کد خبر 1581036
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
بلانکو موثرترین بازیکن نکونام است/ مانعی برای قهرمانی استقلال وجود ندارد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در حال حاضر به آرامش رسیده و ۲ هفته است که دیگر اختلافی در این تیم وجود ندارد.

به گزارش مشرق، استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در بازی مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا با ۳۹ امتیاز جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را مستحکم‌تر کند. بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پس از این نتیجه می‌توان تیم نکونام را شانس اول قهرمانی متصور شد، اظهار کرد: استقلال با این پیروزی در مسیر قهرمانی قرار گرفت، چون حریف مقابل خودش را از جلوی راه برداشت و در حال حاضر با اختلاف امتیاز زیادی صدرنشین است. البته الان نمی‌توان عنوان کرد کدام تیم مدعی قهرمانی است و در هفته‌های پایانی وضعیت تیم قهرمان بهتر مشخص می‌شود.

او درباره عملکرد بلانکو در استقلال که باوجود نقش بسزایش در روند بازی آبی‌پوشان، تنها یک گل به ثمر رسانده است، بیان کرد: او یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دو بازی اخیر بوده به طوری که به خوبی پرس و حفظ توپ می‌کند و برای بازیکن کناری خود موقعیت گل ایجاد می‌کند. پیش از این سیاوش یزدانی و دانشگر که اکنون در سپاهان هستند، بهترین سر زن‌های استقلال بودند اما بلانکو حتی در سر زدن نیز بهتر از این دو بازیکن است. بنابراین اگر درجه یک هم نباشد اما موثرترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منتقدان بلانکو چیزی از فوتبال نمی‌دانند

این پیشکسوت استقلال همچنین درباره بزرگترین مانع تیم نکونام برای رسیدن به قهرمانی تصریح کرد: در حال حاضر تصور نمی‌کنم مانعی برای استقلال جهت رسیدن به قهرمانی وجود داشته باشد. دو هفته است که دیگر اختلافی بین کادر فنی و مدیریت وجود ندارد و استقلال به آرامش رسیده است. در حقیقت نتایج خوب استقلال به خاطر همین آرامش است. اکنون استقلال در مسیر قهرمانی قرار دارد که امیدوارم این مسیر را درست انتخاب کند تا قهرمان شود.

فریبا در پایان همچنین در خصوص بازی جام حذفی برابر مس رفسنجان گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هر تیمی که اشتباه کند، حذف می‌شود. بنابراین استقلال باید حواسش را جمع کند تا با کوچکترین اشتباه جام را از دست ندهد. البته مس رفسنجان با مربیگری نویدکیا خیلی خوب شده و با این تغییرات شوک خوبی به این تیم وارد شده است. به هر جهت استقلال بازی سختی را برابر مس رفسنجان دارد و این تیم در دو بازی اخیر خود به نتایج خوبی دست پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس