خواستار خرید پرسپولیس نیستیم/ دولت بدهی سنگینی به ما دارد

مدیرکل نظارت بر امور شرکت‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان خواستار خرید باشگاه پرسپولیس نیست، گفت: دولت به جای بدهی سنگین می خواهد پرسپولیس را به ما بدهد.

به گزارش مشرق، جمشید مهرابی در رابطه با خرید باشگاه پرسپولیس توسط سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: حدود ۵۶ درصد از سهام باشگاه ذوب آهن به نام سازمان تأمین اجتماعی است و ما مالک این باشگاه هستیم. مقررات صدور مجوز حریف‌های AFC این اجازه را نمی‌دهد که مالکیت بیش از یک باشگاه را داشته باشیم و این از اساس مشکل دارد که بخواهیم پرسپولیس را هم بخریم و در صورتی که اگر پرسپولیس را هم خریداری کنیم باز بحث مالکیت مشترک بین پرسپولیس و ذوب آهن به وجود خواهد آمد.

او ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی به ۴۷ میلیون نفر بیمه شده تعلق دارد و باید جایی برود که سوددهای بالایی داشته باشد. همه از این موضوع باخبر هستند که باشگاه‌داری در ایران سودی ندارد و ما باید جایی باشیم که بتوانیم حقوق ماهیانه بازنشستگان و کارگران را پرداخت کنیم. مصوبه‌ای در هیأت مدیره این سازمان به ثبت رسیده که به ۴ دلیل نمی‌توانیم پرسپولیس را خریداری کنیم.

محرابی افزود: نکته دیگر اینکه ذی‌نفعان اصلی سازمان که بازنشستگان هستند از طریق کانون بازنشستگان بارها و بارها مخالفت و نگرانی خود را بابت این انتقال اعلام کرده‌اند. نمایندگان مجلس نیز مخالفت این موضوع هستند. من به عنوان یکی از مسؤولان سازمان خصوصی سازی و کسی که هوادار تیم پرسپولیس است معتقدم که واگذاری پرسپولیس به این سازمان از چاله به چاه افتادن است.

او در پایان خاطرنشان کرد: دولت بدهی سنگینی به سازمان تأمین اجتماعی دارد و پیشنهاد داده که به جای این بدهی، باشگاه پرسپولیس را بدهد و ما اصلاً درخواستی برای خرید این باشگاه نداشته‌ایم و پیشنهاد خود دولت بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    دولت بدهی سنگینی به سازمان تأمین اجتماعی دارد و پیشنهاد داده که به جای این بدهی، باشگاه پرسپولیس را بدهد و ما اصلاً درخواستی برای خرید این باشگاه نداشته‌ایم و پیشنهاد خود دولت بوده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    خودشون میدون حداقل امسال هزار میلیارد تومان برای پرسپولیس خرج کردن ولی باز هم نتونستن تو آسیا قهرمان بشن. هواپیمای چارتر، دو تا تیم ملی ستاره با قراردادهای نجومی و پرداختی های به موقع، امکانات تمرینی در حد رئال(به گفته خودشون و...) هر کی هم تو لیگ ستاره یا آقای گل میشه حتما فصل بعد میره پرسپولیس بدون هیچ محدودیت رضایتنامه ای و مالی!!! لیگ ایران که علیرغم تضعیف کردن رقبا با قانون سقف بودجه یه دفعه ای و یهو آخر فصل توسط داوری ها تقدیم میشه، به فکر آسیا باشید. حساب کنید دو تا اپراتور نجومی رو مامور پرسپولیس کردن باز هم بقیه ارکان دولت باید پول بدن. سال قبل که ایرانسل به نام استقلال بود ولی موظف شده بود فقط به فرزند دیگه وزارت ورزش پول بده، امسال خیال خودشون رو راحت کردن دو تا رو به نام زدن! همه جا استقلال رو قربانی پرسپولیس کردید یک بار استقلال رو اولویت بذارید بلکه به وسیله این تیم ریشه دار که دوبار قهرمان شده و چندین بار رفته فینال بعد از سالها قهرمان آسیا بشیم!
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    استقلال چه گناهی کرده که پرسپولیس نا محترم خریدار ندارد ببین چقدر الکی بزرگش کردن حالا دیگه همه چی رو شد دو سال استقلال را با کارشکنی از آسیا محروم کردند ولی نفهمیدند که عزت و بزرگی کسی دست اینا نیست و جایی دروغشون پس میزنه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    فدراسیون فوتبال و باشگاهای اصلی سرتا پا فاسد هستند و حتی قرارداد بازیکن و مربی و اسپانسر و... آنها شفاف نیست چرا با اموال بیش از ۶۰ درصد مردم دولت می‌خواهد به اجبار این باشگاه زیان‌ده را به عنوان بخشی از بدهی به تامین اجتماعی واگذار کند .... زمان احمدی نژاد یادمان نرفته کلی شرکت زیان‌ده به زور به تامین اجتماعی داده شد و دولت بدهی خود را تهاتر کرد ... این دولت که اصلا مردم و بیمه شده برایش مهم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس