علیرضا بیرانوند - حسین حسینی

تیم استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجان دو بار دروازه‌اش را باز شده دید اما همچنان در صدر بهترین خط دفاعی قرار دارد.

سرویس ورزش مشرق - تا پیش از دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان شاگردان جواد نکونام با خوردن ده گل در ۲۱ مسابقه به عنوان بهترین خط دفاعی شناخته می‌شدند. همچنین سید حسین حسینی دروازه‌بان ملی پوش استقلال با کمترین گل خورده و بیشترین کلین‌شیت از این حیث در صدر گلزنان این فصل لیگ برتر قرار داشت.

با شروع مسابقه استقلال مقابل مس رفسنجان و دریافت دو گل در اوایل نیمه‌های اول و دوم، تعداد گل‌های خورده استقلال به عدد ۱۲ رسید که این تعداد نسبت به نزدیک‌ترین تیم در بین بهترین خطوط دفاعی یعنی پرسپولیس، باز هم یک گل کمتر بود.

شاگردان اوسمار ویرا هم در حال حاضر با ۱۳ گل خورده در جایگاه دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر هستند. با این وجود استقلال در حال حاضر به رغم خوردن دو گل از مس رفسنجان با ۱۲ گل خورده و ۳۰ گل زده و تفاضل گل مثبت ۱۸ همچنان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

ناگفته نماند؛ سید حسین حسینی در آخرین بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان ۹۰ دقیقه درون دروازه تیم ملی ایستاد و با توجه به مصدومیت بیرانوند از ناحیه مچ دست و دوری چند هفته ای از مسابقات و با توجه به بازی پیش روی تیم ملی در چهارچوب دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پیش بینی می‌شود با ادامه همین روند باز هم سید حسین حسینی در اردوی تیم ملی از شانس بیشتری برای ایستادن درون دروازه مقابل تیم‌های ملی هنگ کنگ و ازبکستان برخوردار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس