‌

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از زاهدان، احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر، گفت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

سردار احمدعلی گودرزی در ادامه افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی کشور گفت: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۲۸ رأس دواب و هلاکت رساندن یک نفر قاچاقچی مسلح، تعداد یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک تیغه خشاب، به همراه مهمات مربوطه، مقادیری مواد منفجره ، یک عدد بیسیم دستی، مقدار یک تن و ۵۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار ۳۰ کیلو گرم از نوع حشیش را کشف کنند.سردار گودرزی تأکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهد داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدایوب IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    1 4
    بابا بیکارید بگذارید بیایند داخل سلیطه ها وپتیاره ها را با دوست پسر شهوترانشان را نئشه کنند
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    1 2
    خیلی خوبه ولی اگر عقل داشتید این قدر برای تریاک سخت نمی گرفتید چون متاسفانه بشدت گران شده و جوان ها و حتی پسرهایی که دیگه توان خریدش رو ندارند به سمت شیشه کراک و غیره رفتن ...از چاه انداختین توی سیاه چاله ...البته اگر فکر می کردید بهتر از این عمل می کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس