کد خبر 1589757
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
واکنش قسام به شهادت سردار زاهدی در دمشق

قسام شاخه نظامی جنبش حماس به شهادت سردار زاهدی و یارانش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، قسام شهادت سردار زاهدی و یارانش را تسلیت گفت.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای شهادت سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه قدس و جمعی از یارانش بر اثر حمله تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را تسلیت گفت.

قسام بیان کرد: گردان‌های شهید عزالدین قسام شهادت فرمانده بزرگ محمد رضا زاهدی (ابومهدی) و برادرانش را تسلیت می‌گوید.ما در گردان‌های قسام ضمن محکوم کردن این ترور بزدلانه و ناجوانمردانه، نقش پررنگ و برجسته شهید ابومهدی در تقویت جبهه مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی طی سالیان متمادی و نقش بارز ایشان در نبرد طوفان الاقصی را می‌ستاییم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    6 0
    اقای قسام بزرگترین اشتباه شما قرار گرفتن در مقابل جبهه مقاومت و ایران و همراهی با جبهه النصره در سوریه بود. مسائل امروز ناشی از اقدامات دیروز شماست. سوریه ای که چند دهه در انجا دفتر و دستک داشتید را به ترکیه منافق صفت فروختید. اما ایران نشان داد مردانگی دارد.
    • عباسعلی سعادت IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      بله بنده هم این حرف را قبول دارم. حماس و جهاد اسلامی در قبال بحران سوریه موضع درستی نداشتند و با مخالفان دولت سوریه همکاری کردند من دقیقاً به یاد دارم خالد مشعل از مسؤلان سابق حماس در یک همایشی که در مصر در حمایت از مخالفان دولت سوریه تشکیل شده بود به همراه محمد مرسی ملعون پرچم مخالفان دولت سوریه (ارتش آزاد ) را برداشته بودند و تکان می دادند. البته فتنه ۸۸ هم بر مسائل منطقه تأثیر گذار بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن ناامید شده بود اما فتنه ۸۸ دشمن را امیدوار کرد.
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    والله اگر ملت و مسئولان خائن یا هوا پرست بفهمند در دام چه گردابی توسط رسانه های ابلیس افتادیم و در حال از دست دادن چه انواری هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس