کد خبر 1581365
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
برف

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف و باران در ۸ استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، خوزستان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی وکهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما، کولاک برف و مه در چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان و ارتفاعات در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال شرق خوزستان و سه‌شنبه (۱۵ اسفندماه) در جنوب خراسان رضوی و ارتفاعات خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

در این وضعیت آب و هوایی اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، سرریز شدن سدها، صاعقه، کاهش دید در مناطق کوهستانی و خسارت به سازه‌های موقت، ماشین‌آلات کشاورزی و محصولات زراعی و باغی انتظار می‌رود.

همچنین سازمان هواشناسی نسبت به توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با خسارات کشاورزی و مدیریت سدها توصیه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منوچهر NL ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    باشد تا پروردگار بدین سان نعماتش را بر بندگان خوب و درستکار خودش ارزانی دهد آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس