کد خبر 1582624
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
حریف پرسپولیس گل نزن ترین تیم لیگ برتر

فولاد خوزستان در ۱۸ بازی قبلی خود فقط ۹ گل به ثمر رسانده و ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را دارد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که حریف این تیم در رقابت‌های امسال شرایط مطلوبی ندارد و با تنها ۹ گل زده از ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر برخوردار است.

تعداد گل‌های زده بقیه تیم‌ها دو رقمی است اما فولاد هنوز نتوانسته بیشتر از ۹ گل وارد دروازه رقبای خود کند و همین مسئله سختی کار این تیم را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران نشان می‌دهد.فولادی‌ها ۲۲ گل هم دریافت کرده اند و پیش‌بینی می‌شود مقابل مهاجمان آماده پرسپولیس روز سختی را در پیش داشته باشند.

البته آنها ناامید نیستند و می‌خواهند در مقابل هواداران پر تعداد حریف یکی از شگفتی‌های لیگ برتر را رقم بزنند و انتقام شکست دو بر صفر بازی رفت را هم بگیرند اما به هر حال شرایط کلی پرسپولیس بهتر از حریف اهوازی به نظر می‌رسد.فولاد خوزستان فصل جاری را با علیرضا منصوریان ضعیف آغاز کرد و بعد از آن هم مربی خارجی نتوانست این تیم را نجات بدهد به طوری که حالا احمد آل نعمه به طور موقت سکان هدایت این تیم را در دست گرفته تا سرمربی بعدی انتخاب شود.

پرسپولیس که از ۱۸ بازی قبلی خود ۳۶ امتیاز کسب کرده و میانگین ۲ امتیاز در هر بازی را دارد،فقط برای کسب پیروزی راهی میدان می‌شود تا شاید بتواند در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران خود را به استقلال صدرنشین نزدیک‌تر کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 1
    از خوش شانسی تیم خاص بازی رفت فولاد در بحران بود این بازی هم همینطور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس