کد خبر 1584227
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
پشت‌پرده تندروی‌های اصلاح‌طلبان کیست؟

روزنامه سازندگی، ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران به ادعای برخی از افراطیون مدعی اصلاحات انتقاد کرده و نظر آنها را تقلید از نهضت آزادی و در نهایت حذف شدن از جامعه دانسته است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: روزنامه سازندگی، ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران به ادعای برخی از افراطیون مدعی اصلاحات انتقاد کرده و نظر آنها را تقلید از نهضت آزادی و در نهایت حذف شدن از جامعه دانسته است.

گفت: آفرین به روزنامه سازندگی! حالا قضیه چه بوده است؟

گفتم: جماعت افراطی مدعیان اصلاحات پیام داده بودند که «‌بهترین کار، رها کردن صندوق رای و بازگشت به جامعه است‌»!

گفت: منظورشان چیست؟! بازگشت به کدام جامعه؟! مثلاً منافقین و نهضت آزادی و... به کدام جامعه بازگشتند.

گفتم: اتفاقاً روزنامه سازندگی هم‌ همین را پرسیده و کار آنها را نظیر نهضت آزادی و فروپاشی و محو شدن این گروه دانسته است.

گفت: افراطیون مدعی اصلاحات مدتهاست که از جبهه اصلاحات طرد شده‌اند. با این ادعاهای من‌درآوردی قُمپز در می‌کنند که یعنی هنوز هستند!

گفتم: یارو می‌گفت من به درجه‌ای از معرفت رسیده‌ام که برای خودم یک چیزی تعریف می‌کنم و کلی می‌خندم و تازه، آخرش هم به خودم میگم؛ نه بابا!... جان من؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 2
    کسانی که برای رضای خدا و وفای به عهد خود با شهداء در انتخابات شرکت کردند و رأی صحیح دادند اجرشان نزد خداوند محفوظ است و باریتعالی به سبب وجود همین عزیزان این نظام مقدس را از کید دشمنان مصون می دارد و اما کسانی که از روی دشمنی و لجاجت و خودخواهی و مزدوری با انتخابات قهر کردند و یا آن را تحریم نمودند اولاً طفیلی وار و از تصدّق سری گروه نخست از برکات و نعمات این نظام بهره می برند و ثانیاً اجرت مزدوریشان را حتا اربابان صهیونی بد عهد هم نخواهند داد !!!
    • ... IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      3 2
      بس کن تورو خدا خیلی ها رای ندادن اما طرفدار نظامن عاشق کشورشونن با این مطلب ها مردمو از انقلابو اسلام دل زده نکنید مردم قهر هستن بخاطر هزاران دلیل مثلا تورم مثلا موقع انتخابات طلا شد 3تومن دلار 60تومن مثلا نماینده مردمو قابل نمیدونه تا شفافیت ارا واموال رو تصویب کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس