کد خبر 1587871
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
ادعای ماکرون درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه

رئیس‌جمهور فرانسه ضمن ارائه پیشنهاد همکاری به روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، مدعی شد که همان تروریست‌های داعشی که به مسکو حمله کردند، برای حمله به فرانسه نیز برنامه‌ریزی کرده بودند.

به گزارش مشرق، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه با اشاره به اینکه «همان گروه‌های داعش که به مسکو حمله کردند، تلاش کردند فرانسه را نیز هدف قرار دهند»، اعلام کرد که پاریس به روسیه پیشنهاد افزایش همکاری در زمینه جنگ علیه تروریسم را داده است.

در حالی که فرانسه پس از حمله تروریستی در سالن کنسرت «کروکاس» در حومه مسکو وضعیت هشدار امنیتی را به بالاترین سطح رسانده است، ماکرون تأکید کرد که فرانسه به نهادهای امنیتی روسیه و همچنین شرکای خود در منطقه برای افزایش همکاری در جنگ علیه تروریسم پیشنهاد همکاری داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 0
    ای حقه باز
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 0
    همشون بشدت در تلاش هستند که حواس روسیه را از آمریکا پرت کنند و نظرشو ببرن روی داعش🤧
  • عبدالله IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    دولت نجس فرانسه و شیطان بزرگ آمریکا به احتمال قوی در ترور مسکو دخالت داشته اند و برای فرار از قضیه و از ترس انتقام چنین وانمود می کنند که احتمال حمله تروریستی در فرانسه وجود دارد.روسیه باید تا آخر پیگیر بشه. قضیه کاملا مشکوکه.
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 0
      ایران و فرانسه برای حمایت از ارمنستان همکاری می کنند
  • US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 0
    برای انحراف افکار عمومی و وانمود کردن به بی گناهی و عدم دخالت در واقعه روسیه. یعنی میخواد بگه من بی گناهم ببینید خودم هم مورد تهدید واقع شدم. این شاید خودش نوعی عتراف به دخالت در ماوقع باشه. فرار رو به جلو به سبک مارپیچ
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    مکار سگ پدر یعنی همون مکرون به داعش گفته مثلاً شماها به فرانسه حمله کنید ما هم برای خنده شماهارو دستگیر می کنیم بعد به دنیا اعلام می کنیم دیدید داعشی که به روسیه حمله کرده بود میخواست به فرانسه هم حمله کنه که ما پیش دستی کردیم و دستگیرشون کردیم و بعد اعلام می کنیم اوکراین هیچ نقشی در اینکار نداشته و فقط یه کوچولو با چند نفر از تروریستهای تاجیک همانگ کرده که 145 نفر از مردم روسیه رو بکشن و بعد داعش مقصر اعلام بشه و بعد با پذیرایی از سران داعش با احترام بدرقشون میکنن. وای که چقدر خنده دار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس