کد خبر 1583829
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
نتانیاهو: اسرائیل در حال جنگ با محور ایران است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تاکید بر لزوم از بین بردن حماس برای بقای این رژیم و با این ادعا که در یک نبرد عادلانه قرار دارد، مدعی شد «اسرائیل در حال جنگ با محور ایران است».

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت: «در خصوص اهداف اساسی با آمریکا توافقاتی داریم و به‌طور همزمان اختلافاتی در مورد چگونگی تحقق آن‌ها داریم».

او تاکید کرد: «برای نابودی حماس هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم و برای کاهش تلفات غیرنظامیان و کمک به مردم غزه تلاش خواهیم کرد».

نتانیاهو خاطرنشان کرد: «تماس‌های شفافی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشتم، اما من مسئول رهبری اسرائیل هستم و بیشتر مردم من را تایید می‌کنند!».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «ما باید حماس را از بین ببریم در غیر این صورت آینده‌ای در خاورمیانه نخواهیم داشت. از بین نبردن نیروهای حماس در رفح باعث می‌شود که آن‌ها بار دیگر خود را بسازند و بر نوار غزه سیطره پیدا کنند. با جو بایدن توافق کردم که باید حماس را از بین ببریم و نمی‌توانیم یک چهارم ارتش آن را که اکنون در رفح است، رها کنیم».

او در ادامه گفت: «تکرار حمله هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) خط قرمز ماست و نمی‌توانیم اجازه دهیم که حماس باقی بماند. اغلب اسرائیلی‌ها سیاست ما در از بین بردن حماس و عدم برپایی دولت فلسطینی را تایید می‌کنند».

نتانیاهو مدعی شد: «جامعه بین‌المللی باید به‌طور کامل پشت اسرائیل باشد و فشارها را کنار بگذارد، زیرا ما در یک نبرد عادلانه هستیم. حماس برای رسیدن به توافق مطالبه‌های عجیبی مطرح کرد، اما ما در یک نبرد متعلق به خود نیستیم، بلکه درحال نبرد با محور ایران هستیم».

نتانیاهو همچنین مدعی شد تل‌آویو «در راه تحقق پیروزی مطلق» است و در این راه «مرد شماره چهار حماس» را از میان برداشته و «زمان کشتن مرد شماره یک، ۲ و سه نیز خواهد رسید».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    ایران در حال دفاع از مردم عزه هست اینو جا بیندازید
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    بله میتواند! افسوس که پای ما لنگ است!
  • نیوشا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    کجای این جنگ عادلانه است؟؟؟ زورتون رو به زن و بپه های بینوا و بیگناه میرسونید میگید عادلانه؟؟ به قول قدمیها :همیشه در روی یه پاشنه نمی چرخه. خدا جواب مکر و نیرنگ غاصبین رو میده
  • مهران IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    الان دوست دارم اون چیزی که توی دلم هست بنویسم و بگم آخه ...... حیف که منتشر نمیشه.عادلانه است؟؟؟؟؟؟ جنگ با کودک و مردم بی سلاح عادلانه است؟
  • Puyamotlaq IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    حسبنا الله و نعم الوکیل دقیقا گفته مردم عزیز و مظلوم در غزه مقتدر است زمانی که نتانیاهو و متحدانش در ماشین جنگی خود نشسته اند و نوزادان و زنان فلسطینی را روزافزون به شهادت می رسانند و یا این که کودکان بیگناه بر اثر نبود غذا و آب بر اثر گرسنگی به میهمانی خدا می پیوندد ماه مبارک رمضان الکریم آمد بهتر است مسلمانان دلسوز و خدا شناس به سفره سحری فلسطینیان نوار غزه فکر کنند و اینکه افطار وعده‌ ما در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان جهان بهمراه طوفان رمضان دل در گرو وحدت کلمه الله روز قدس را به آزادی قدس شریف گره می زنند .
  • T.m IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    نتانیاهو گوه خورد
  • US ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    این ملعون چقدر از ایران عقده دارد؟!
  • محمود IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 2
    به قول ضرب المثل قدیمی وقتی که جیک جیک مستون بود فکرزمستون نبود.ان موقع که با تمام نفوذ خود در هیت حاکمه آمریکا تحریم‌های گسترده علیه ایران اعمال کردیدو پیگیر مستمر آن بودی فکر نکردی دست بالا دست هست.و ایران بالاخره از هر اهرمی علیه دشمنان خود استفاده خواهد کرد؟
  • حسین IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    اسرائیل خیلی راحت از ترور رهبران ومسئولان حماس صحبت میکنه وانجام میدهد ولی از طرف مقابل کسی از سران اسرائیل را در لیست ترور نه قرار میدهند ونه اعلام میکنند میترسند؟از قدیم گفته اند دست در برابر دست
  • جنگنجو IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    بنیامین، فقط مواظب نوک محور باش یه وقت حیفا نره رو هوا !
  • امید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    نابودی حرومزاده های صهیونیست به زودی زود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس