کد خبر 1584947
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی امریکانا در مطلبی با درباره امنیت شهر نیویورک نوشت:

هفته گذشته، کتی هوچول، فرماندار نیویورک، در واکنش به چند جنایت هولناک در متروی نیویورک، اقدام به اعزام 750 عضو گارد ملی و صدها سرباز ایالتی به منظور گشت‌زنی در این سیستم حمل‌ونقل عمومی کرد. او هدف از این اقدام را ایجاد حس امنیت برای مردم هنگام سفر به محل کار، ملاقات با خانواده یا انجام معاینات پزشکی عنوان کرد.

با وجود افزایش 13 درصدی جرم و جنایت در سیستم حمل‌ونقل نیویورک از ابتدای سال جاری، آمار کلی جرم در این شهر کاهش یافته است. طبق مطالعه‌ای که توسط نیویورک تایمز انجام شده، احتمال قربانی شدن در جرایم خشونت‌آمیز در مترو بسیار پایین است، اما گاه سیاستمداران، به خصوص در نیویورک، به دلایل سیاسی یا به دلیل تصور اغراق‌آمیز از میزان جرم و جنایت، اقدامات سختگیرانه‌ای را در پیش می‌گیرند.

آیا واقعا نیویورک شهر خطرناکی است؟

مطالعه‌ای جدید که در نشریه Nature Cities صورت گرفته، نشان داد که خشونت مسلحانه با وسعت یک شهر افزایش می‌یابد. به عبارت دیگر، شهرهای بزرگتر در مقایسه با شهرهای کوچکتر، به ازای هر نفر، جرایم مربوط به اسلحه بیشتری را تجربه می‌کنند. بنابراین، با وجود اینکه ممکن است تعداد اسلحه به ازای هر نفر در شهرها کمتر باشد، اما در مقایسه با مناطق روستایی شاهد خشونت بیشتری هستیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 1
    امریکا بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس