کد خبر 1589726
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱

به گزارش مشرق، کانال شهدای ایران در ایتا با انتشار تصویـری که به آخــرین قـاب از لبهـای خشکیده و چهـره خسته اما مقـاوم سـید جعـفرطـاهـری، ساعاتی قبل از شهادت در کانال آسمانی کمیل، مربوط است مطلبی را از کتاب زمینهای مسلح نوشته گلعلی بابایی و روایت احـمد بویانی منتشر کرد که به داستانی از کانال کمیل پرداخته است:

طی آن چندروزی که داخل کـانال کمیـل درگیر محاصره و نبرد با دشمن بودیم؛ خـاطره رزم و رشادت سـید جعفـر طـاهری هـرگز از صفحه ذهن من پاک نمی شود.

آخــرین قـاب قبل از شهادت در کانال آسمانی کمیل

گویی خـدا به او یک نیروی خـارق العاده و تمـام ناشدنی داده بود. هرگـز ندیدم بخوابد! از سـر صبـح که حملات دشمن شروع می شد، مدام می دوید به این طرف کـانال و آر پی جی میزد. می دوید به آنطـرف و با دوشـکا شلیک میکرد. دوباره می دوید به سویی دیگر و اسلـحه دیگری برمی داشت و می جنگید. تا شب کـارش همین بود. نمیدانم چـرا خسته نمیشد؟!

با لبهـایی ترک خورده از عطـش و شـکم گرسـنه، واقعاً یک تنه با آنها می جنگید. یعنی نبرد این یک نفر یکطرف و درگیری بقیه ی ما با دشمن هم یکطرف. شب هنگـام از کـانال خـارج می شد و به سمت دشـمن میرفت تا از سـربازان کشـته شده ی بعثی مهمـات به دست بیاورد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    16 1
    روحشان شاد
  • حمزه IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    11 1
    و سابقون سابقون
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      والسابقون السابقون ،اولئک المقربون، فی جنات نعیم
  • محمود IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    8 1
    واقعا از ان افرادی از جامعه که از بیت المال بهره می برند و زحمات این عزیزان را هدر ودر زمین دشمنان قسم خورده ایران بازی می کنند باید پرسید فردای قیامت چه توجیهی برای این شهیدان دارید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس