کد خبر 1583433
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
دادستان

دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

به گزارش مشرق، غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم درخصوص انتشار کلیپ منتشره از یک درمانگاه در قم اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ خداپرست بوده و ۱۴۰۰ سال است در سایه فرهنگ اسلام زندگی می‌کند و به شدت پایبند به احکام و ناهنجاری‌های دین اسلام است و حتی غیرمسلمان‌ها هم در ایران در طول تاریخ به فرهنگ اسلامی ملت ایران احترام می‌گذارند و هیچگاه تظاهر به ضدیت با فرهنگ مردم مسلمان نکردند؛ لذا مردم انتظار دارند معدود افرادی که بعضاً فرهنگ اسلامی را مراعات نمی‌کنند از این غفلت خارج شوند.

وی افزود: در ارتباط با کلیپی که پخش شده به محض اطلاع دادستانی قم دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

دادستان عمومی وانقلاب قم در عین حال تاکید کرد: ما از آمرین به معروف که شرایط و مراتب آن را مراعات کرده باشند با جدیت حمایت می‌کنیم و در هر صورت به این موضوع قاطعانه، عادلانه و با سرعت رسیدگی می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 291
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 112
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    والله قسم خسته شدیم از این حجم بی عرضگی مسئولین،اگر قرار باشه کسی مورد تعقیب قرار بگیره پخش کننده فیلم نیست،بلکه روسای سه قوه هستند که با دست روی دست گذاشتن اوضاع رو به این نقطه رسوندن،این دو قطبی حاصل ترک فعل آقایان می باشد،اگر با این زن برخورد نشه دیگه مومنین نمی تونن تو این جامعه زندگی کنن،وای از آن روزی که حزب اللهی ها از این دولت مایوس بشن
    • DE ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      اون خانم به دلیل کشف حجاب باید یه میلیون تومن جریمه بشه. اون آخوند به علت تعرض به چند زن و نوامیس مردم، باید شلاق و بخوره و حبس.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      روحانیت قبلا احترام و عزت داشتند الان واقعا همه بی حرمت می کنند که این کار درستی نیست
    • ضیا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      چرا این مومنین روی بقیه نا هنجاریها حساس نیستند و راحت با همه بدبختی های جامعه کنار میاند و فقط و فقط حجاب
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      نفهمیدیم بالاخره آخوند فیلم می گرفته یا نه؟
    • علی DE ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      اتفاقا باید با تو برخورد بشه با این تفکر این تفکر هست که کشور به این وضع افتاده
    • سلام IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      مقصراصلی حادثه قم قوه قضاییه و مجلسند که باوجود قوانین فعلی متاسفانه با طرح بلاتکلیف عفاف، باعث گسترش عفت ستیزیها و تنشها شدند.
    • پژمان IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      این حجم از جانبداری خیلی داره مردمو اذیت میکنه و به نقطه ی جوش میرسونه..کسی که باید تحت تعقیب ققرار بگیره کس دیگس شما میخواین اونا که فیلم گرفتن رو بگیرینو به عنوان مجرم مجازات کنید؟!کدوم کارتون به نفع مردمه؟
    • محمدی US ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      این فیلم را چند بار دیدم.با دقت کامل.شخص روحانی به حداقل 3 متر با خانمی که در گوشه ای بچه بغل نشسته فاصله دارد وگوشی موبایل هم دستش هست و اصلا دوربین گوشی را به سمت این خانم که هم روسری دارد و هم بچه به بغل نمی برد که بخواهد از صحنه ای فیلم برداری کند که این خانم بدون روسری باشد یا به شکل زنند ه ای بخواهد خودش را نشان بدهد. البته در مقام قضاوت نیستم اما ظاهرا دنبال سوژه سازی و بزرگنمایی و تهمت و انگ زدن به روحانیت هستند. ضمنا اگر قبل از این ویدیو که دیده شد بین این خانم و این طلبه جوان موردی بوده یا اتفاق افتاده (مثلا ارشاد و تذکر زبانی) فعلا کسی نمی داند چون هیچ دلیل منطقی و عقلی نیست یکدفه این خانم به شدت عصبانی بشود و به روحانی حمله لفظی و فیزیکی می کند.
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      نباید از رفتار این خانم دفاع بشه
    • سعید IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      ضمن سلام و عرض ادب خواهر یا برادر گرامی شدیدا بابت این گونه اضهار نظرها که بدون ملاحضه و از روی جهل می باشد متاسفم من و شما در مقامی نیستیم که خواهان دستگیری کسی باشیم و در موقعیت اختلاف آن خانم یا آقای روحانی قرار نداشتیم . فقط مهربان باشیم التماس تفکر
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      13 13
      پلید چهره زن را محو کرده ولی روحانی را نه ! عدالت تصویری !
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      63 33
      اوضاع روانی زن به شدت بحرانیست نیاز به روانپزشک دارد. بیچاره همسرش اگر هنوز چنین زنی دارد.
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      39 10
      همه اینها از گور آن مصی کثافت بلند میشود که دایم زنان را علیه مردان تحریک میکند.
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      45 17
      روحانی به کسی حمله نکرد موبایلش را زدند دنبالش رفت هر کس دیگر هم بود چنین میکرد. به این روش میگویند سیاه بازی. یکی قشقرق میکند همکارش جیب میزند یا در نقش واسطه آشتی باج میگیرد. پرونده های اداره آگاهی مملو از چنین حوادثیست. طایفه فیوج در این شیادی ها متبحرند.
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      27 7
      لعنت به روت مصی. گند زدی به امنیت و اخلاق جامعه.
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      الفاظ رکیک زن بوق گذاشته شده. عقبه زن در کدام لات خانه بوده ؟ مظلوم نمایی تا کی ؟ جای روحانی یک رپ سوسول معتاد بود متلک میپراند خیلی خر کیف هم میشد.
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      182 9
      همین زنها با افتخار عکس های خود را در سایتهای ایرانی پخش میکنند آنوقت به روحانی میرسد میشوند مجسمه عفت .
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      یکی از ضاربان آرمان علی وردی زنی عربده کش شبیه همین زن بود .
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      63 12
      فیلم منتشر شده از درمانگاهی در قم کاملا حرفه ای و از پیش برنامه ریزی شده است. همه فیلم های دوربین مدار بسته دارای تاریخ ساعت و چندان با کیفیت نیستند. صامت هستند. فیلم آنچنان صدای شفاف دارد که مثل استودیو است. زن در پلانی بچه دارد و روز زمین نشسته در حالیکه صندلی خالی هست ! پلان بعد بچه غیب میشود ! با کدام اطمینان به غریبه سپرده ؟ جیغ و فریادها و نشست و برخاستهایش کاملا حرفه ای جهت تهییج حضار است. کولی بازی هایی که در میاورد تداعی زنان اجیر شده فیلمفارسی هاست. از روی پرونده مراجعه و یا تصویر مشخصاتش را بیابید . عقبه خانوادگی ، ارتباطش با منافقین ، شازده یا مصی ملعون نژاد را جستجو کنید. چگونه است همان زن هر وقت بخواهد میزند زیر عمامه روحانی ، رفیقش فیلم گرفته میفرستد برای شبکه های خارجی و میگوید دوربین ما اسلحه ما ! ولی هیچکس حق ندارد از آنها فیلم بگیرد. آن روحانی اگر هم فیلمی گرفته از آن فاصله دور نیم رخ بوده و چیزی از آن معلوم نمیشود که هدفش دقیقا آن زن بوده یا فضای کلی بیمارستان و اصلا فرد ثالث بیطرفی فیلم را ندیده به فرض هم گرفته آن را حساب پاک است از محاسبه چه باک ؟ ایشان حرمت درمانگاهی که نام قرآن و عترت دارد را رعایت نکرده. خیلی آلامد و روشنفکر هست برود بخش مرفه خصوصی . نمیشود از تخفیفات مکان مذهبی استفاده کرد و نمایش کشف حجاب راه انداخت. در واتیکان هم زنان بی حجاب حق ورود ندارند. زن اوباما با روسری مشکی و لباس سنگین نزد پاپ رفت. سلیطه گری این زن را با افشای هدفش و عوامل پشت صحنه و اینکه چگونه فیلم به بیرون درز کرده از سیما نشان دهید وگرنه منتظر گسترش چنین صحنه ها باشید. در بیمارستان بقیه الله تهران همان بدو ورود به زنان چادر میدهند. ورود بی حجابان ممنوع است. وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات سپاه هوشیار باشند و این فتنه را پیگیری کنند. این متن را در حالی نوشتم که خودم به حجاب اجباری اعتقادی ندارم و با فتنه سلیطه ها هم مخالفم.
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      92 11
      روحانیت معظم اسلام در شرایط فعلی مواظب باشند در دام لجاره ها که اکثر جرایم اقتصادی دزدی اختلاس هم مربوط به همینهاست نیافتند انها عمدا جلوی شما تا حد زیادی برهنه میشوند ( بسیار فراتر از بیحجابی ) تا شما را عصبی و واکنش هیجانی کنند خیلی مواظب باشید بنده در این مواقع اگر اقضا باشد غیر مستقیم که به هیچ کس مربوط نیست مثلا رو به انطرف میگم جهنم سوزان خوش بگذره چند شب قبل طرف به خودش گرفت در حالی که گفتم و دور می شدم گفت تو رفتی بهشت سلام به حور و پری ها برسان دستی به نشانه دلسوزی براش تکان دادم و رد شدم بیچاره باور ندارد دقیقا همینطور است شب اول قبر میفهمد
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      97 11
      زنیکه جیغ میزنه فیلم گرفتی یا نه خوب ابله تو اگر لخت بودی قبل از این بنده خدا دوربینهای مداربسته فیلم همه جات را گرفته اگر هم معمولی بودی که هیچ در هر حال ان اقا ازاد بوده با موبایلش کار کند باید این زن بخاطر سلب ازادی مردم و فحاشی رکیک و اخلال در نظم عمومی تازیانه بخورد و زندان رود
    • زن زندگی آزادی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      این خانم بر خلاف قانون عمل کرده و با بی حجابی خود و این هوچی گری و سر و صدای ناصواب... مسبب این وقایع بوده است. لذا به نظر من باید بخاطر هتک حرمت روحانی مذکور و توهین و افترا... بطور شایسته و بایسته با ایشان وفق مقررات عمل گردد.
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      جناب حزب اللهی پس چرا تو فساد چای دبش هیچ کدومتون صداشون در نیومد.؟
    • یزدان DE ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      5 111
      خسته شدی خود کشی کن
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      6 70
      اولا کجا روسای سه قوه دست روی دست گذاشتن!!!!!؟ ثانیا اون بنده خدا که میگه روحانیت دیگه احترام قبل رو نداره حرف برای خودش میزنه خیلی هم محترمه
    • رضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      7 94
      لطفا به حزب الهی ها توهین نکنین.
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      7 2
      باید سریعا این جریان پایان یابد
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      164 9
      به اون کاربر ابلهی که گفته زن باید یه میلیون جربمه بشه و روحانی شلاق و حبس میگم تو از کمپ سگ‌ها بیا بیرون راجع به بقیه‌اش صحبت می‌کنیم. برای اون زن به دلیل بی‌حجابی، ترویج فساد و ایجاد هرج و مرج حکم شباق و حبس مناسبه و برای روحانی به دلیل اقدام برای معرفی این مجرم به مسئولین انتظامی و قضایی باید تقدیر و تشویق لحاظ بشه. تعرضی هم نکرد. از اعرض اون زن عکس گرفت که نشانه مسئولیت‌پذیری اجتماعیشه.
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      174 4
      اهمال در برخورد با مروجان فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی فاجعه بارست متاسفانه فقط و فقط شعار! در حالی که رسانه‌های معاند و مروج خشونت و بی بندوباری سخت در تلاشند
    • احمد TR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 1
      از کجا معلوم این اتفاق از فبل هماهنگی و سناریو سازی نشده باشه ؟؟؟؟؟؟؟ در مورد هر 2 شخص یعنی هم خانم و هم آخوند باید تحقیق بشه و هردو بازجویی . این ماجرا بوی مشکوک دارد.
    • ایرانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 1
      در آستانه روز به اصطلاح زن در دنیا پخش این فیلم و فیلم معلم بلاگر و چند مورد دیگه معلومه که انگل ستان مکار برای انتقام شکست مزدورهای مخل اقتصادی، مزدورهای دیگرش را احضار و به میدان فرستاده.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 0
      سمت نو شبکه منوتو بود بهاره خودشو جر میداد . روناک حکم اعدام روحانی و فرانک برای مظلومیت آن عفیفه هتاک اشک ریزان ضجه میزد ! در آخر سالومه نامزد نوبلش میکرد !
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 31
      شما که مومن هستی اول خانم که شیر بچه میداد روسری سرش بود انشالله همان مومنی خودت را حفظ کنی ابتدا کجاش بی حجاب بود بیایید با خودمان رو راست باشیم
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      39 1
      اول عامل فساد که همون زن لجن بود رو دستگیر کنید بعد منشر کننده فیلم رو
    • J IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      1 21
      چه چیزیایی میگین هاا هرکس جای این خانم بود همین کارو میکرد
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    مزاحمت یک مرد نامحرم برای مادری که فرزند بیمارش را در آغوش کشیده چه ربطی به خداپرستی ایرانیها دارد؟
    • DE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      شلاق و حبس برای اون مردم کافیه. درسته به چند زن حمله کرده، اما فکر نکنم این حرکت مصداق مفسد فی الارض باشه
    • DE ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      شل حجاب، نامحرم ندارد.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      استاد خاله بچه بود نه مادرش
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      مردک کدوم مزاحمت !؟ بعدم شما که ناموس نداشتی یهو ناموس پرست شدید !؟ سوم اینکه مادر فرزند نبود و خالش بود
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      نهی از منکر اسمش مزاحمت نیست ای احمق
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      شما در فیلم مزاحمتی از جانب مرد نامحرم دیدی؟ این خانم ادعا داشت ازش فیلم گرفته. ولی آیا واقعا چنین اتفاقی افتاده؟
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      مادر مادر مادر حالا شد مادر شیرده بابا شما که فاتحه مادر را خواندید سگ را بجای فرزند در اغوشش گذاشتید از عدم احترام به مادر گفتید شماها گفتید مادر اصلا محترم نیست هنوز فاضلاب منو تو در ذهنها هست حالا شد مادر شیر ده بلانسبت مگر مادر حیوانات است که جلوی چشم مردان اجنبی پستان در دهان بچه کند ؟ بعد هم ازادی کجا رفت طرف دوست داره با موبایل از مناظر اطراف فیلم بگیرد زنیکه غلط کرد مزاحم ازادی مردم شد موبایل مردم به اوچه ؟؟؟
    • DE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      هاها بد حجابی یک زن در مقابل پسر ایرانی چه ربطی به آزادی دارد! فقط چرت و پرت. طلاق بی داد می کنه ولی هنوز نمی خواهید پاسخ آسیبی که به جامعه زدید باشید. مقصر اول وزیر فرهنگ هست و مقصر دوم ریس دستگاه قضا.
    • تک سوتر DE ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      138 8
      بی حجاب ناموس نداره
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      175 5
      میگن یه روز یک مرد بی غیرت با زن بی حجاب و هرزه اش در خیابان قدم می زدند یک نفر رفت جلو و گفت آقا اجازه میدی چند لحظه به خانمت نگاه کنم؟ اون مرتیکه جوش آورد و دعوا و هیاهو به پا کرد اون مرد گفت دیگران بدون اجازه به خانمت نگاه می کنند چیزی نمیگی من اجازه گرفتم عصبانی میشی؟ حالا این زن بی حجاب در هر لحظه دهها و صدها نفر نگاهش می‌کنند و فیلم در ذهنشان می گیرند چیزی نمی گوید فحاشی علیه طلبه راه انداخته. دوربین های درمانگاه هم که فیلمش را ضبط می کنند کاش به اونها هم اعتراض می کرد
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      4 127
      اینایی که به زنه همه جور فحش و تهمتی میزنن معلومه بویی از انسانیت نبردن آخه عقل و شعور هم چیز خوبیه بخدا .کسی که با بچه توی بغلش اینطوری روی زمین توی بیمارستان نشسته معلومه که بخاطر مشکلی که باعث شده اونجا باشه از زمین و زمان ناراحته و چاره ای نداره بعد یکی بیاد ازش عکس بگیره یا مثلاً تذکر حجاب بده ؟!!!
    • US ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      4 65
      باید هر دو مجازات بشن
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      139 4
      مزاحمت؟! تو غلط کردی در ادامه دروغ ضدانقلاب دروغ میگی. گرفتن فیلم و عکس از مجرم برای اطلاع دادن به مسئولین انتظامی و قضایی مزاحمت نیست. حفاظت از جامعه است. مزاحمت برهنگی و بی‌حجابیست. نظام لب تر کند شما و طرفداران‌تون رو در هر جای دنیا می‌فرستیم دنیایی که بهش باور ندارید.
    • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 75
      دوستی که گفته پس آزادی کجا رفت و طرف آزاد هست که فیلم بگیره. آخه برادر من، این دیگه تجاوز به حریم شخصی دیگران است، اگر این اتفاق در غرب می افتاد؛ چنان کاری میکردند....
  • CN ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    بعبارتی دادستانیهای مملکت مثل بسیاری از مسئولان و کارکنان روزنامه کیهان سرشان را تا کمر در برف فروبرده و قصد دیدن واقعیات جامعه ایران را ندارند و در حال و هوای دهه ۶۰ سیر میکنند!
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      91 25
      غلطه میکنه هر کی بخاد کیف و موبایل مردم را تفتیش کنه! از کجا معلوم خودش دزد نباشه؟
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      منظورتان ات است که دربرابر هنجارشکتیهای علنی باید امربه معروف ونهی ازن منکرقرانی راترک کرد ؟؟دین برای خوشامد مانیانده برای سعادت بشرامده
    • هادی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      کسی که از ناموس مردم در حین شیر دادن به نوزاد فیلم می گره باید مجازات بشه نه بقیه
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      به نظرم اون روحانی نباید فیلم می گرفت که اون خانمم اونجور رفتار کنه
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      146 8
      طرف خاله بوده نمیتونسته شیر بده
    • ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      4 77
      من با دختر خاله ام همزمان از مادر و خاله ام شیر خورده ایم یعنی چنین امکانی وجود نداره؟
  • US ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    18 52
    احسنت بر شما
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      5 51
      مگه نمیگید حضرت علی فرمودند اگر کسی زنایی دید چشم خود را بسته و انگار چیزی ندیده و خود را به ندانستن بزند پس این آخوند توی کدوم مکتب درس خونده که از کسی که بچه به بغل داره عکس میگیره تا بعداً به کسان دیگری نشون بده و حتما برای اون زن جریمه صادر بشه .تازه حضرت علی گفته نه یک آخوند که معلومه هنوز عمامش خشک نشده
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      44 4
      تو اول ثابت کن فیلمی گرفته شده بعدا مدعی شو
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    وقتی با این فواحش برخورد نمیکنید باید هم اینطور دریده بشن
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      فواحش جمع فاحشه یعنی زن زناکار است، شما این مادر را فاحشه خطاب کردی و از نظر همون شرعی که ادعاش رو داری مستحق حد قذف هستی، یعنی شلاق، پس لطفا قبل از اینکه دهنت رو باز کنی از مغزت کمک بگیر، ضمنا این چه وضعی یه که هر چی میشه دنبال اونی هستید که حقیقتی رو برملا کرده، هر خلافی اتفاق میرفته میگید کی به مردم خبر داده و کی فیلم رو به مردم داده، با لاپوشانی مشکلات حل نمیشه، با مخفی کاری فقط عفونت عمیق تر و گسترده تر تو جون جامعه میره
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      171 3
      موافقم
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      ما که نمی دونیم کی مقصر بوده ولی زنه خیلی وقیحانه رفتار کرده
    • منوچهر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      9 171
      اینگونه اظهارنظرها شرم آور است!!!!
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      3 12
      بله
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      131 3
      این زن دریده دهن وقتی کشف حجاب می کند و در محافل عمومی بدن فروشی می کند ترسی ندارد اما از فیلم گرفتن حاج آقا می ترسد؟ چرا؟
    • US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      2 112
      ساکت
    • محمد IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 116
      شخصی که ساعت 19:۰۰ اظهار نظر کردی .... - اول اینکه کاملا مشخص هست «دریده دهن» کی هست . - دوم اینکه اون خانم یه گوشه ای نشسته و برای درمان فرزندش اومده درمانگاه . مطمئنا قصد کشف حجاب نداره . وقتی بدون حجاب میشه که اون شخص ازش عکس و فیلم میگیره . - سوم اینکه شما روی چه حسابی میگی اون خانم در محافل عمومی بدن فروشی کرده !!!!!! شما به اون خانم تهمت فحشا زدی و همه « انسان » ها از امثال شما بیزار هستند راسته که میگن در آخرالزمان ،«دین» مثل یک «ظرف واژگون» هست . هم شکل دین تغییر می‌کنه و هم محتوای دین از بین میره .
  • ابراهیم از اهواز IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    در عرض 15 روز سکه 5 ملیون گرون شده یک امری پیدا بشه دولت را امربه معروف کنه
    • پاتریک IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      7 19
      عالی بود
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      6 11
      افرین
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      6 72
      .کسی که به بیمارستان برای مشکلش رفته میگه فاحشه ؟!!!
    • وطن پرست DE ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      64 0
      برو کنسرت قربانی. مشکل گرونیت حل می شه. همون طور که ۸ سال با ربنای شجریان خودتو درمون کردی.
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 39
      دقیقا.
  • همشهری IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    60 17
    با این سرعت به تورم هم فکری کنین
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    این همه بی حرمتی به زنان جامعه یعنی چی، متاسفم برا مسئولین چرا برخورد قاطع صورت نمیگیره
    • DE ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      بد حجاب یعنی بی حرمت. حالا این همه بی حرمتی به زنان بد حجاب، چه مفهومی دارد؟
    • M IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      بی حرمتی به زنان جامعه؟؟!!! والا چیزی که توفیلم دیده میشه دریدگی یک زن غوغاسالار در برابر متانت یک آمر به معرف و توهین و بی حرمتی به یک طلبه ی مشغول به انجام وظیفه در برابر جرم و گناه بی حجابی است.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    روحانی که فیلم گرفته مقصر است
    • افروز IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      اقای محترم من به عنوان یک خانم می گویم اگر قرار باشد من تو خیابان دنبال کسانی که موبایلشان را گرفته اند دستشان و فیلم برداری می کنند و فحاشی کنم به نظرم کاری احمقانه انجام داده ام خانم ها وقتی در جامعه هستند این را هم باید انتظار داشته باشند که همه در حال فیلم برداری هستند خوب باید بروند با فحاشی موبایل مردان را از دستشان بگیرند اگر کسی موبایل شما را از دستتان بگیرد چکار می کنید ! من از حرکت این خانم شرمنده شدم
    • محمدی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      6 104
      روحانی اگر فیلم نگرفته بود خیلی شجاعانه گالری گوشی را در معرض عموم به خانم معترض نشان میداد تا هم خیال خانم و حضار راحت شود و هم به خاطر اعتراض ناهنجارش سنگ روی یخ بشود و اگر صحنه صوری و به قصد مفسده تدارک شده، ابتکار عمل را از عاملان سلب کند! روحانیون نباید طوری رفتار کنند که جای دفاع نداشته باشند و مراتب امر به معروف و نهی از منکر را بارها بازخوانی فرمایند!
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      39 1
      چرا باید گالری گوشیشو نشون بده؟ همین مونده گوشی هامون را توسط سلیطه های اجاره ای تفتیش کنید.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    آخونده بایستی مجازات شود چون شان و منزلت هر چی آخونده برد..
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      19 86
      مخصوصا با آن حالت فراری که کرد و هیچ ضرورتی هم نداشت
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      53 6
      فرار نکرد رفت گوشی خودش را که آن زن بی‌حجاب دیگر دزدید ازش بگیرد
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      3 94
      نظرات را خواندم و هنوز فیلمی ندیدم،بله درسته زنی که بی حجاب هست داره با پروردگار و ذات خودش لجبازی میکنه در درجه اول،در درجه دوم تمام این رفتارها از سوی پروردگار ثبت میشه و هرکس در گروی اعمال خودش هست،ثالثاً اون حاج آقا یا هر شخص دیگر نباید با رفتاری بد تذکر بدهد که برخورد بد از سوی شخص تذکر گرفته دریافت کند،رابعاً گفته شده لا اکراه فی الدین،کاملا همه چیز مشخص هست و اجباری در دین نیست،و در کلام آخر دوستان همه ی انسان ها از نظر گناه مانند اعداد ۰ تا ۱۰۰ هستند و و هر انسانی می‌تواند به درجه ی پست ترین برسد و حجاب فقط گوشه ای از ماجراست ولی گناه پله پله زیاد می‌شود این رو هم در نظر میگیریم
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      81 1
      من فیلم را دیدم بزار برات بگم. سکانس اول: خانمی ته سالن با یه بچه نشسته و آخوندی موبایل به دست از سر سالن رد میشه . سکانس دوم : صدای خانم میاد که بچه را میسپره به کسی و ناگهان میپرد جلو آخوند که چرا از من فیلم گرفتی و فحش های رکیک می‌دهد که بوق گذاشته شده در ادامه یک زن به کمکش می آید موبایل آخوند را میقاپد می‌رود ته سالن. آخوند دنبالش می‌رود تا موبایل را بگیرد زن مدعی هم به آن سمت می‌رود به آخوند حمله میکنه و عمامه اش میپرد.در این هنگام زن موبایل قاپ به همراه زن بچه بغل به عقب برگشته و صحنه را ترک می‌کنند بعد از ترک صحنه توسط موبایل قاپ و نوزاد زن مدعی غش و ضعف می‌کند .
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    با سلام این صحنه ها درد است ،در فرهنگ ما حتی یه معمم کم سواد دارای احترام بود وحتی دردعاوی حضورش خاتمه دهنده بود،والان می بینیم یه روحانی دریه دعوا ست و حتی تو این جمع یه نفر ازش حمایت نمی کند.اگر قرار به اصلاح باشه باید اول اینگونه روحانیون اموزش ببینند ،اخه به کدام مجوز شرعی وقانونی و صنفی و شخصیتی یه معمم باید به خود اجازه دهد از یه خانم عکس بگیرد اگر این قضیه حقیقت باشد انهم در شهر قم ،فقط باید گریست .متاسفانه اینگونه خطاها مرتب بروی هم انباشته میشود و به دین واعتقادات و باورهای مردم لطمه میزند و دیگر سخت است تغییر این باورها.
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      2 32
      باید با برخورد قاطع این ماجرا را تمام کرد
    • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 16
      خدا رو شکر، فیلم برداری موبایلی به یکی از مراتب امر به معروف و نهی از منکر تبدیل شده است...
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    68 78
    با هر دو باید برخورد شود
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 1
      باید ببینیم نظر مدیر این زن چیه
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    باید آن کسی را که از ناموس مردم در حین شیر دادن به نوزاد فیلم می گرفت چنان تادیب نمود که دیگر هوس فیلم برداری بسرش نزنه
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      زنی که بچه ای نزاییده چطور بچه خواهرش رو شیر میداده؟!!!!!!!
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      بی حجاب رسما اعتراف میکنه ناموس هیچکسی نیست خودشون میگنا میگن بی ناموسن، ضمنا اون هرزه راست گفته که ازش فیلم گرفتن؟!!
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    کار اخونده اشتباه بوده خوب درست امر به معروف کن
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      36 45
      کار هر دو اشتباه بود
    • DE ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      32 1
      هر آدمی که منصف باشه و ویدیو را ببیند متوجه میشود یک خانم روانی به یک مرد روحانی حمله میکنه ، هم فحش چاله میدونی میده و هم چند بار تو سینه روحانی میکوبه ، ظاهرأ این خانم و چند نفر همراه گروهش دنبال سوژه بوده اند که از این دعوا فیلم گرفته و سریعأ فرستادن خارج. البته این حوادث ساختگی و تهیه فیلم و ویدیو بیشتر هم میشود. کسی میگفت مصی جوجه تیغی که موهاش مثل سر آفتاب پرست هست برای هر ویدیو و فیلمی از ایران مثل همین زنک روانی پول از بودجه وزارت خارجه آمریکا میگیره میفرسته ایران تا.... شانس از هیچ جا نداریم ، یک پیر زن جادوگر دو جنسیتی بد ترکیب با صدای لاتی مردونه چاله میدونی شده اپوزیسیون... آدم دردشو به کی بگه ، اپوزیسین های کشورهای مختلف معمولأ از افراد تحصیلکرده و با سواد و ... هستند ولی سقف طویله اومده پایین یک موجود عجیب و غریب دو جنسیتی بدترکیب کوتوله کریه الصوت که مثل الاغ عرعر میکند شده اپوزیسیون ایران.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    35 21
    تو شهر ما روزی نیست که یه روحانی رو مردم عمدتن فقیر با چاقو و قمه تکه پاره نکنن .. هر کسی رو با لباس روحانی و سپاه میبینن میگن اینم لابد دزده .. مردم بیچاره ها فقیر و گرسنه هستن .وختی وکیل خاتمی درمورد ریشه ظلم اون حرفا رو زده دیگه چه توقعی میشه کرد
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      7 8
      شما تو ناکجاآباد زندگی میکنی؟ چی میگی؟ حرفت پرت به نظر میرسه
  • مرتضی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    با سلام - معمولا کسی که به درمانگاه مراجعه می کند اینقدر درگیر بیماری خود و عزیزانش هست که حواسش به چشمان ناپاک دیگران نیست. بهتر است دستگیر هم باشیم شما هم بچه دارید والدین دارید طوری برخورد کنید که دوست دارید در شرایط سخت با شما برخورد شود
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    لعنت بر کسانی که آبروی دیگران را می برند
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    واقیعت مطب خیلی نا امید کننده بود این مرد مزاحم آبروی روحانیت و ایران را مخدوش کرد . مادر بیچاره که نوزادش را شیر می دهد فیلم و عکس تهیه کردن برای کی می خواید ارسال کنید این کار حرام شرعی است و فکر نکنم خدا این دستور را به کسب داده باشد. و این از مریضی این روحانی است. کاش فوری جامعه روحانیت به خاطر دین خدا از این رفتار نا شایست روحانی ضمن عذر خواهی از این مادر بیچاره از آن روحانی هم تبری می جست
    • حمید رضا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      7 241
      آقا صد تا مرد رد شدن اصلا اون خانمو نگاه نکردن چرا این آقای آخوند متعصب میره نگاه میکنه بعد فیلم میگیره، خانم بیچاره اینقدرم بی حجاب نبود اصلا بخاطر اون بچه معصوم باید گذشت می کرد این فضولی تو جامعه خیلی خطرناکه عواقب جانی داره ببار میاره
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      44 1
      یه دروغ رو با پستی حیوان گونه میگید و تکرار میکنید فیلمی گرفته نشده شیری داده نشده خوبه فیلمش واضحه
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    صورت مسئله رو پاک نکنید برید به حساب اون آخوند برسید
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    کاشکی به جای بازداشت عوامل پخش کننده فیلم دادستان قم از مردم عذرخواهی می کرد و بابت پخش فیلم و روشنگری مطلب از کسانی که فیلم را پخش کردند تشکر میکرد. نه اینکه صورت مسئله را عوض کند
  • تنها IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    اون ملا بایدتنبیه بشه، چرا از مادریی که به بچه اش شیر میده فیلم بر می داره.
    • فرشید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      122 7
      از سیر دادن فیلم نگرفته از بی حجابی و بی حیایی فیلم گرفته فیلم گرفتن در ملا عام جرم نیست زنی که اشاعه بی حیایی می کند و جامعه رو به سمت فحشا میبرد مجرم است
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      96 1
      شما برو از دوربین های بیمارستان هم شکایت کن چون از شیر دادن اون زنه فیلم گرفته!
  • امیر IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    فیلم گرفتن مخفیانه و بدون رضایت از مردم تجاوز به حقوق انهاست خانمی که به بچه شیر میدهد باید بتواند در ارامش اینکار انجام بده و ان روحانی اگر واقعا از این امر ناراحت شده بوده باید به مسیولین بیمارستان می خواسته ان خانم بتواند در اتاقی مناسب تر اینکار انجام می داده و شرایط برای ایشان مهیا میکرده حرص دادن به یک مادر شیرده صددر صد کار اشتباهی است
  • عبدالعلی گل بابا نژاد عزیزی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    8 158
    به به چه دستور عالی مگر چیزدر فیلم کم زیاد شده باشد درست ولی چرا نباید حقیقت جامعه انعکاس داده شود باید قاضی طرفدار حق باشد چون ازقشر ویژه است خوب اینکه نفرت ٱفرینی نسبت اکثر انسانهای عالم ومبلغ اگر ان خانم مقصر چه بهتر واگر شیخ باید با جریمه از حریم مابقی حراست شود مردم ببینن خود شعور دارند مگر از قضاوت بحق مردم واهمه دارید. ؟
  • الم IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    آخوند فیلم برداری کنه اشکالی ندارد بقیه فیلم برداری کنن پر از اشکاله و باید مجازات شوند این دیگه چه جور دادرسانیه
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      96 0
      آخوند فیلم بگیره اشکال داره اما دوربین های درمانگاه فیلم بگیرن اشکال نداره؟
    • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 20
      احسنت
  • حمید IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    با زور و ارعاب و تهدید و ضرب و شتم و جریمه کسي از غفلت‌ بيرون نمی رود
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    41 5
    به شدت پایبند به هنجارها نه ناهنجاری
  • احمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    10 96
    همه چیز را به دین وباور مردم ربط ندهید آب از جای دیگر کوزه می تراود
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    23 8
    درمانگاه رو کلا تعطیل کنید تا معلوم بشه کی فیلم گرفته
  • ضیا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    6 87
    و به عامل ایجاد کننده این رسوایی ( آخوند ) هیچ کس کاری نداره - آمر به معروف - واقعا ایشون باید متنبه شوند
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    8 50
    به پخش کننده فیلم چه ربطی داره؟
  • عبدالله IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    96 3
    خاطیان را طبق شرع تادیب نمایید...
  • عبدالله IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    چند تا از این مکشفه ها را طبق دستور شرع در ملاء عام آویزان کنید ، بقیه شان سر جای خود می نشینند...
  • ناشناس SI ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    مگر خواهر مادر نداره از زنی که طفلش در حال مرگه فیلم خصوصی بر میداره.بقول امام حسین اگه دین ندارید لااقل ازاده باشید.تو کشور عراق که مرکز شیعه و امامت کل دنیاست حجاب ازاده.ایا احادیث و روایات شما از اونها کاملتره در کدام حدیث یا روایت پیامبر یا امام یا صحابه مزاحم زنی بی حچاب شده.پس هر کسی تو خیابون از هر زن بی حجاب یک فیلم برای گوشیش برداره
    • DE ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      26 1
      زیاد جوش نزن
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    آبروی هر چی زنه برده
  • رامین IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 112
    وقتی یه بیسواد تو کشور مسئول شده کاری نمیتونه بکنه بجز تعقیب کسی که فیلم انتشار داداه اون طرف بیخود کرده عکس زن مردم رو گرفته بی خاصیتهای فکری به حال اقتصاد کنین
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    7 64
    الان مشکل نشر فیلم بود ؟ مشکل مهمتری ندیدید ؟
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    4 26
    باید زودتر مشخص بشه زنه مقصر بوده یا آخونده
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    218 6
    چراپخش فیلم رابایدبگیریدبایداوزن هاررابگیریدکه مثل سگ پارچه روحانی بدبخت راگرفت
    • حسین IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      2 88
      روحانی بدبخت؟؟؟؟بدبخت تویی با این طرز فکرت
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 60
      پارچه؟؟؟؟ خاک بر سرت نفهم
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    92 2
    چقدر وقیحند!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    168 4
    باهنجارشکنان باملایمت رفتارمیکنندکه این مثل سگ هارشده بودوروحانی بدبخت رامیخواست تکه پاره کندوحشیهارابگیرید
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      2 36
      اعصاب مردم خرابه آستانه تحمل مردم کم شده قصر کسان دیگه اند که این زندگی برا مردم درست کردند همه یه طاقت ندارند
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 42
      روحانی بدبخت؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    46 3
    باهنجارشکنان باملایمت رفتارمیکنندکه این زن مثل سگ هارشده بودوروحانی بدبخت رامیخواست تکه پاره کندوحشیهارابگیرید
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 2
    باید سریعا با خاطیان برخورد شود
  • DE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    4 2
    باید هر چه سریعتر با دستگیری خاطیان به این موضوع خاتمه دهید
  • صادق IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    122 4
    چطورفیلم مداربسته رفته برای شبکه تروریستی اینترنشنال باید باید با مسئول درمانگاه وکسی که فیلم دوربین مداربسته راه فرستاده برای معاندین ومی خواهدکشوررابه دوقطبی وآشوب بکشاندبرخوردقاطع شود ..نتیجهماشات بااین جماعت برهنه نتیجش میشه توهین به روحانیت ..
    • ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      3 120
      بسیار کار خوب و پسندیده ای کرده که فیلم را منتشر کرده . همانطور که منتشر کننده فیلمهای آسایشگاههای روانی کرج و بوشهر باعث احقاق حق شدند .مهم حق است
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    47 3
    کسی که فیلم مداربسته رافرستاده بیشترازهمه مقصره چون ممکنه باهمین کاربک کشوربه آشوب کشیده بشه..برخوردیخت وقاطع باارسال کننده فیلم دوربین مداربسته به ترورنشنال
  • محدثه یاری IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    130 4
    به نظرمن باید بامسئول درمانگاه که فیلم رابرای خارج فرستاده برخورد بشه وبااون زن که خیلی بیشرمانه به روحانیت واسلام وشهداتوهین کرد درس ادب داد...#//برخوردبا برهنگی
    • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 12
      ساندیس....
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    135 3
    به نظرمن ابن روحانی باید یه امربه معروف میگردوتمام ..ولی گناه پخش کننده فیلم وهتاگی اون زن هم نباید نادیده گرفته بشه ...کشف حجاب جرمه ولا من خودم آدمی هستم که باحجاب موافق نیستم ولی تاوقتی قانونه حجاب دارم..
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    7 129
    در طول تاریخ شعیه همچین موردی به گوش کسی نرسیده که یک مادر در حال شیر دادن بچه باشه و یه مرد با غیرت شیعه براش مزاحمت ایجاد کنه چه برسه به اینکه این مرد روحانی باشه واقعآ من ده بار این فیلم رو کامل دیدم هر چه بیشتر نگاه می کردم برام عجیب تر می شد زن با حجاب کامل میاد داخل هنگام شیر دادن و بغل کردن بچه حجابش میافته بعد یه روحانی شروع میکنه به فیلم گرفتن اصلا بحث دین به کنار آقای طلبه عزیز غیرتت چطور قبول کرد همچین کاری بکنی مادری در حال شیردادن بچه هستش تو داری فیلم میگیری اگر این اتفاق تو پاکستان و یا عراق و یا افغانستان میافتاد غیرتمندان شعیه دودمان این طلبه رو به باد می دادن حیف که اینجا خیلی وقته غیرت معنی نداره
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      70 5
      شیر دادن رو آنقدر تکرار میکنی که دروغت راست بشه؟!!!! خاله اش بوده
  • تربتی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    4 70
    اگر فیلم پخش نمیشد ،شما از کجا باخبر میشدید،پاداش سوت زنی دستگیری است؟؟؟لازم نیست فیلمی به رسانه های معاند ارسال بشه کافیه یک فیلم فقط در فضای مجازی پخش بشه.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 91
    هردقیقه وهرثانیه یک مادر(ازقبل ازبارداری تازمان سه ماهگی ونه ماهگی وتولد نوزاد تا حداقل ۲سالگی وتا۱۸سالگی فرزندش)باانواع تغییرات جسمی روحی،بیماری،انواع ویار،انواع افسردگی،خوابهای وحشتناک شبانه،کمبودهای موادغذایی،بیخوابیهای درازمدت شبانه،انواع استرسها وفشارهای شدید.............................روبرواست-که این مسائل باید درحوزه ودانشگاه،مدارس وجامعه مرتب اموزش داد-ا
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 80
    هردقیقه وهرثانیه یک مادر(ازقبل ازبارداری تازمان سه ماهگی ونه ماهگی وتولد نوزاد تا حداقل ۲سالگی وتا۱۸سالگی فرزندش)باانواع تغییرات جسمی روحی،بیماری،انواع ویار،انواع افسردگی،خوابهای وحشتناک شبانه،کمبودهای موادغذایی،بیخوابیهای درازمدت شبانه،انواع استرسها وفشارهای شدید.............................روبرواست-که این مسائل باید درحوزه ودانشگاه،مدارس وجامعه مرتب اموزش داد-
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    80 2
    تا به این جماعت یک کلمه میگی رعایت کنید شروع به فحاشی میکنند واگر هم چند نفر باشن کتک رو خوردید 110 هم میاد اولین جمله که میگه اینه به ما دستور دادن که دخالت نکنیم بعد یه صورتجلسه و چند ماه تو دادگاه و قاضی که مثلا یه تذکر بده
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    8 48
    دستور قران نگاه نکردن به نا محرم است نه چشم چرانی وفیلم گرفتن ونه حتی کور کردن چشم چران.
    • تک تیرانداز DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      16 0
      حالا اجراش کنیم؟
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 107
    دستور قران نگاه نکردن به نا محرم است نه چشم چرانی وفیلم گرفتن ونه حتی کور کردن چشم چران.
  • US ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    8 180
    اجرا کردن امر به معروف بسیار کار احمقانه ایست که باعث اختلافات، کتک کاری و نا امنی میشود. کشور ما در گیر این مسائل نباید بشود. بهترست حجاب اجباری نباشد. در هیچ کاری نباید شورش را در اورد. مسائل مهم دیگر از جمله فقر و بیکاری ، امنیت کمبود اب و کشاورزی، عقب بودن از صنعت کنونی دنیا ، این ها مشکلات مردم است نه حجاب زوری خانمها.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 319
    بایستی به فردی که این فیلم را به بیرون درج کرده جایزه بدهند نه این با ان برخورد کنند در کجای دنیا یک فرد می تواند چنین بی مهابا از یک فرد فیلم برداری نماید ؟ هر چند که با این رومانی برخورد نخواهد شد بلکه با ان زن بیچاره برخورد خواهد تا نا عدالتی به حد اعلای خودش برسد
  • مهدی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 1
    موضوع پیچیده ای نیست مقام قضایی به صراحت موضع خودشون را اعلام کنند بقیه بدانند کدام طرف باید بایستن..؟
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 1
    به زودی مقصرین را محاکمه کنید
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    6 233
    شماها سواد فارسی نوشتن یه متن دو پاراگرافی ندارید و هنجارها رو ناهنجاری ها نوشتید چون فرقش نمی دونید اونوقت با وقاحت میخواهید نحوه شیردادن مادران مارو هم تعیین کنید؟ اون آخوندنباید از لحظه شیردادن مادری به نوزادش عکس می گرفته. من هفده ساله بودم تو خرمشهر صف نونوایی بودم و دیدم که مردکی وقیح که الان از ثروتمندان شهر خرمشهر و صاحب باشگاههای ورزشی و تعیین کننده یکی دوتا عضو شورای شهر خرمشهر مثل همون آخوند داره به زنی که بچه اش شیر میده زل زده و منم مثل سگ زدمش و ای کاش اونجا بودم تا هم آخوند و هم مدعی امر به معروف رو جفتشونو میزدم.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      121 3
      آخه اجیر آخه مزدور طرف مادر نبوده شیر نمی‌داده اینقدر دروغ نباشید
  • DE ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    11 92
    روحانی می توانست با یک تذکر ساده موضوع را تمام کنه
    • DE ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      106 2
      روحانی تذکر ساده رو داده، اون زن می تونست با رعایت شئونات اسلامی قضیه رو تموم گمه
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    95 7
    ناموس مردم هستند آین حرفها بهانه است ازفیلم معلومه که آقای روحانی از اون زن فیلم نمی گرفته ولی اون خانم خواسته جو رو متشنج کنه
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    من اونجا بودم چنان مشتی به فک اون اخوند میزدم که دیگه از زن مردم فیلم نگیره
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      30 1
      من جای تو بودم تو فک دوربین مداربسته بیمارستان هم میزدم تا از زنم فیلم نگیره .
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    148 3
    یقینا خواستن دوباره جوی برعلیه روحانیت وبه نهع بی حجابا درست کنن.کاربی بی سی واینتراشغال و.....هست مدتیه چیزی ازایران گیرشون نیومده ، دوباره سوژه درست کردن.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 1
      کار دشمنان داخلی و خارجی است
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    4 5
    اون خانم اگر واقعا دید اون روحانی داره ازش فیلم میگیره، باید به پلیس درمانگاه مراجعه می کرد نه این بی آبرویی رو به راه بندازه
    • IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 10
      پلیس درمانگاه؟؟؟؟؟؟ مگه درمانگاه، پلیس داره؟ ساقی ات رو عوض کن
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    14 4
    باید هر دو بازخواست بشن
  • DE ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 225
    ياد سردار سليماني سردار دلها بخير!
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    اولا کسانی که در شهرهای مذهبی مثل قم , مشهد , کاشان و ... زندگی می کنند باید بفهمند که در این شهرها بیشتر مراقب پوشش و رفتارشان باشند و به عقاید اون جامعه احترام بگذارن و الف شعور را رعایت کنند چه مردش و چه زنش , تو همین فیلم پخش شده فقط این خانم بی حجابه و خیلی ها هم چادری هستند دوما فرستادن محتوا برای ضدانقلاب و دشمن , دقیقا خیانت در حق این کشور و این ملت است و باید در این مورد خوردکننده و عبرت آموز برخورد شود سوما خود امر به معروف کننده ها باید توصیه های رهبری را عمل کنند ایشون گفتند "بگو و برو" یعنی این فیلم و عکس گرفتن ها و برخوردهای ادامه دار و ... اشتباه است امر به معروف کننده باید یک جمله امر به معروف و نهی از منکر کند و محل را ترک کند .
  • امیر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    8 218
    ای‌ خدایی‌ که‌ همیشه‌ حاضر‌ و‌ ناظرهستی ای‌ خدایی‌ که‌ تمامی‌ موجودات‌ به‌ خصوص‌ انسان‌ آزاد‌ه افریدی‌ خیلی‌ وقته‌ که‌ جواب‌ اینا‌ رو‌ نمیدی‌‌ خودت‌ به‌ حق‌ همون‌ قرانی‌ که‌ نازل‌ کردی‌ جواب‌ ظالمین‌ را‌ بده‌...
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    9 178
    من كه فيلم رو نديدم اما هر جا آقايان كم ميارن ميرن سراغ فيلم بردار و منتشر كننده فيلم ، يه جور دلقك بازی میکنن
  • روح الله IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    6 112
    دلار شده 62 هزار دنبال فیلم گرفتن از زن مردمید برو فیلم بگیر از سکه و دلار
  • مهدی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 184
    اخلالگر اصلی همون روحانی بود که ابتدا عکس وفیلم گرفت واین آشوب به راه انداخت.صورت مسئله رو پاک نکنید
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 129
    خیلی رنج آور است که دنبال چه کسی می گردید!!
  • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 120
    جرا هیچ کس احتمال نمی دهد که امکان دارد اون فرد آخوند نما بوده باشد. البته اگراون شخص واقعا آخوند بوده باشدچوب حراج به حیثیت حوزه ها برداشته است حوزه ای ها خود باید پا پیش گذارند و از کیان حوزه صیانت کنند حوزه ها زمانی کارشان تضارب آرا و کار علمی و دینی با جامع لاظهر مصر بزرکترین کانون دینی مذهبی و علمی جهان اسلام تسنن بود چه شده حوزه ها از این شان و وزانت فاصله می گیرند
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 122
    درود به شرفتون که تقریبا اکثر نظرات رو منتشر کردید ای کاش همیشه همینطور باشید.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    106 1
    قدیمیها می گفتنداز دیوارشکسته ،سگ درنده ،زن بددوری کن 🥶🤢😱
  • هادی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 105
    گیریم این خانم دانسته رو سری را از سرش برداشته .که با توجه به فیلم اینطوری نبوده.پس چرا در بعضی از مراسمات که از طرف دولت تشکیل می شود و صحنه های ولو انگشت نما از بی حجابی دیده می شود آن وقت در گزارش دادن میگوئید همه آمدن وپشت نظامشان را گرفتن .اما در اینچنین اماکن می‌شوند بی حجاب این دوگانگی رفتار است که مردم را آزار می دهد
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    23 2
    دنبال کی دارین می گردین همون پدر سوخته ای که پشت مونیتورینگ بیمارستان نشسته این کثافت کاری رو کرده برید سراغ اون.
    • ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 20
      خدا خیرش بده دستش درد نکنه
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 70
    درایران اینگونه عدالت اجرا میکنن بجای گرفتن اخوند دارن صورت مسله رو پاک میکنن
  • مهدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 51
    چرا از اطلاع رسانی آنقدر وحشت دارید اگر کارتان درست است . آن آخوند باید به سزای کارش برسد اگر عدالتی وجود دارد.
  • DE ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 81
    به جای تنبیه فرد روحانی ، به دنبال پخش کننده فیلم هستند . مشکلات دیگر را همینطور سطحی و شکمی دنبال می کنند .
  • RS ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 65
    یعنی هیچ و پوچ بودن از وجودتون میباره
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 134
    مشخص نیست چرا اقایی که مسیول و رییس قوه قضا هستن از دادستان و رییس قضا بازخواست نمیکنه، در حکومت ولایت چطور یک ملا که نماد دین ولایی هست از زن مسلمان موقع شیر دادن عکس میگیره و قوه قضا هم دفاع میکنه از این عمل شمر صفتانه ؟؟؟ ایا ولایت خبر ندارن قوه قضا منفور ملت میشه و نوک پیکان برمیگرده علیه خودشون, تا کی باید دین و حق ملت فدای افراطی ها بشه
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    111 3
    در اماکن نظامی تابلو عکسبرداری ممنوع نصب میکنند .مگر چنین تابلویی در بیمارستان یا روی آن خانم نصب بود ؟ معکوس اگر زن فیلم گرفته و روحانی معترض بود همه طرف زن را میگرفتند ! جماعت زن ذلیل !
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 61
    پس مشکل شما افشاشدن توسط عواملی در اینترنت و شبکه هاست
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 51
    مقصر اصلی خود اون روحانی است معاون رئیس جمهور هم اشاره کرد کسی که امر به معروف میخواد بکنه چه حقی داره قبلش عکس و فیلم بگیره ؟
  • Ali890 IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 63
    همیشه دنبال حاشیه هستن بترسونن مردم و بیچاره زنی که بچه داشت این همه استرس کشیده بخاطر ابروش و ترسش انقدر به آخوندا جرات دادن هرکاری میکنن
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 4
    در بین۹۰درصد مردم این زنان بی‌حجاب هیچ جایگاه واهمیتی ندارند
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 32
    بازی است با این حرکات مثلا حواس مردم از دلار و سکه پرت کنند چشم بهم زدیم و به دلار ۶۰ باید راضی باشیم
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 111
    آقای روحانی به مادر و ناموس مردم کار نداشته باش به شما ربطی ندارد کسی که مغز نداره تشخیص بده کجا باید چکار کنه اصلا حرفش تاثیر گذار هست یا نه بهترین کار سکوت است
    • م IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      110 1
      کاری نکنند تا امثال شماها بی حجابی و فحشا رو رواج بدید
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      62 0
      شماها ناموستون کجا بود اخه؟
  • مهرداد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 23
    النحل ٩٣ وَ لَوْ شَاءَ اللَّهُ‌ لَجَعَلَکُمْ‌ أُمَّةً وَاحِدَةً وَ لٰکِنْ‌ يُضِلُ‌ مَنْ‌ يَشَاءُ وَ يَهْدِي‌ مَنْ‌ يَشَاءُ وَ لَتُسْأَلُنَ‌ عَمَّا کُنْتُمْ‌ تَعْمَلُونَ‌ و اگر خدا می‌خواست (به مشیّت ازلی) همه بشر را یک امت قرار می‌داد (و هیچ‌گونه اختلافات نژاد و زبان و ملیت در بشر نمی‌گذاشت) و لیکن (این اختلافات برای امتحان است و پس از امتحان) هر که را بخواهد به گمراهی وا می‌گذارد و هر که را بخواهد هدایت می‌کند، و البته آنچه می‌کرده‌اید از همه سؤال خواهید شد.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 95
    آخوند..... نمیغهمه زن بچش مریضه اعصاب نداره ۱۰۰۰جور فکر تو سرش هست ورداشته عکس از فیلم از ناموس مردم میگیره شانس اوردی شوهرش نبود وگرنه چالت میکرد
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 90
    مغلطه نکنید مقصر اصلی آخوند است که فیلم میگیره صاحبان خانم اونجا بودند خون بپا میشد
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 102
    کار آخونده؛ نادرست بوده. مگر زمان پیغمبر این شکلی نهی از منکر میکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 138
    من اونجا بودم از ناموسم فیلم میگرفت گردن کلفت اون آخوند میشکستم
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      147 4
      شما جماعت فواحش از نداشته هاتون مایه نزارید
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      123 1
      شماها که پارسال شعارتون می بی ناموسم و من ناموس کسی نیستم بود.چی شد یهو همه رگ گردنی و ناموس پرست شدید
  • ناشناس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    133 2
    من که فیلم گرفتن روحانی رو ندیدم ولی فحاشی و پرده دری زنه رو دیدم
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    120 3
    با حکم دادگاه فرزندش را گرفته و به شیر خوارگاه یا خانواده ای صلاحیت دار بسپارید. بعید نیست فرزندش را کشته گردن حکومت بیندازد. تیمارستان بهترین مکان برای این جانوران است.
    • ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 20
      آخه این چه حرفیه؟
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      31 0
      احسنت موافقم
  • روح الله IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    12 2
    درود بر شرافت ووظیفه شناسی دادستان
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    6 23
    اول انقلاب سرود قسم به اسم آزادی را چقدر با شور و هیجان میخواندیم
    • ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      2 20
      اول انقلاب سرود ملی هم معناگراتر بود
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    21 1
    فرستنده پول میگیره فیلم سیاسی میفرسه برای بگانگان برای تبلیغات علیه نظام وکشور
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 51
    در جهان امروزی مردم دنیا ببینن در یه کشوری فیلمی از یک مکان عمومی منتشر شده و حکومت افتاده دنبال منتشر کننده بهمون می خندن با خاطیان سریعا برخورد کنید
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 90
    اون آخوند باید محاکمه شه
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 104
    گیرم که کسی فیلم و عکس هم نگیرد و ظلم آشکار به یک زن به بهانه رعایت نکردن سهوی یا عمدی حکم خدا از طرف کسی که معلوم نیست خودش هم احکام خدا را رعایت کند یانه ، پنهان بماند ؛ به آن خدایی که نیاز به عکس گیر و فیلم بردار ندارد و شاهد و ناظر است چه جواب می دهید .
  • حامد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 141
    این اخوند چرا از یک خانم که به نوزادش در جایش خلوتی نشسته و شیر میده فیلم می گیره . واقعا شرم اور است .
    • منصور IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 73
      نمیشه که هرکس به نام امربه معروف راه بیفته از زن و بچه مردم عکس بگیره.مردم دیگه دنیا در این فکرن که منابع معدنی ماه را استخراج کنن اما اینجا یه عده هنوز دنبال یه تار مو میگردن.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      23 0
      زنیکه فقط نشسته بود والا شیر نمی‌داد کسی هم ازش فیلم نگرفت قضیه هماهنگ شده بود
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 1
    خسته شدیم از این همه بی عدالتی
  • BE ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    83 1
    قوه قضاییه کوره این فحشا در سطح جامعه رو نمی بینه اگر کسی بخواد از یک فساد و فحشا افشاگری کنه باید اعدام بشه چون اینا بچه های خودشونه
  • جعفر IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    153 1
    به به اگه جای قانون بودم موهای اون فاحشه رو ازبیخ باماشین صفرمیزدم
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 63
    خبرگذاری فارس ماله کشیده است همین یک طرفه قضاوت کردن یه جورایی مثلا هوا خودی داشتن مملکت به این روز انداخت با چند تا وکیل هم صحبت و عکس گرفتن رو جرم ندانسته است و طبق معمول حکم هم صادر کرده است ( بماند با توجه به فرهنگ و اخلاق مردم کشوری عرف تعیین میشود ولی اینجا عرف به نفع فارس نیست )
  • جواد IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 124
    یعنی اگه مرد مومنی که در درمانگاه زنی که بچه مریض به آغوش داره بخاطر موی اون زن تحریک شه و ب گناه بیفته۰والا اون یه مومن مریض جنسی هست۰
  • جواد IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 87
    دوستان که امر معروف میکن حجاب رو یه زحمت بکشن اگه جرات دارن فاسدان مالی هم رو ارشاد کنن ۰
  • ناشناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    50 1
    هرچی نگاه می کنم فحاشی و پرده دری زنه رو می بینم نه فیلم گرفتن و زن شیرده!!ََ
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 116
    بجای حل مشکلات اقتصادی مردم دست گذاشتن رو حجاب فقط، مردم رو به جون هم میندازن ، عصبی میکنن، هر سری هم اولین کاری که میکنن کسی رو که فیلم گرفته مجازات میکنن !...مردم رو بیش از این خسته نکنید!
  • ناشناس IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 65
    مثل همیشه بجای حل مشکل ، صورت مسئله را پاک کنید !!!!! دفعه پیش نماینده ای را که رشوه دریافت حواله شاسی بلند توسط نمایندگان مجلس را منتشر کرده بود گرفتید حالا هم نوبت فیلم بردار این فصاحت اجتماعی است !!!!! اگر این انتشار اخبار توسط مردم اتفاق نیافتد هر کس هر کار خلافی خواست انجام میدهد و پاسخگو نخواهد بود
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      68 2
      مردم یا اینترنشنال با همکاری مسئول درمانگاه
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 118
    کل دنیا حجاب آزاده طالبان و ایران حساسن. جدیدنم یاد گرفتن الکی میگن ایران باستان. اولا که ایران باستان حجاب آزاد بوده دوما چی شد تا حالا که ایران باستان اخ و تف بود. جمع کنید این کارارو آبرومونو تو دنیا بردید. آنرمالا
    • حاج علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      81 1
      اون خانم نباید اینقدر بی حیایی می کرد
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 83
    بجای اینکار اون کسی که فیلم گرفته از اون خانمه باید محاکمه بشه
  • فرشید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    82 1
    از سیر دادن فیلم نگرفته از بی حجابی و بی حیایی فیلم گرفته فیلم گرفتن در ملا عام جرم نیست زنی که اشاعه بی حیایی می کند و جامعه رو به سمت فحشا میبرد مجرم است
  • رضا IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 113
    واقعا زیبنده است به بعضی بانوان این مملکت بگیم یک قلاده زن . شورش رو در آوردن . زبونشونم درازه . اینا رو جمع کنید لطفا
  • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 90
    با این کار ها منتظر ی آشوب دیگه باشید
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 46
    اگه اون عکس نگرفته بود فرار نمیکرد و اگه عکس گرفته غلط کرد
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      43 1
      فرار نکرد اوسکول. همدست زنه موبایلش را قاپید اونم رفت دنبال موبایلش. خیابان حریم خصوصی نیست که بخواهید با این ادعا گوشی همه را تفتیش کنید.
  • عباس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 106
    اشتباه آخوندجوان بود که فیلم گرفته بایداینها فیلمهاپخش بشودتا کسی جرات نکن به حریم شخصی فردواردگردد بایدآخوندمحاکمه شود
    • مرتضی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      109 1
      اون حریم شخصیه که به شخص ربط داشته باشه متفکر نه بیحجابی که تو جامعه باشی و به همه ربط داره از فردا من که مرد هستم بیام با شورت تو شهر بگردما و تو مثلا مطب کنار ناموس مردم من هم بگم این موضوع شخصیه
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 67
    اگه اون روحانی امر به معروف و نهی منکر کرده از پخش فیلم ک نباید ناراحت باشید
  • یزدان DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 45
    دادستان نا محترم قم این حرفا حرفای ادم حقه بازه از خدا بترس و بدان که بی اذن خدا برگی از درخت نمیفته
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 120
    دید خودمان مثبت کنیم دوم با بگیر و ببند چیزی درست نمیشه. .
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    74 2
    اطلاعات از قانون مملکت و شرع اسلام و عرف جامعه بر همه لازم و واجب است. با کسی که جهت ایجاد تنش در جامعه ، خوراک برای عنترنشنال ارسال می کنه ، باید به شدت برخورد شود .
  • ادرین DE ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    74 28
    حرمت مومنین تو جامعه شکسته شده. حالا حالاها هم برنمیگرده. سالها داستان داره تا درست شه. البته اگر دیگه احترام های قدیم برگرده. با جریمه و فیلم گرفتن درست نمیشه کار دیگه...
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    53 2
    اول از همه باید تمام مسولین ادارات دولتی و دسگاههای غیر دولتی که اجازه میدن این زن با این وضعیت وارد مجموعه شان بشن جوابگو بشن
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    110 6
    اون زنی که حکم خدا رو زیر پا گذاشته باید شلاق بخورد و لا غیر
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      انشاالله خدا بزنه توی کمر هر چی آدم نفهم و ارازل و اوباش و دزد و مال مردم خور و کلاهبردار و دروغگو
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 57
      از خودتون حکم درنیارید
  • DE ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    61 3
    کسیکه فیلم رو برای اینترنشنال فرستاده باید دادگاهی بشه . چنین اشخاصی پتانسیل بسیار بالایی برای وطنفروشی و خدمت به بیگانه دارند و فردا عکس پادگان و مناطق نظامی رو برای اینترنشنال و اسرائیل میفرسته .
  • BE ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    18 0
    اگر قوه قضاییه ترک فعل نمیکرد اگر وزیر کشور ترک فعل نمیکرد مردم رو بجان هم نمی انداحتند و هر دفعه یکی مقصر نمیشد حجاب یا هست یا نیست دست از اسلام بردارید یا محکم بایستید
  • BE ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 0
    یه ملت بین چند مدل گیر افتادن
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    10 0
    از قدیم گفتند از دو چیز باید ترسید سگ هار و زن سلیطه
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    65 0
    خانمی که بی حجاب میگرده مفهومش ابنه هر کس نگاه کنه اشکالی نداره .چرا از عکس گرفتن اینقدر ناراحت میشه.احتمالا این زن سلیطه وبی شعور است. اگر بی شعور نبود به قانون کشورش احترام می گذاشت
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    25 0
    همه اینها کنار مقصر هر کی بود سریع اونیکه فیلم فرستاده اینترنشنال رو بازداشت کنید غول مرحله اخر اونه
  • مهرداد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    واقعا جای خجالت داره
  • حسن CA ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    11 0
    فقط اعدام
  • آریا US ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    42 0
    تا دیروز دوربین ما اسلحه ماست از عمامه پراکنی روحانیون فیلم میگرفتند برای شبکه های درپیت میفرستادن !!! مسئولان بی عرضه ما باید این افتضاح جمع کنند این سلیطه ها از این یک میلیون ها زیاد دارند نگران جریمه نیستند هر کارمند دولت که کشف حجاب کرد باید اخراج بشه و مشاغل آزاد باید جریمه ها از بیست میلیون شروع بشه تا یک میلیارد هر بار جریمه پنجاه درصد جریمه بیشتر بشه و باید از حساب شخص برداشته بشود دیگه کار به درگیری فیزیکی نمیرسه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    یک رسوایی دیگر
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    33 0
    زنه اول سلیطه بازی در آورد در آخر خودشو زد به غش و ضعف.
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 9
    کاری رو به اصرار می کند تا مردم خشمگین تر شوند
  • مهدی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    جالبه
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 9
    خیلی مسخره است
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 59
    احتمالا ازاین حوادث دراین درمانگاه ها زیاد رخ میده که سکوریتی یاافرادیامسئولین ومتصدی دوربینها مجبورشدندفریادشونو بااین یکی فیلم پخش کنندو به مسئولین برسانند(چون بااین جیغهای این مادر هیچکس،حتی پزشکان داخل اتاقها عکس العملی انجام نمیدهند!؟
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    اینجا ایران است
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 18
    هر جای دنیا بود به پخش کننده فیلم جایزه میدادن متاسفانه دفاع از مظلوم در کشور ما شده جرم
  • ایران US ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    متاسفم برای جامعه
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    چای دبش؟ کوروش کمپانی؟ شاسّی بلند؟ حقوق نجومی خادمین ملت؟
  • US ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 11
    صحبتی دارم زدانشمند مجلس باز پرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    45 0
    لعنت بر جد واباد هرچی بدحجابه
  • م IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    هر کسی که این متن رو میخونه خواهشا ایران اینترنشنال رو تحریم و بایکوت کنید و دیگه نبینید.از بعد از ماجرای مهسا سیاستش فقط و فقط تفرقه انداختن بین مردم هست و براش مهم نیست کیا داخل کشور با درگیری و حبس و مسائل دیگه زندگیشون صدمه میبینه
  • Nima CA ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 14
    جناب دادستان مردم خواهان تنبیه کردن هستتد.
  • Nima CA ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 18
    مردم خواهان مجازات هستند
  • حاجی از جوبشور رُم IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    99 2
    ننگ و نفرین بر خانواده مهشا که با یک دروغ این فتنه را به راه انداخت. وقتی میگن دروغ کلید همه بدیهاست یعنی همین. یک مملکتی را به آتش انداخت الان هم رفته تو لانه اش و نشسته و وظیه اش رو انجام داده
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      2 31
      ننگ و نفرین بر خودت و خانواده ات
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    36 1
    اگه دلیل فحاشی اون زن عکسبرداری طلبه از او هست، دلیل عکسبرداری اون طلبه (اگه واقعیت داشته باشه) هم قانون‌شکنی اون زن هست. ضمن اینکه عکسبرداری در مکان‌های عمومی جرم نیست. اون خانم باید قواعد حضور در مکان عمومی رو رعایت می‌کرد.
  • مهدی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 83
    ۱۷:۴۶ - سکوت فقط ساکت باش ساکت باش
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 137
    ۱۸:۵۱ - اوضاع تو خیلی بحرانی تره تو به روانپزشک نیاز داری
  • محمدرضا کیانفر FR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 82
    . سیکنه‌سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور گفت: در ماجرای درمانگاه قم به مواجهه‌ی دو طرف نقد دارم. خانم پاد، بهتر است به جمهوری اسلامی نقد داشته باشید که زمینه‌ی چنین مواجهاتی را مهیا کرده است زیرا مردم ناآگاه و خرافاتی و متعصبند ابداً نمی‌توان توقع رفتاربهتری از آنان داشت.
  • US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    1 10
    مشرق پیام غیر قابل انتشار داری. میدونی یعنی چی؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    1 3
    درخصوص چای دبش، نظری یا نهی از منکری؛ امر به معروفی، ندارد؟؟؟
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 12
    راه حل آخونده اشتباه بوده ولی نیتش امر به معروف بوده .به نظرم امر به معروف رو میرفت به مدیر درمانگاه میکرد که چرا در این درمانگاه محلی را برای مادران شیرده و زنانی که به علت بیماری وضعیت مناسب از نظر حجاب به خاطر مریضی و شرایط جسمی ندارند را اختصاص نداده .
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    12 0
    باید اولا متن خبر اینگونه نوشت حمله وحشیانه گرگ معوانه وتوهین یک زن هنجار شکن به یک روحانی در قم در تمام فیلم فقط زنیکه جیغ داد میزد و حمله می کرد به آقای روحانی وروحانی بنده خداهمینجوری حاج واج نگاهش می کر
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    13 0
    خاک تو سرت زن بد
  • ارش IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    دقیفا کسی دیگه فیلم گرفت روحانی گفت خانم بی زحمت رعایت کن و اگه کمکی ازمن ساخته هست کمک کنم و اونا گفتند روحانی فیلم گرفته روحانی گفت اینم گوشی من نگرفتم بعدش خانمه معذرت خواهی کرد و دنبال عامل فیلم هستند
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    چقدر شما سطحی هستید گویا بیشتر نگران پخش شدن این فیلم هستید
  • احمد IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    کاش همه جای کتاب خداردرنظربگیرین
  • US ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    2 26
    جالبه که اول اون کسی که فیلم و پخش کرده دستگیر میکنن ، به کسی که به حریم شخصی یه خانم تجاوز کرده کاری ندارن
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      10 0
      خیابان حریم شخصی نیست. همه جا مجهز به دوربینه.
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 14
    از کی تا حالا برای امر به معروف و نهی از منکر از مردم فیلم میگیرن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس