کد خبر 1583702
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
پیش‌بینی رگبار باران در برخی مناطق تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی استان گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۲۱ اسفند) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

برای روز سه شنبه (۲۲ اسفند) آسمان صاف، همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) تا جمعه (۲۵ اسفند) با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، افزایش نسبی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) کمی‌ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس