته باشند.

به گزارش مشرق، حسین خبیری که برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مجموعه ورزشی شهید شیرودی، محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش، حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: این افتخار نصیب من شده تا مدیرعامل باشگاه خیبر باشم و به‌ عنوان یک شهروند وظیفه خود دانستم برای آینده کشور رای دهم.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد افزود: به عنوان یک شهروند انتظار داریم وقتی نمایندگان وارد مجلس می‌شوند به وعده‌هایی که دادند برای رفاه و اعتلای کشور تلاش کنند.

عضو سابق هیات‌مدیره پرسپولیس درباره مشکلات این باشگاه خاطرنشان کرد: دیگر در خدمت باشگاه پرسپولیس نیستم و اخلاقی نیست که بخواهم در خصوص این باشگاه صحبت کنم. زمانی که در هیات‌مدیره باشگاه بودم خیلی اخبار منعکس نمی‌شد ولی همان موقع گلایه‌ها و اعتراض‌هایی بود و نظرات خود را اعلام می‌کردم. وقتی دیدم نظراتی که می‌دهم به‌خوبی مورد توجه قرار نمی‌گیرند ترجیح دادم، استعفا دهم.

او افزود: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا دارد و افرادی باید در جایگاه مدیریتی و فنی این باشگاه حضور پیدا کنند که شایسته‌اش باشند چون این صندلی، صندلی بزرگی است. ان‌شاءالله مشکلات حل شود و برای این باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    اخلاق ورزشی هزاران آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس