سردار شریف: شهدا الگو‌های دست یافتنی جوانان هستند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : رژیم صهیونیستی هرگاه توانست چنین جنایتی مرتکب شود می‌تواند ادعای نابودی حماس را داشته باشد.

به گزارش مشرق، سردار شریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بی‌سابقه‌ترین شکست را در عملیات طوفان‌الاقصی متحمل شد، گفت: رژیم اشغالگر قدس هم در عرصه نظامی و هم در افکار عمومی شکست سنگینی متحمل شده است.

وی افزود: در مقابل پیروزی‌های بزرگی نصیب فلسطینیان شده که اهم آن را در شکست ابهت پوشالی صهیونیست‌ها و بالا بردن اعتماد به نفس فلسطینیان می‌توان دید.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: صرف‌نظر از جنایات وحشیانه مردم مظلوم غزه، چهره واقعی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی به جهان مخابره شد و این دستاورد کوچکی نیست.

سردار رمضان شریف گفت: حماس یک تفکر است، حماس یک سازمان آزادی بخش است که محبوبیت مردمی و جهانی دارد. مگر صهیونیست‌ها می‌توانند همه فلسطینی‌ها را نابود کنند؟ هرگاه توانستند چنین جنایتی مرتکب شوند می‌توانند ادعای نابودی حماس را داشته باشند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    11 4
    هم چهره اشغالگر اونا هم چهره ترسوی شما نمایان شد که الکی ۴۴سال شعار نابودی اسرایل سر دادین موقع عمل رفتین تو سوراخ موش باعث کشته شدن ۳۰هزارنفرشدین
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      5 1
      لطفا اجازه دهید سخنگوی وزارت خارجه اظهارات رسمی سیاسی کند. قبلا برخی از نظرات شما موجب خشم حماس و نفی آن شد. هر نوع موضع گیری نسنجیده به نفع اسراییل است. طبق قانون نظامیان حق ورود به احزاب سیاسی را ندارند چه رسد به مباحث تفرقه افکنانه.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 6
    اسقاطیل نابودست وآخرین ضربات را کیخواهد
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 6
    چهره واقعی اسقاطیل جنایتکار اشغالگر که همیشه طی این۷۰سال نمایان بوده...
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    بنابر گزارش رای الیوم، نکته جالب در پیام دیروز (جمعه) ابو عبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس، استفاده از قصیده ای مشهور در تاریخ ادبیات عربی و اسلامی است: يا عابد الحرمين لو أبصرتنا لعلمت أنك في العبادة تلعب من كان يخضب خدده بدموعه فنحورنا بدمائنا تتخضّب. تویی که در حرمین مشغول عبادتی و سرت به عبادت گرم است؛ تویی که صورتت را با اشک رنگین می کنی اگر خوب نگاه کنی می بینی که ما گریبانمان را با خونمان رنگین کرده ایم. چرا و به چه مناسبت ابو عبیده این قصیده را انتخاب کرده است؟ این قصیده سروده عبدالله بن مبارک خطاب به "فضیل بن عیاض"، یکی از علمای اهل سنت است که به دلیل اعتکاف در حرمین شریفین در مکه و مدینه به "عابد الحرمین" معروف شده است. شاعر در این قصیده از عابد الحرمین (فضیل بن عیاض) می خواهد در جبهه حضور یافته و در کنار مسلمانان بجنگد. فضیل وقتی که این قصیده را می خواند، گریه می کند و می گوید: "حق با ابو عبدالرحمن (شاعر این قصیده) است". گفته می شود فضیل بن عیاض در آن زمان، متقی ترین آدم آن دوره بوده است. برخی این پیام ابو عبیده را خطاب به همه امت اسلامی دانسته اند که از آنها خواسته برای دفاع از مستضعفین فلسطین به پا خیزند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس