کد خبر 1580562
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

تبلیغات منفی دشمنان ماههاست در فضای مجازی و رسانه های غربی برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای منتشر شد اما مردم کردستان با حضورشان بی تفاوتی خود را به تبلیغات دشمنان نشان دادند.

به گزارش مشرق، رأی ندهید، تبلیغات منفی دشمنانی بود که ماه‌ها و روزهای زیادی برای آن هزینه و وقت صرف کردند، اما امروز مردم استان کردستان از نخستین لحظه آغاز رأی در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و «نه» محکمی را به دشمنان و «آری» پرطنینی را به جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

پیر و جوان، بزرگ و کوچک و حتی کودک و نوجوان نیز در این روز حماسی پای کار آمدند، شیعه و سنی ندارد وقتی پای آبروی نظام و سربلندی این دیار باشد همه کنار هم حضور می‌یابند تا بهترین و ماندگارترین لحظات را برای سرزمین شأن خلق کنند.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

نخستین حماسه ساز لحظه تاریخی امروز را پدری دلسوز برای آینده فرزندانش رقم زد که حضورش را برای کشور، برای کردستان و برای آینده خانواده اش مهم خواند.

حضورها پشت سر هم افزایش یافت و مشارکت‌ها در دقایق بعد گسترده‌تر می‌شد، از حضور مسؤولان گرفته تا حضور خانوادگی مردم، زیبایی‌های حماسه حضور را در کردستان بی نظیر می‌کرد.

بی شمار بودند زیبایی‌های این روز تاریخی، مادری که کودکش را در این جشن سیاسی همراه آورده بود و پدری که فرزند رأی اولیش را با افتخار در کنار خود داشت.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

هنرمندان عرصه موسیقی سنندج نیز در حاشیه این روز حماسی در کنار مشارکت مردم با نواختن موسیقی لحظات شادی را برای مردم به ارمغان آوردند و عروس و دامادی که آمدند تا در این جشن سیاسی نیز شرکت کنند، همین که پا در شعبه اخذ رأی مسجد جامع سنندج گذاشتند صدای صلوات حاضران طنین انداز شد و معنویت را در این جشن راهی و بدرقه زندگیشان کردند.

روستاییان نیز در این روز حماسه ساز شدند، از حضور چشمگیر روستاییان دالان و باغچله و تازآباد دیواندره گرفته تا حضور حاشیه نشینان شهرهای استان همگی پای صندوق‌های رأی بودند.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

مادر بزرگی با عصا آمد و پدربزرگی تسبیح به دست علاوه بر رأی از خداوند طلب بهترین سرنوشت را برای مردمان و جوانان شهر و دیارشان می‌کردند.

از خواهر برادری‌ها هم کم نبود تصاویری که در این روز به یادگار ماند خواهر و برادرانی که سن شأن به شرکت در این حماسه قد نمی‌داد اما برگه‌های رأی پدر و مادر را به صندوق انداختند و در این روز حماسی شرکت کردند.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

خانوادگی کنار هم با هم و برای ایران آمده بودند تا حماسه حضور را خانوادگی رقم بزنند و سرنوشت مملکت را در کنار هم رقم بزنند.

خوشحال بودند و شادمان از حضورشان در جشن سیاسی ایران و از اینکه در این جشن سهیم شده‌اند به خود می بالند و از حضورشان احساس غرور می‌کنند.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

تصاویر پدر دختری هم در این روز به یادماندنی به یادگار ماند، تصاویری که لحظه‌ای تاریخی را برای آنها به یادگار می‌گذاشت.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

عروس و داماد بودند و از جشن عروسی خود آمدند تا در جشن سیاسی هم خاطره‌ای ثبت کنند، پای صندوق‌های رأی از این عروس و داماد گرفته تا بانوان و مادرانی که پخت و پز نهار و شام را تمام کرده بودند و به صف رأی دهندگان پیوسته بودند.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

شناسنامه بدست و با افتخار انگشت بر جوهر انتخاب می‌زدند و از مطمئن‌تر از قبل برای انتخاب نمایندگان مورد نظرشان پا در عرصه حضور گذاشته بودند و شکی نداشتند که آینده برای ایران و ایرانی بهترین روزها را اندیشیده است.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

ماموستا و روحانی و مسؤول و مردم همه در کنار هم بودند و همه انگار می‌خواستند با رأی شأن در این حماسه تاریخ ساز از یکدیگر سبقت بگیرن.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

لنز دوربین رسانه‌ها و قلم خبرنگاران عاجز ماند از خلق این همه حماسه که با حضور تک تک مردم این دیار به ثمر نشست و بیش از ۱۰۰ خبرنگار و عکاس در این روز خالق تصاویری از حماسه مردمی در استان کردستان شدند.

بی‌تفاوتی کردستانی‌ها به تبلیغات منفی دشمنان

عاجز ماندند و مأیوس شدند دشمنانی که ماه‌ها هزینه کردند و تبلیغات منفی خود را علیه این نظام به راه انداختند تا مردم را از مشارکت بازدارند اما خاطره انگیزترین روز را مردمی رقم زدند که به تبلیغات منفی دشمنان پاسخ منفی دادند و مشارکت‌شان در انتخابات پوچ بودن توطئه‌های دشمنان را به جهانیان ثابت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ح US ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    5 0
    عکس ها نشون میده
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      10 0
      براندازها هر وقت فراخوان می دهند کلا 10 نفر ادم یک جا جمع می شوند بعد رسانه ها همین 10 نفر را کل مردم ایران حساب می کنند !!! در صورتی که 41 درصد مردم در هوای سرد و برفی امده اند و رای داده اند بیشتر مردم به خاطر سرما و برف از خانه خارج نمی شوند پیرمردها و پیرزن ها به خاطر لغزنده بودن خیابان ها از خانه خارج نمی شوند خیلی از مردم تنبل هستند و حال و حوصله ندارند بروند محل رای گیری انتخابات مجلس برای اکثر مردم ایران مهم نیست و برای همین کمتر شرکت می کنند خیلی از مردم برانداز نیستند ولی رای هم نمی دهند
  • فرزاد کلبعلی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    5 4
    تنها جایی که اگر صددرصد مردم مشارکت در انتخابات کنند, من ضدانتخابات خوشحال میشوم اینجاست.
  • سامان IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    6 7
    کو حضور گسترده !!!!!!
    • سيّد مجتبى بنيادى ، IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      7 0
      بخل و كينه به نظام ، تو بدبخت اجنبى پرست رو كور كرده⁉️‼️
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    7 5
    خیلی پر شور بود
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    10 5
    آفرین، احسنت بر همت و غیرت شما برادران و خواهران با شرف کرد ایرانی
  • اکبر DE ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    6 1
    کردستان یکی از بالاترین درصد های مشارکت رو داره
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    6 2
    درود بر شرف هموطنان کرد که پوزه دشمن را به خاک مالیدن
  • کرامت ا... IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    5 0
    درود برغیرت و همت و بزرگی تان هموطنان کردستانی ، خداوند یار و نگهدارتان باشد .
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    2 5
    من کردستان هستم خیلی خلوت بود
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      0 0
      شما همه جای کردستان بودی!!؟همه شهرها و صندوق ها من بانه بودم حضور مردم خوب بود به کوری چشم دشمنان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس