کد خبر 1588148
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

‏استمرار مقاومت استیصال اسرائیل!

حدود ۶ ماه از جنگ غزه میگذرد؛ علیرغم جنایت های وحشتناک رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از ۳۲ هزار شهروند فلسطینی، مقاومت همچنان با موشک شهرک های صهیونیست نشین را هدف قرار داده و به راحتی تانکها و سایر ادوات نظامی رژیم را با ابتدایی ترین سلاح ها منهدم میکند.

اسرائیل در حالی که به هیچکدام از اهدافش نرسیده همچنان به دنبال خروج آبرومندانه از باتلاقی است که به جز نابودی حماس، خروج از جنگ یا ادامه آن برایش معنایی جز شکست ندارد. حال آنکه واقعیت های میدان همانگونه که در بالا آمد، حاکی از پایداری مقاومت و استمرار حملات موثر به دشمن صهیونیستی است.

واقعیت این است که کودک کشی و تخریب منازل شهروندان عادی در یک شرایط جنگیِ تعیین کننده، جز آنکه نفرت افکار عمومی دنیا را در پی داشته باشد پیروزی به حساب نمی آید، و به همین علت غالب تحلیلگران مستقل در سراسر دنیا آوردگاه غزه را نه تنها شکست اسرائیل برابر غزه که حتی هزیمت دنیای غرب مقابل محور مقاومت میدانند.

اسرائیل با جنگنده و تانک و نفربرهای آنچنانی به مقابله با گروه کوچکی از مردم فلسطین رفته است که سنگین ترین سلاحِ در دستشان آر پی جی و تعدادی راکت است، ولی با این وجود باز هم متحمل شکست شده است، چون نمیداند بزرگترین سلاح مردم غزه مظلومیتی است که توانسته با انفجارش دنیا را تکان بدهد! همان سلاحی که این روزها آمریکا و صهیونیسم را منفور عالم و بی آبرو کرده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    5 4
    حتی گاو ماهواره هم رژیم حیوون و پست فطرت آمریکارو شناخت. ولی "خیلی گاو ماهواره" هنوز نشناخته!!
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 3
      بچه که بودیم می‌رفتیم تو مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام میگفتن پیروزی خون بر شمشیر و ما درک درستی از این جمله نداشتیم ، الان به وضوح این جمله رو درک می‌کنیم
  • IQ ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    گیر دادن به حوزه ی علمیه درخت و باع و ساخت مسجد یعنی درگیر کردن فصای صد دین با مسیله مخیط زیست بهتره این مسیله را خنثی کنید باتشکر اگر دوستان مدرکی علیه کسی دارند برند دادگاه اونجا مسیله را جلو ببرند نه یک سره افشاگری و گوشه کنایه تمام .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس