کد خبر 1589954
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
پلیس کالیفرنیا نوجوانی را که قرار بود نجات دهد، کشت+ فیلم

ویدئویی از یک تعقیب و گریز در بزرگراهی در کالیفرنیا منتشر شده که نشان می‌دهد پلیس آمریکا نوجوان ربوده شده را که همه دستورالعمل‌ها را برای نجات جانش رعایت می‌کند، به ضرب گلوله می‌کشد.

به گزارش مشرق، ویدئویی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد پلیس کالیفرنیا یک دختر نوجوان ربوده شده که وظیفه نجاتش را برعهده داشت، به ضرب گلوله می‌کشد.

این اتفاق برای ساوانا گرازیانو ۱۵ ساله در سپتامبر ۲۰۲۲ زمانی که ماموران شهرستان سن برناردینو در شرق لس ‌آنجلس، شروع به تعقیب خودروی آنتونی گرازیانو پدر این دختر کردند در حالی که خودش روی صندلی مسافر بود، رخ داد.

فیلمی که توسط یک بالگرد گشت بزرگراه کالیفرنیا فیلم‌برداری و به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که وانت با سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت ‌در حال حرکت است و پلیس به دنبالش است.

تعقیب و گریز پس از آن پایان می‌یابد که گرازیانو مسیر اشتباهی را طی می‌کند و در زمین‌های خاکی متوقف می‌شود.

فیلم نشان می‌دهد که ساوانا از ماشین پیاده می‌شود چند ثانیه خم می‌شود و بعد به سمت گروهی از ماموران می‌رود. اما بعد صدای تیراندازی شنیده و تصویر این دختر تار می‌شود.

پلیس در توضیح گفته یکی از ماموران به سایرین می‌گوید که کسی که پیاده شده راننده خودرو نیست تا تیراندازی را متوقف کنند اما دیگر دیر شده بود. مرگ این نوجوان در بیمارستان اعلام شد.

این ویدئو تنها چند هفته پس از آن منتشر شده که معاونان همین اداره پلیس یک پسر ۱۵ ساله مبتلا به اوتیسم را به ضرب گلوله کشتند.

آمار روزنامه واشنگتن پست نشان می‌دهد که در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۱۱۰۰ نفر توسط ماموران پلیس آمریکا در سراسر ایالات متحده به ضرب گلوله کشته شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    40 8
    پلیسی با این حجم از خشونت حتما باجامعه ای به خطرناکی خودش روبرو هستش.
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      1 0
      خود آمریکایی ها که کاملأ متمدن و دموکراتیک هستند و حتی این فیلم های وسترن که میسازن کاملا دروغه اصلا کابوی ها اسلحه نداشتن که!! سرخپوستهای وحشی بی نزاکت به این سفرای علم و تمدن حمله میکردن و خودشون از رو اسب میفتادن می‌مردند مینداختن گردن آمریکایی های بی دفاع!! الانم همهٔ این جرم و جنایت‌ها توسط مهاجرهای غیر آمریکایی انجام میشه و حتی یک آمریکایی تو زندان نداریم، به مرگ مصی موسیخ اگه دروغ بگم!! 🤣🤣🤣🤣
  • DE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    39 0
    ترسو ترین پلیسهای دنیا ، آمریکاییها هستند این ادعا نیست بلکه واقعیت است ، این همه ویدیو از عملکرد اینها هست که ثابت میکند. مثلأ در جریان خودسوزی خلبان آمریکایی برای حمایت از فلسطین ، وقتی کاملأ سوخته شده بود چند تا پلیس و مأمور مخفی با ترس و لرز به این جسم سوخته شده نزدیک شدن و حتی تا مدتها اسلحه بدست دور آن جمع شده بودند با اینکه خلبان روحش شاد شده بود.
  • حاج حسین IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    خشونت افسار گسیخته تو فیلمای هالیوودی انعکاسی از واقعیت زندگی آمریکاییاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس