دعوای بیانیه نویسی دوباره شروع شد؛ باشگاه پرسپولیس: با اشتباهات داوری صدرنشین هستند!

باشگاه پرسپولیس در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال نوشت:اگر در رویایی مستقیم با پرسپولیس از اشتباهات داوری بهره‌مند نشده بودند، اکنون در صدر جدول نبودند.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران بیانیه‌ای را صادر کرد، در این بیانیه آبی‌پوشان با طعنه به برتری پرسپولیس برابر ملوان انزلی این ادعا را مطرح کرد گل قرمز ها آفساید و یک خطای پنالتی به سود ملوان گرفته نشد.

باشگاه پرسپولیس ساعاتی پس از این بیانیه پاسخ تندی به باشگاه استقلال داد و اطلاعیه‌ای را بر روی خروجی کانال رسمی خود قرار داد.

باشگاه پرسپولیس نوشت:

(پرسپولیس، یک داستان تکراری باز هم در حال روی دادن است. باز هم علیه پرسپولیس حرف‌هایی می‌زنند که توهین به شعور جامعه و ارکان فوتبال است و باز از سوی ارکان انضباطی و اخلاقی برخورد نمی‌شود و باز آن‌ها با خاطر آسوده‌تری به این روند ادامه خواهند داد.

باز ما شکایت خواهیم کرد و باز تبرئه خواهند شد و باز به زعم خود به پرسپولیس و فوتبال ایران توهین خواهد شد.
یک روز برای توجیه ناکامی و روز دیگر از ترس ناکامی. یک روز برای بهره‌مند شدن از امتیازات ویژه و روز دیگر به دنبال فشار به ارکان فوتبال، داوری یا آدم‌های نامرئی. تنها تغییر این است که حالا وسط دعواهای خودشان پای پرسپولیس را هم وسط کشیده‌اند.
در جمعه‌ای که گذشت باز هم پای پرسپولیس را وسط کشیدند در حالی که در همین فصل جاری رقابت‌ها اگر در رویایی مستقیم با پرسپولیس از اشتباهات داوری بهره‌مند نشده بودند، اکنون در صدر جدول نبودند. در پایان نیم فصل نخست هم در صدر جدول نبودند.
همه این ها در حالی اتفاق می‌افتد که انتظار داشتیم کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال در تمام این سال‌ها جلوی این مساله را بگیرند. با آن برخورد مناسب و پیشگیرانه داشته باشند نه این به آن‌ها احساس مصونیت بدهد و همین باعث شود این آفت به دیگر تیم‌ها هم سرایت کند.
انتظار برخورد داشتیم نه به خاطر پرسپولیس، نه به خاطر فوتبال، حداقل از این باب که بسیاری اوقات این توهین‌ها و گزافه‌ها تهمت و افترا به راس تا ذیل فوتبال بوده است و این قابل کتمان نیست.
هواداران بعد از اظهاراتی که این جمعه از سوی بعضی عوامل تیم‌ها علیه پرسپولیس مطرح شد انتظار طرح شکایت از سوی پرسپولیس دارند، باشگاه قطعا فردا شکایت خود را مطرح و مستندات را ارسال می‌کند. همان‌طور که دفعات قبل چنین کردیم. همان‌طور که بعد از دربی چنین کردیم. ولی چه شد؟ دفعات قبل تبریه شدند. معلوم نیست این مصونیت برای آن‌ها برای این همه توهین و بی‌احترامی از کجا می‌آید که تمامی ندارد. از بین نمی‌رود و به نفرات بعدی هم منتقل می‌شود.)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    5 2
    کیسه هم ازخودش بیانیه درکرد؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      2 3
      روی لنگ و سنگ پای قزوین. آخه چقدر پر رو تیم لنگ همیشه منتفع از داوری که دیروز باید می باخت ولی به لطف داوری برد. جشن قهرمانی با حضور داوران
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 1
      کیسه کاردیگه ای نمیتونه بکنه
  • حسین IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    5 4
    سلام.. چیزی که عیان است. چه حاجت به بیان است...
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    5 2
    چقدر این نکونام کارای کثیف میکنه برای گرفتن قهرمانی از حاشیه سازی خبری تا غربتی بازی های کنار زمین ........
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    4 2
    مربی هوچی گر شون هر بازی نود دقیقه بیرون محوطه مربی گری راه میره و با هر سوت داور اعتراض میکنه بعد از بازی هم مصاحبه علیه داوری میکنه هیچ کاریش نمیکنند ،اونوقت مربی با شخصیت و قانونمدار پرسپولیس رو به دلیل انسان دوستی و درخواست رسیدگی به مصدومیت بازیکن حریف اخراج میکنند.. اینا با خودشون هم مشکل دارند،مربی شون و مدیرعامل شون هم هفته ای دوبار علیه هم بیانیه میدند .
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    3 3
    یعنی فقط یه موجود سربه زیر مثل اینا در روزی که همه جوره لطف داور شامل شون شده می تونند این جوری حرف بزنند!
    • موریس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      2 1
      به اعتقاد همه کارشناس ها داور باید بازیکن تون رو دقیقه سه بازی آلومینیوم اخراج میکرد تکل دو پای شدید زد رو ساق حریف ، عمرا می بردید بازی رو .حرف از لطف نزن خود کیسه حموم آلودست به لطف
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    4 1
    نادون ها دیووونه شدن یا علیه همدیگه تو باشگاهشون صحبت می کنند یا علیه تیم بزرگ پرسپولیس بیانیه می دن
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 1
    تو این چند سال اخیرچون نمی تونند قهرمان بشن ، فقط با بیانیه نویسی علیه تیم مردمی پرسپولیس جوسازی کردند
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    4 2
    دیگه تیم کیسه شورشو درآورده از سرمربی بی شخصیتشون جواد چکش گرفته تا مربی بی تربیتشون بی اصل و نصب
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 1
    نکونام مثل کیروش یک آدم لمپنه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    3 1
    اگه دروغ میگن اعتراض کنید و گرنه لطفا ببندید این حرف تمام تیم هاست نه یک تیم یا دوتیم
  • رضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    3 1
    کیسه کش های دسته سومی دوچرخه سوار شش تایی خور داخل و خارج ، راجه به تیم های دسته سه حرف بزنید. عشق کیسه کش ها : جواد چکش - اون بازیکن بی اصل و نصب
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 1
    دیدین دروازه بان شش تایی خورشون چطور آخر بازی اومد و خواهرش و بغل کرد. خخخخ شرف و غیرت یوخ.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 2
      پس توقع داشتی بیاد تو زپرتی را بغل کنه؟؟؟؟؟؟؟
  • US ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 1
    این بیانیه های بخشی از جنگ روانی استقلال است که تا روز آخر مسابقات ادامه خواهد داشت استقلال پس از قرار گرفتن پرسپولیس در یک قدمی صدر جدول احساس خطر کرده است بجای اینکه به قابلیت های خود متکی باشد با هوچی گری سعی می کند کلیه عوامل برگزار کننده بخصوص کمیته داوران را تحت فشار و تاثیر قرار دهد تا تصمیم های عجولانه در بازی های باقیمانده پرسپولیس داشته باشند که البته این ترفند نخ نما سالهاست از سوی استقلال اجرا میشود و نتیجه آن هم عدم کسب قهرمانی این تیم و قهرمانی های پی در پی پرسپولیس است
  • حمزه IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 1
    دیشب با گل آفساید برنده شدن
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 1
    از لنگی جماعت پرروتر ندیدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس