کد خبر 1583809
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
سانحه جدید بوئینگ؛ ۵۰ نفر زخمی شدند

در تازه‌ترین سانحه بوئینگ، ۵۰ مسافر پرواز سیدنی به اوکلند زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ده‌ها مسافر امروز در یک هواپیمای بوئینگ که از سیدنی استرالیا به مقصد اوکلند در نیوزیلند پرواز می‌کرد، زخمی و برخی از آن‌ها به بیمارستان فرستاده شده‌اند.

بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آمریکای لاتین یعنی «لاتام» اعلام کرده یک «حادثه فنی» در حین پرواز رخ داده که سبب بروز حرکات شدیدی در هواپیما شده است.

بر اساس اعلام فروریت‌های پزشکی، ۵۰ نفر زخمی و ۷ مسافر و ۳ خدمه پرواز به بیمارستان منتقل شدند. سخنگوی بوئینگ هم اعلام کرد که ما در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم.

بوئینگ در ماه‌های اخیر بارها به دلیل مشکلات فنی هواپیماهایش در صدر اخبار قرار گرفته است. یک بار در هواپیمای بوئینگ خطوط هواپیمایی آلاسکا در هنگام پرواز جدا شده است.

هفته گذشته هم شعله‌های آتش از موتور بوئینگ خطوط هواپیمایی یونایتد ایرلاین زبانه می‌کشید که منجر به فرود اضطراری این هواپیما شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    بازم این بوئینگ های آشغال امریکایی ، اَه حالم بهم خورد!! آقا شما رو چه به هواپیما ساختن، برین به علف کشی و شرب خمر و همجنس بازی تون برسین!!
  • کلیم IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    فک کنم کاتب این متن فک میکرده که مخاطبان مشرق جهانی هستن و با این خبر سهام بویینگ سقوط میکن... نه عزیز همین الان بویینگ یه همون ایران خودمون هواپیما بده جلو هواپیما قربونی هم میدیم.... همچنانکه قبلا کردیم.... کسی ادعا نمیکنه تکنولوژی بویینگ به حد نهایی تکنولوژی رسیده ولی فعلا با فاصله از بقیه در مقام اول قرار داره.... هرموقع هواپیمای امنتر پیدا کردین و حاضر شد هواپیماشو بما بفروشه دستشو ببوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس