مقدماتی جام‌جهانی؛ برتری مدعیان و تساوی کره برابر تایلند

رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آسیا در شرایطی امروز پیگیری شد که استرالیا و ژاپن برابر حریفان خود به برتری دست یافتند اما کره‌جنوبی مقابل تایلند به تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، امروز ۹ دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های این قاره به مصاف هم رفتند و این نتایج به دست آمد.

گروه B

ژاپن یک - کره شمالی صفر

میانمار یک - سوریه یک

در این گروه ژاپن با ۹ امتیاز در صدر است و تیم‌های سوریه، کره شمالی و میانمار با ۴، ۳ و یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه C

کره جنوبی یک - تایلند یک

سنگاپور ۲ - چین ۲

در این گروه کره‌جنوبی ۷ امتیازی است و تیم‌های تایلند با ۴، چین با ۳ و سنگاپور بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

گروه D

چین تایپه صفر - قرقیزستان ۲

در این گروه قرقیزستان و مالزی با ۶ امتیاز اول و دوم هستند و عمان و چین تایپه با ۳ و بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

گروه E

در این گروه که ایران و ترکمنستان هم در آن حضور دارند هنگ کنگ ۲ بر صفر برابر ازبکستان شکست خورد.

ازبکستان به لطف یک‌بازی بیشتر نسبت به ایران با ۷ امتیاز در صدر است، شاگردان امیر قلعه‌نویی با ۴ امتیاز دوم هستند و ترکمنستان و هنک‌کنگ با یک امتیاز سوم و چهارم می‌باشند.

گروه F

اندونزی یک - ویتنام صفر

در این گروه عراق با ۶ امتیاز در صدر است و تیم‌های اندونزی، ویتنام و فیلیپین با ۴، ۳ و یک امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

گروه G

پاکستان صفر - اردن ۳

عربستان با ۶ امتیاز در صدر است و تیم‌های اردن و تاجیکستان با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند. پاکستان هم بدون امتیاز در رده چهارم است.

گروه I

استرالیا ۲ - لبنان صفر

استرالیا با ۹ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد، لبنان ۲ امتیازی است و در رده دوم قرار دارد. فلسطین و بنگلادش نیز با یک امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند.

سایر دیدارهای این قاره امشب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس