کد خبر 1583962
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش مشرق، کانال محلل در تلگرام خود نوشت:

تا کنون همه درگیری یمنی‌ها با ناوگان نظامی آمریکا و انگلیس، ایذایی و با هدف انحراف این ناوگان از عملیات اصلی ارتش یمن، یعنی حمله به کشتی‌های تجاری آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بوده است.

همه تحلیل‌ها اما حکایت از این دارد که با توجه به عدم درس‌گیری آمریکا از شکست بی‌سابقه خود در عرصه یمن و تداوم اقدامات خصمانه، علی‌الخصوص گشودن جبهه‌های داخلی، یمنی‌ها خواه ناخواه به سمت یک رویارویی و درگیری مستقیم و علنی با ناوگان نظامی آمریکا خواهند رفت که شکل، دامنه و مدت آن غافلگیرکننده است.

بنابراین یکی از رویکردهای اخیر انصارالله، شلیک انبوه به سمت کشتی‌های آمریکایی برای مصرف تسلیحات دفاعی آنها در شرایط استقرار در دریا و دوری از پایگاه‌های مبدا و فرسوده کردن سیستم دفاعی آمریکا با هدف هموارسازی حملات آتی برای اصابت موفق به ناوگان دشمن است مشابه مدلی که حزب‌الله با انهدام تاسیسات جاسوسی، شناسایی و راداری ارتش رژیم در شمال فلسطین اشغالی انجام داد و اکنون شاهد حملات انبوه موفق راکتی به پایگاه‌های نظامی رژیم در عمق سرزمین‌های اشغالی هستیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    3 0
    انصارالله می تواند چون امیدش بخداست
  • محمدرضا عطار IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    درود بر یمن قهرمان سلام بر شیران،شیعه یاران با غیرت امام زمان. حکام و مردم مصر،عربستان،امارات،..‌. شمشیر برای رقص نیست درس بگیرید،راحت طلبان ترسو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس