واکنش باشگاه استقلال به اعتراض عجیب مدیرعامل ملوان

باشگاه استقلال تهران با صدور بیانیه‌ای، دلیل شکست این تیم برابر مس‌رفسنجان در جام‌حذفی را اشتباهات داوری دانست و از تکرار احتمالی این روند در شهرآورد پایتخت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در بیانیه‌ای مدعی شد که شاگردان جواد نکونام در شرایطی با شکست ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند که اشتباهات داور و کمک داور اول بازی منجر به حذف استقلال شد.

در ادامه این بیانیه آماده است:

صرف نظر از پنالتی استقلال که به دلیل ورود زودهنگام بازیکن مس رفسنجان به محوطه جریمه قبل از برخورد پای پنالتی زن استقلال به توپ، طبق قانون باید تکرار می‌شد، گل دوم مس رفسنجان در موقعیت صد در صد آفساید به ثمر رسید و گل سالم استقلال هم در دقایق پایانی به اشتباه مردود شد تا همین سه اتفاق، جای برنده و بازنده را عوض کند. حذف استقلال از جام‌حذفی که محصول اشتباه داور و کمک داور بود، ما را پیرامون قضاوت دربی دچار تردید می‌کند.

از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا داریم با توجه به اهمیت دیدارهای آتی لیگ برتر به ویژه دربی سرخابی، دقت و نظارت‌ بیشتری روی داوری ها داشته باشند تا حق استقلال و هواداران فهیم مجموعه آبی بیش از این پایمال نشود. به خصوص اینکه در دربی سرخابی نیم فصل اول همگان به وضوح دیدند اگر تکنولوژی وی ای آر نبود، باز هم حق استقلال در روز روشن خورده می‌شد.

باشگاه استقلال همچنین با احترام به زحمتکشان جامعه داوری، یادآور می‌شود اشتباهات خواسته یا ناخواسته، یک جام را به راحتی از استقلال گرفته و این انتظار معقول است که نظارت بیشتری روی داوری ها صورت پذیرد تا هواداران استقلال احساس نکنند برای ناکامی تیم محبوب آنها عمدی در کار است و موانعی عامدانه بر سر راه موفقیت استقلال قرار می‌گیرد.

باشگاه استقلال خلاف رویه باشگاه‌هایی که با هوچی‌گری و ایجاد هجمه روی داوران سعی در جمع آوری امتیاز دارند، همواره از ایجاد هرگونه فشار روی داوران پرهیز داشته و انصاف نیست این اخلاق‌مداری و رعایت اصول جوانمردانه منجر به ضرر این باشگاه شود و ناخواسته بقیه باشگاه ها هم برای احقاق حقوق خود به رویه اعمال فشار بر داوران، روی بیاورند.

شهرآورد پایتخت از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ساعت ۲۰ چهارشنبه- ۲۳ اسفند- برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    4 2
    این چه روال مسخره ای است بعد باخت هم دیگه بیانیه میدن نکنه توهم منچستر سیتی برداشتین ؟ فوتباله باختین بیانیه دادن نداره هیچ جا اینکارو نمیکنن
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      1 0
      وقتی داور یه بازی مهم رو نتیجشو عوض کنه باید از خودت دفاع کنی.داور خیلی زشت استقلالو حذف کرد
    • SE ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      واقعا، کیسه کشهای همیشه طلبکار همیشه خودشون را جر میدن که یک بهانه برای ناتوانی شون دست و پا کنند
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    3 3
    الان بعد از ۲ روز به هوش اومدین دارین اعتراض میکنید به چی؟ داور باید خودش هم پنالتی میزد واقعا رو دارین!!
  • توهم IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    1 4
    همگان دیدندکه تو دربی رفت اگه وارنبود افشاریان بعد از پنالتی دربی پرش ارتفاع نمیزد،اما یه چیز را خودتون هم میدونیدوبه خواب زدن خودتون هم نمیتونید نظرات انتقادی هواداران و پیشکسوتان منطقی تیمتون رانسبت به اشتباه در تغییرترکیب تیم توسط مربی نسبت به بازیهای قبل نادیده بگیرید اماچه بخوایدچه نخواید نویدکیا علاوه بر اخلاق پسندیده،ازلحاظ فنی هم برمربی نابلدتون پیروزشد وبابیانیه نویسی هیچ هواداروپیشکسوتی خام بهانه های واهبی ومضحک تون نمیشه وهمون پنالتی جیره بندی هفتگی تون هم بنظراکثرکارشناسان،اشتب بود اما احتیاج به فشار به مسئولان فدراسیون و داوران نیست چون با دستور سیاسیون لابیگر بالادستی قراره افشاریان بعد از پنالتی دربی برگشت،پرش ارتفاع بلندترین بزنه
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      جناب متوهم تیمی که الان تنها به لطف داوری رده دوم هست طرفدارش حرافی نمی کنه
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      همگان دیدند که صحبت های داوران ضبط نشد و رئییس کمیته داوران با رئیس فدراسیون بعد از گل کیسه خوشحال بودند
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      دربی رفت اگه وار نبود که لنگ بازم مثل دوران بدون وار بازیو میبرد.بازی با اولسان هم اگه وار نبود لنگ قهرمان اسیا میشد خخخخخخخخخخ نمیدونم چرا وار فقط به ضرر لنگ میشه؟دیگه نمیشه با وار داورا بازیو براشون دربیارن
  • ناصر IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    2 3
    شما همیشه قبل از دربی نگران داور هستید.از ترس باخت میگید از داوری دربی نگرانید تا داور از ترس هجمه های شما به سمتتون غش کنه مثل دربی قبل اگرم غش نکرد و‌داوریشو کرد در صورت باخت به هواداراتون بگید دیدید گفتیم داوری به ضرر ما بود.نخ نما شده
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    بی عرضه ها....
  • پیروزه US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    ای ول به خوب چیزی اشاره کردی هوچی گری توی این چند سال مال یک تیم مشخص بوده است.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 1
    اگه برده بودن قطعا داوری خالی از اشکال بود!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    باشگاه کیسه همیشه پررو و پرادعا بوده . آدم حالش بد میشه از تیم الاستقلال
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    وار هست پس لنگ می بازه.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    بی حیایی هم حدی داره! 90 دقیقه وقت برای گل زدن داشتید داور نگذاشت؟! این بیانیه مثل اینه که با کت و شلوار و کراوات از دیوار مردم بالا برید. نکونام ده بازی دیگر هم حریف نویدکیا نخواهد شد.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    برو بابا باد بیاد پنالتی زدن بلد نیستید داور مقصره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس