کد خبر 1586704
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
جاعل مُهرهای دولتی دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری جاعل حرفه‌ای مُهرهای دولتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی مبنی بر جعل مهرهای دولتی در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، یک مرد جوان با جعل مهرهای دولتی مهم اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه اهمیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار در رابطه با جعل است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه متهم را در استان بوشهر شناسایی کردند و پی بردند وی قصد دارد از افراد دیگری با جعل مهر دولتی کلاهبرداری کند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه اسناد و ادوات جعل نیز از مخفیگاه موردنظر کشف شد.

سردار گودرزی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و جعل مهرهای دولتی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    آقا لطفاً یک وقت ملاقات با این جاعل برای من ردیف کنید حالا 4200متر نه 420متر اصلا 42متر از زمین های ازگل را به نام من کنه هزینه دفترخانه و مالیات نقل و انتقال رو هم خودم می دهم که مدیون نشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس