کد خبر 1587738
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
تصادف

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در بزرگراه آزادگان پایتخت خبر داد و گفت: برخورد سواری پژو ۴۰۵ با پایه چراغ وسط بزرگراه منجر به مرگ راننده شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رابعه جوانبخت روز دوشنبه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۰۰:۱۰ بامداد امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب نرسیده به سعیدی لاین کندرو اتفاق افتاد.

به گفته وی، راننده یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بود بشدت با پایه چراغ رفیوژ میانی و گاردریل های این محدوده برخورد کرده و سپس واژگون می‌شود.

وی ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که متاسفانه منجر به مرگ راننده ۳۴ ساله این خودرو شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص علت حادثه گفت: با حضور کارشناسان پلیس راهور در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص سد عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

سرهنگ جوانبخت از رانندگان خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکرده و در حین رانندگی تمام هوش و حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف داشته تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    7 4
    اينگونه تصادفات در وسط شهر به دليل مصرف مشروبات الكلي است نه خواب الودگي و خستگي!!
    • BE ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      6 2
      دقیقا به درک یک‌مشروب خور لااوبالی کمتر.
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      خودروهای بی کیفیت دو خودروساز داخلی مورد حمایت وزیر صمت عامل اصلی تعداد تلفات بالای تصادفات رانندگی هستند. کجای دنیا اینقدر آمار فوتی های تصادفات بالاست؟ چرا وزیر صمت برای حفظ منافع دوخودروساز داخلی که محصولاتشان بدنه محکمی ندارد، مانع واردات خودروهای کارکرده خارجی شده است؟ چرا قوه قضائیه برای حفظ منافع مردم از وزیر صمت که با بهانه مریضی خودش که از شنیدن واردات خودرو ارزان کارکرده خارجی کهیر میزند و مانع واردات خودروهای ارزان کارکرده خارجی شده، از این وزیر مریض اعلام جرم نمی کند؟ چرا قوه قضائیه با مافیای واردات خودرو خارجی مورد حمایت وزیری که کهیر میزند مقابله نمی کند؟ تعداد فوتی های ابتدای سال جدید خیلی زیاد است و چندین خانواده داغدار شده اند. وزیر صمت باید بخاطر جلوگیری عمدی از واردات خودروهای کارکرده و ارزان و با کیفیت خارجی و محروم کردن مردم از استفاده از خودروهای ایمن پاسخ بدهد. وزیر مریض و کهیری بدرد مردم نمی خورد- وزیر باید فکر سلامت و حفظ جان مردم باشد. چرا وزیر صمت نامه پرداخت از بیت المال 10 هزار میلیارد تومان به ایران خودرو و 5000 میلیارد تومان به سایپا را صادر کرد؟ وظیفه جبران زیان مالی این دو خودروساز را هر کی که سهامدارش است بپردازد نه از جیب مردمی که همین دو خودروساز با چند برابر فروختن خودرو بی کیفیت هم جانشان را میگیرد هم جیبشان را خالی می کند.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    3 2
    حتما پایه چراغ کور بوده!!!!!!!!!!!!!!
    • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      2 0
      سلام همیشه جنبه ی مثبت ماجرا را لحاظ کنید شاید خدا بیامرز سکته کرده یا خوابش برده و یا ندیده و اشتباه کرده است.
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 2
      هم کور بوده هم کر بوده چراغ ماشین رو دیده ندیده ماشین بوق زده نشنیده فکر کنم معلول هم بوده از جلوی ماشین تکان نخورده
  • . IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 2
    یبار شد بگین خودرو یا جاده مقصر بوده؟ لعنت به خودرو های (تابوت) ایرانی
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      خودروهای بی کیفیت دو خودروساز داخلی مورد حمایت وزیر صمت عامل اصلی تعداد تلفات بالای تصادفات رانندگی هستند. کجای دنیا اینقدر آمار فوتی های تصادفات بالاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس