کد خبر 1582854
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
پیش‌بینی بارش سیل‌آسا در هرمزگان/مردم هشدارها را جدی بگیرند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان‌های سیریک و جاسک،بر بارش سیل‌آسا در استان تاکید کرد و گفت: مردم هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش مشرق و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده شامگاه جمعه در این نشست ضمن حضور میدانی در شهرستان‌های سیریک و جاسک آخرین وضعیت و اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن تاکید بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای پاسخگویی مناسب به مخاطره سیل پیش بینی شده، خواستار حضور تمامی مدیران قبل، حین و بعد از بارش در مناطق شد.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی تاثیر سامانه بارشی بر روی جزایر، سواحل، مرکز و بویزه شرق استان خواهد بود که هماهنگی دستگاه‌های امدادی، عملیاتی و خدماتی ضروری است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به موقع به آحاد جامعه در منطقه اثر می تواند کاهش خسارت را بدنبال داشته باشد.

حسن زاده گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی، بارش‌ها سیل آسا خواهد بود که باید مسوولیت امر و مردم منطقه اخطاریه ها و هشدارها را جدی بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان ضمن قدردانی از اقدامات مدیران دستگاه‌های اجرایی، مشارکت و همراهی جوامع محلی در مدیریت بحران را بی بدیل توصیف کردند.

نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان نیز شامگاه پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور تمامی اعضا و فرمانداران تشکیل شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس