تشدید تدابیر امنیتی در اطراف مسجد الاقصی

منابع خبری از استقرار گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از استقرار گسترده نیروهای امنیتی در اطراف مسجد الاقصی از بیم تنش‌های خشونت‌بار با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

اشغالگران اقداماتشان را در اطراف مسجد الاقصی از هفتم اکتبر گذشته تشدید کرده‌اند.

در دوره اخیر شماری از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی محدودیت‌هایی را برای ورود فلسسطینیان به مسجد الاقصی پیشنهاد داده‌اند.

ده‌ها هزار فلسطینی که با محدودیت‌هایی برای ورود به مسجدالاقصی طی ماه رمضان مواجه هستند، تلاش می‌کنند تا طی ماه رمضان بتوانند وارد این مسجد شوند. این در حالی است که میانجی‌های مصری و قطری برای اجرای پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه و آزادی ۴۰ اسیر صهیونیست تلاش می‌کنند.

در همین حال سازمان موساد اعلام کرد به‌رغم اینکه امیدها در دستیابی به آتش‌بس در ماه رمضان کم است، تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه ادامه دارد.

همچنین یک مسئول ارشد در جنبش حماس پنجشنبه اعلام کرد هیئت این جنبش قاهره را ترک کرد زیرا پاسخ اولیه رژیم صهیونیستی کمترین میزان از خواسته‌های حماس را برآورده نمی‌کند. جنبش حماس تأکید کرد مذاکرات آتش‌بس در غزه هفته آینده ازسرگرفته خواهد شد و احتمال تحقق یک توافق قبل از ماه رمضان کم است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    رژیم نجس یهود چون یک گرگ درنده است و باید دو میلیارد مسلمان با وحدت این حیوان وحشی را سرزمین مسلمانان ریشه کن و نابود کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس