کد خبر 1584851
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
۸ سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما برای انسداد به دادستانی معرفی شدند

سخنگوی سازمان هواپمایی کشوری گفت: هشت سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما برای انسداد به دادستانی معرفی شدند.

به گزارش مشرق، از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای به معاون دادستان و جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاههای تهران فهرست هشت سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما به نشانی www.Hamanseir۷۲۴.ir www.Golgasht.net www.۷۸۰bilit.ir www.flytooday.ir www.anilparvaz.com www.flayday.ir www.aniticket۲۴.ir www.sepidcharter.co، را جهت صدور دستور انسداد و مسدود کردن درگاه ارسال کرد.

وی افزود: نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری بر روند فروش بلیت هواپیما در تمامی بخش‌ها از جمله اینترنتی و در این ایام تشدید شده و اجازه تخلف به هیچ یک از آژانس‌ها و یا سایت های فروش بلیت داده نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    این لینکهارو عکس قرار میدادید براشون بک لینک نمره مثبت حاصل نشه
  • هموطن IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    سلام ، مگه می‌خواهند مردم را گول بزنند ؟ خب راه حل ساده‌تر و سریعتر حذف این هشت تا سایت ، این است که سازمان هواپیمایی به این هشت تا سایت ، بلیط نفروشد ، بعد این هشت تا سایت دیگر نمی‌توانند بلیطی به مردم بفروشند و مشکل ، خودبخود حل می‌شود بعبارت دیگر کافی است سازمان هواپیمایی ، ارتباط (= صدور بلیطش) با این هشت تا سایت را قطع کند ، به همین راحتی با احترام
  • مهدی US ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    اگر سازمان هواپیما یی به این سایت ها بلیط نفروشد. پس دانشمند چطور اینها بلیط تهیه می‌کند برای فروش. عجب مملکتی شده هیچ کس و هیچ چیز سر جاش نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس