کد خبر 1580609
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۸
برتری میلان در شب سیاه لاتزیو

تیم فوتبال لاتزیو در دیداری خانگی با قبول شکست و ثبت ۳ اخراجی شب تلخی را مقابل میلان تجربه کرد.

به گزارش مشرق، نخستین بازی از هفته ۲۷ سری‌آ ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه با جدال دو تیم لاتزیو و آ.ث میلان آغاز شد. میلان در شرایطی در این دیدار خارج از خانه به مصاف لاتزیو رفت که با ۵۳ امتیاز در رده سوم جای داشت و لاتزیو نیز با ۴۰ امتیاز در جایگاه هشتم بود.

جدال دو تیم در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا تکلیف بازی در ۴۵ دقیقه دوم مشخص شود. در فاصله ۷ دقیقه لوکا پیگرینی دوبار از داور بازی کارت زرد گرفت تا مجبور به ترک زمین شود. اخراج او باعث شد میزبان از دقیقه ۵۷ با یک بازیکن کمتر این دیدار را ادامه دهد.

در دقیقه ۷۶ رافائل لیائو برای میلان گل زد اما VAR این گل را مردود کرد. در شرایطی که تنها ۲دقیقه به وقت‌های قانونی این بازی زمان باقی مانده بو،د نوآ اوکافور گل برتری میلان را به ثمر رساند تا شاگردان استفانو پیولی به یک برد شیرین دست یابند.

در ادامه این بازی و در وقت‌های تلف شده لاتزیو ۲ اخراجی دیگر داد تا شب سختی را تجربه کند. آدام ماروسیچ و متئو گوندوزی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شدند تا هواداران این تیم خاطره تلخی را از این دیدار به یاد داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس