کد خبر 1582870
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی امریکانا مطلبی با عنوان از تعطیلی دولت بایدن فعلاً جلوگیری شد منتشر کرد که به شرح زیر است:

برای ممانعت از تعطیلی بخشی از دولت تا روز جمعه، مجلس نمایندگان روز چهارشنبه مجموعه‌ای از شش لایحه بودجه را به تصویب رساند. این لایحه ۱,۰۵۰ صفحه‌ای که به عنوان «مینی‌باس» شناخته می‌شود، شامل تخصیص بودجه برای وزارتخانه‌های کشاورزی، بازرگانی، وزارت داخله، دادگستری و حمل‌ونقل است و فعالیت آن‌ها را تا ماه سپتامبر تأمین می‌کند.

این لایحه حاصل مذاکره و توافق بین مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری‌خواهان و مجلس سنا تحت کنترل دموکرات‌ها بوده و از حمایت رئیس‌جمهور بایدن نیز برخوردار است.

با این وجود، این تنها بخش اول طرح تصویب بودجه دولت بوده و مذاکرات برای نهایی کردن سایر لایحه‌های بودجه از جمله وزارت دفاع، خارجه، امنیت داخلی و سایر برنامه‌ها، تا ضرب‌الاجل تعطیلی بعدی در ۲۲ مارس ادامه خواهد داشت.

رأی‌گیری با فرآیندی سریع انجام شد که نیازمند موافقت دو سوم نمایندگان بود. برای تصویب سریع این لایحه و جلوگیری از تعطیلی دولت، موافقت همه ۱۰۰ عضو سنا ضروری است.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    روزی ده تا خبر از آمریکا میزاره مشرق و بقیه رسانه های مشابه که چی بشه ؟ کمک امریکا به اسرائیل کم شد یا از عراق رفت یا اینتل گوگل وورشکست شدند ؟ بدرک که در آمریکا این شد اون شد مثل اینکه نکته روانشناسی که به هر چیزی زیاد فک کنی زیاد میگی در مورد شما هست چندتا مطلب از اینکه تو تانزانیا پرو و نروژ و مالزی ..... اقتصاد و کارهای درست و الگوهای درست و طبیعت و...بزار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس