کد خبر 1581111
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
دلار

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۸۶۴ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۳۹ هزار و ۸۶۴ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۳۰ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۳ هزار و ۲۱۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز با ثبات ۱۰ هزار و ۸۵۴ تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 1
    آقایان دولت کنترل کنید ولی احتمالا تا انتخابات فنر بزور نگه داشتین و دیگه زورتون نمیرسه داره ول میشه این دولت نمیتونه ادعا کنه وقتی دلار ۲۸ کرده ۶۰
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      بعد از تثبیت قدرت منطقه ای و نظامی کشور و استقرار شرکت های دانش بنیان، نوبت عرضه ارز معتبر و استفاده از آن برای کشورها نیازمند تکنولوژی و فناوری ایران هست که هر دو طرف منتفع شوند مثلا با ارز مستقل از دلار در صنایع معدنی افغانستان ( مس و فولاد و مواد معدنی کمیاب ) سرمایه گذاری کنیم محصولات اولیه آنها با همان ارز وارد کنیم تبدیل کنیم و به کشورهای دیگر صادر کنیم یا در کشورهای دوست دیگر برای کاشت علوفه سرمایه گذاری نماییم و با این ارز واردات انجام دهیم با این کار هر دو طرف مستفید خواهند شد کشورهای دوست با این ارز از ما کالا و خدمات خریداری می کنند و ما هم مواد اولیه مورد نیاز کشورمان بدون نیاز به دلار تمام کشورهای پیشرفته بعد از مراحله ای برای رشد این کار کرده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس