کد خبر 1587672
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
تهدید به بمب‌گذاری در فرودگاه بین‌المللی مسکو

درست دو روز پس از حادثه تروریستی درحومه مسکو، یک مسافر پرواز به سمت ایروان در فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو مسکو، تهدید به بمب‌گذاری کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی فرودگاه شرمتیوو استان مسکو به خبرگزاری ریانووستی گزارش کرد که یک مسافر پرواز به سمت ایروان در حین سوار شدن به هواپیما مدعی شده است که در کیف دستی خود بمب دارد.

در پی وقوع این رویداد، «با پلیس تماس گرفته شد و پرواز به تأخیر درآمد تا بررسی‌های لازم صورت گیرد».

طبق گزارش‌های اولیه، یک زن به محض ورود به هواپیما به مسافران گفت که در کیف خود یک بمب دارد اما تاکنون جزئیات بیشتری درباره صحت گفته‌های این زن منتشر نشده است.

این رخداد درست دو روز پس از آن به وقوع پیوسته که گروهی از تروریست‌ها که بنا به گفته مقام‌های روسیه با اوکراین مرتبط بوده‌اند، در تالار کنسرت کروکوس نزدیکی مسکو تیراندازی کردند و آتش‌سوزی به راه انداختند که به مرگ دست‌کم ۱۳۳ نفر وزخمی شدن ۱۵۰ نفر دیگر منجر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    2 0
    نا امنی روسیه عالیه.
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 0
      تو خنگی، چون انجام همین کارها تو آمریکا هم کاری نداره که فقط باید دید کدوم احمقی اول شروع میکنه که یانکی‌ها این دفعه شروع کردن!!
    • عمیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 0
      ایوول
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 2
    تنها راهش حمله به کیِف با موشک‌های هایپرسونیک و بمب‌های خوشه ای و صاف کردن این شهر در پیتی با تمام ساکنینش هست و لا غیر!! جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین لطفأ توجه بفرمایند.
    • عمیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      1 0
      بیشتر داد بزن صدات به ارباب نمیرسه خخخخ
  • Laalmohammad Mudabber NG ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    هیچ کشوری از منطقه باید نا امن نباشد، نه ایران ونه روسیه ونه افغانستان ونه چین ونه هر کشور دیگر، وعلت نا امنی در آسیا بودن این حبیث های غرب به رهبری آمریکا لعین است وکار کشور های منطقه این است هر عاجل این دزد های مسح شده روحیه انسانی وعدالت را خارج کنند، این کار با متوصل شدن به مقاومت است بس، و مردم کشور های اسلامی بدانندکه بجز رهبران کشور اسلامی ایران همه شان غلام بچه هستند، و فریب اردوغان حبیث ونوه آتاترک حبیث هم نخورند، اون نفر دست اول غرب است در کشتن مبارزان آزادی طلب زیر امر غرب کار میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس