کد خبر 1581513
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
تقدیر باخ از رئیس کمیته ملی المپیک

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با ارسال نامه‌ای از رئیس کمیته ملی المپیک ایران به خاطر برگزاری مراسم سده المپیک تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور و از سوی کمیته ملی المپیک مراسمی تحت عنوان «سده المپیک» در تاریخ سوم بهمن ماه در سالن بین‌المللی اجلاس سران برگزار شد که طی آن با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و جمع کثیری از روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران، معاونین، پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه ضمن رونمایی از تنها صدای ماندگار مرحوم تختی از مدال‌آوران تاریخ المپیک ایران (۱۹۴۸ لندن لغایت ۲۰۲۰ توکیو) به همراه خانواده‌هایشان با اهدای مدال افتخار، شناسنامه قهرمانی، لوح تقدیر و کتابچه مدال‌آوران المپیک، تجلیل به‌عمل آمد و به‌همین منظور رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با ارسال نامه‌ای به محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران از برگزاری این مراسم تشکر کرد.

در نامه ارسالی توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) خطاب به خسروی‌وفا چنین آمده است:

بدینوسیله از نامه اخیر جنابعالی در خصوص مراسم بزرگداشت مدال‌آوران المپیک ایران که در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳بهمن) در تهران برگزار شد، تشکر می‌نمایم.

اجازه می‌خواهم از ابتکار عمل جنابعالی در برگزاری مراسم بزرگ‌داشت دستاوردهای ورزشکاران ایرانی و خانواده‌هایشان تشکر و قدردانی نمایم. خبر، فیلم‌ها و تصاویری که به اینجانب ارسال نمودید، نمایان‌گر برگزاری مراسمی خاص، با شکوه و تاثیرگذار بود.

به موفقیت ورزشکاران ایرانی در سال مهم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ امیدوار هستم و آرزو می‌کنم همه ورزشکاران ایرانی شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ موفق و سربلند باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس