کد خبر 1588174
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
توهین دوباره بایدن به پوتین

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.

به گزارش مشرق، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در تجمعی در کارولینای شمالی مدعی شد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه یک «قصاب» است و واشنگتن می‌تواند در صورت افزایش مالیات‌های میلیاردرها از اوکراین همچنان حمایت کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی کاخ سفید نوشت که جو بایدن در سخنرانی خطاب به رای‌دهندگان در کارولینای شمالی در عین حال از یک طرح برای افزایش مالیات بر درآمد افراد قشر پردرآمد و رساندن نرخ این مالیات از ۸.۲ درصد به ۲۵ درصد صحبت کرده است.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، این طرح می‌تواند باعث کسب ۴۰۰ میلیارد دلار از راه این مالیات در عرض ۱۰ سال آینده شود.

رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: «تصور کنید ما با این پول چه کارهایی می‌توانستیم انجام دهیم. ما می‌توانستیم به شکلی اساسی کسری بودجه فدرال را کم کنیم. ما می‌توانستیم خدمات مراقبت در منزل را تضمین کنیم. ما می توانستیم خیلی کارهای اساسی دیگر را انجام دهیم از جمله اینکه سرانجام حمایت از اوکراین در برابر پوتین قصاب را تضمین کنیم.»

بایدن که تا کنون توهین‌های مکرری به رئیس جمهور روسیه داشته پیش از این نیز از پوتین با لفظ قصاب و خونریز توصیف کرده بود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان دیدار از یک اردوگاه آوارگان اوکراینی در ورشو با پرسش از سوی خبرنگاران درباره اینکه پوتین مواجه شده و پاسخ داد: «او یک خونریز است.»

اوایل اسفند ماه گذشته نیز رئیس جمهور آمریکا به پوتین در یک مراسم خصوصی در سان فرانسیسکو توهین کرده و او را «دیوانه» و «حرامزاده» خوانده بود.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در آن زمان در واکنش به این توهین بایدن گفت: «این اظهارات سخیف از زبان رئیس دولت آمریکا بعید بود توهین او به رئیس‌جمهور یک کشور مانند پوتین ننگ بزرگ برای خود ایالات متحده است.»

بایدن همچنین به تمدید تحریم‌ها علیه روسیه برای یک سال دیگر به بهانه دست داشتن در حملات سایبری پرداخت. دولت بایدن مدعی شده است فعالیت‌های شرورانه چشمگیر در فضای مجازی همچنان تهدیدی نا معمول و فوق العاده را متوجه امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا می‌کند.

جو بایدن یک لایحه برای تامین بودجه دولت خود به ارزش ۱.۲ تریلیون دلار را امضا و از مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کرد لایحه بودجه‌ای به بن‌بست خورده شامل کمک‌ها برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    11 3
    این رئیس جمهور حمال آمریکا هم مثل بقیه روسای جمهور حمال آمریکاس. یه زباله قاتل و نوکر صهیونیست ها. [[ بایدن == دراکولای خونخوار غزه]]. مردک بیشرف پست فطرت بدتر از حیوون. حمال به اندازه 4تا استادیوم امجدیه زن و بچه کشته اونوقت به یکی دیگه میگه قصاب!
  • TR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 7
    خب چرا پوتین ناراحت میشه بهش فحش میدن؟!!
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      5 1
      ناراحت نشدن اتفاقأ، ایشون میدونن که از یه مشت یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش حرامزاده انتظار دیگه ای نمیشه داشت!!
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      2 0
      اتفاقا پوتین خوشحال هم میشه چون فحاشی فاسد و آدمکشی مثل جو بایدن به او یعنی پوتین داره راه درست رو میره و کار درست رو انجام میده که تونسته شیطان بزرگ رو عصبانی کنه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    7 1
    تو خودت قصاب جنایتکار نیستی که با رژیم جعلی اسراییل ده ها هزار فلسطینی را شهید کردی؟ بایدن آمریکایی ها را چی فرض کرده که با این رزومه و سابقه آمریکا و اسراییل جعلی، به پوتین می گه قصاب؟
  • TR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 7
    حیف قصاب بیشتر بهش دلاک حموم میخوره
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      5 1
      اون بایدن که هیچ کس حسابش نمیکنه تو که دیگه سیرابی هم نیستی که به تو توجه کنن
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      1 0
      میگن بایدن دوباره توهم زده
    • US ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      تو هم لنگ خشک کن هستی
  • محمد مهدی نجفی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    5 1
    اولا این رییس جمهور باحال آمریکا اصلا نیاز به توهین ندارد چون عملکرد و گفتارش به روشنی شخصیت مضحک و پارانویایی اون به جهان نشون داده.دوما علت این توهین ها و کینه توزی سران اروپایی بخاطر عملکرد مثبت و دستاوردهای مهم آقای پوتین در برهم زدن طرح ها و برنامه های ضد روسیه در شرق اروپاست.حالا هرچی میخوان غرب و ناتو و سران دلقکش ناله کنن مهم نیست
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    4 2
    اخه پر سوخته نامرد، راست میگی بیا برو رفح از اردوگاههای اوارگان فلسطینی هم بازدیدکن مطمین باش به نتانیاهو قصاب و جانی و خونخوار یاد خواهی کرد
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 0
    دیگه قرصای بایدن جواب نمیده . بستریش کنن بهتره . یه آینه هم جلوش بگیرن تا معنای قصاب و خونریز و دیوانه یادش بیاد . البته زنجیر دست و پاش رو هم باید محکم ببندن . وگرنه بلند میشه راه میفته هی با باد هوا دست میده . از پنجره به جای در میره بیرون . ولی نمیدونه داره میره یا میاد .
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 3
    به مقدساتتون توهین کردن مشرق یک چیزی بگو
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    از قدیم و الایام از خر فقط انتظار شنیدن عرعر و جفت انداختن را داریم و بایدن هم در همین ضمینه متخصص است.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    جدی نگیرید بابا. توقعاتتون از بایدن رو بیارین پایین. مثلاً ازش بپرسین اسم زنت چیه؟ کاملا هریس چیکاره س؟ چند دقیقه میتونی جلوی باد معده تو بگیری؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس