افشای همدستی برخی شرکت‌های عربی با اسرائیل برای انتقال کالا

منابع خبری صهیونیستی از همدستی برخی شرکت های عربی با رژیم صهیونیستی برای انتقال کالاهای این رژیم پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، شرکت صهیونیستی «تراکنیت» اعلام کرد که با برخی شرکت‌های عربی حاشیه خلیج فارس برای انتقال کالا از بندر حیفا در سرزمین های اشغالی به این کشورها به توافق رسیده است.

این اقدام درحالی است که از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه کمپین های متعددی توسط ملت‌های عربی در شبکه های اجتماعی به راه افتاده و آنها خواهان تحریم کالاهای صهیونیستی در سطح جهان و کالاهای کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی شده اند.

این تحریم گسترده باعث شده که مردم در کشورهای عربی هر یک بدنبال استفاده از کالاهای جایگزین تولیدی کشورهای خودشان باشند.

به نوشته پایگاه «العربی الجدید»، تحریم کالاهای ساخت کشورهای غربی باعث شده است که محصولات ساخت کشورهای عربی جایگزین محصولات خارجی شود؛ بطوری که فروش شرکت های مصری سه برابر افزایش یافته است.

از سوی دیگر، شخصیت دینی و سیاسی جهان اسلام تاکنون بارها خواستار تحریم کالاهای صهیونیستی شده اند.

همدستی برخی شرکت های عربی با رژیم صهیونیستی برای انتقال کالاهای این رژیم درحالی است که ارتش یمن در راستای حمایت از مردم تحت محاصره غزه از تردد کشتی های رژیم صهیونیستی یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ جلوگیری می کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حق غذا اخیرا با اشاره به جلوگیری رژیم صهیونیستی از رسیدن کمک های انسانی به مردم نوار غزه گفت: روشن است که اسرائیل نمی‌خواهد هیچ گونه کمکی به مردم نیازمند غزه برسد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی جنگ گرسنگی علیه نوار غزه به راه انداخته است، گفت: اسرائیل به دلیل نادیده گرفتن حکم اولیه دیوان بین‌المللی دادگستری باید تحریم شود.

وزارت بهداشت غزه ظهر امروز چهارشنبه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که ۸۶ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    خاک بر سر شرکتهای بی غیرت عربی که با صهیونیستها همکاری میکنند . آنها در جنایات آنها نسبت به مردم مظلوم فلسطین شریک خواهند بود.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    عربستان دنبال کنفدراسیون کشورها یا پادشاهیهای متحد عربیست که مثلا عطر و .. تبدیل به یک مناطق یا مادشاهیهای خودمختار درش میشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس