اعزام ۸۰۰ دستگاه تاکسی به خطوط پر ازدحام پایتخت

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، از برنامه‌ریزی و اعزام بیش از ۸۰۰ دستگاه تاکسی به خطوط و اماکن پر ازدحام مسافر و مراکز خرید برای سرویس‌رسانی به شهروندان در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش مشرق، شادی مالکی گفت: جابه‌جایی شهروندان به بهترین شکل ممکن در همه ایام سال به ویژه روزهای منتهی به نوروز از اهمیت مضاعف برخوردار است. از این رو سازمان تاکسیرانی با شناسایی خطوط، مراکز پرازدحام و مراکز خرید در اقدام ویژه‌ای با اعلام فراخوان از تاکسیرانان خواست تا در صورت تمایل آمادگی خود جهت سرویس رسانی در این خطوط را با پیامک اعلام کنند.

وی افزود: با اعلام آمادگی بیش از ۸۰۰ تاکسیران در مرحله اول، از صبح امروز این تاکسی‌ها در دو نوبت صبح و عصر در خطوط و مسیرهای پرازدحام حاضر و شروع به سرویس‌رسانی کردند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: در شیفت صبح تاکسی‌های کمکی به خطوط مختلف از جمله اشراق-ونک ۶۶ دستگاه، پایانه رسالت ۷۵ دستگاه، بلوار همیلا ۸۹ دستگاه، پایانه جنت آباد ۱۰۱ دستگاه و مترو صادقیه ۸۴ دستگاه اعزام شدند.

مالکی افزود: همچنین در شیفت عصر تاکسی‌های کمکی به خطوط نیایش ۷۸ دستگاه، گاندی ۹۶ دستگاه، ونک ۱۰۶ دستگاه، ایستگاه حصارک و پونک ۶۵ دستگاه و گلوبندک ۴۸ دستگاه تاکسی سرویس رسانی خواهند کرد که با این تعداد در مجموع ۸۴۸ دستگاه تاکسی و ون کمکی در خطوط پر ازدحام به شهروندان تهرانی سرویس‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این روزها ۴۰ دستگاه ون تاکسی در مسیرهای میدان فردوسی به بازار، میدان شوش به بازار، میدان گلوبندک به میدان منیریه و چهارراه لشگر به گلوبندک به صورت کمکی اضافه خواهند شد.

به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی، کنترل هوشمند تاکسی‌های خطوط نیز توسط دوربین‌های پلاک خوان در پایانه‌های تاکسیرانی در حال اجرا و در صورت ورود خودروهای شخصی تخلف‌شان ثبت و اعمال قانون خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    راننده تاکسی ها اصلا در خط کار نمی کنن ...همشون در تخلفی آشکار از طرف اسنپ مشغول بکارن...
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    بهتر بود هم اینها برقی بودولی کم کاری ها هیچ وقت تموم نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس