کد خبر 1593457
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
طالبان حمله موشکی ایران به اسرائیل را دفاع مشروع خواند

وزارت امور خارجه طالبان در واکنش به حمله ایران به اسرائیل گفت: حملات موشکی و پهپادی ایران، در خاک اسرائیل دفاع مشروع این کشور بود.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه طالبان در واکنش به حمله ایران به اسرائیل گفت: حملات موشکی و پهپادی ایران، در خاک اسراییل دفاع مشروع این کشور بود.

عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین در واکنش به حملات موشکی و پهپاد سپاه پاسداران ایران به خاک اسرائیل نوشت: رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه را به خلاف تمامی موازین دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی هدف قرار داده بود.

بلخی نوشت: اقدامات نظامی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه اسراییل دفاع مشروع بود.

سخنگوی وزارت خارجه طالبان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به نسل کشی در نوارغزه ادامه داده و تاکنون بیش از ۳۳ هزار غیرنظامی را شهید و سعی در تجاوز به مقدسات سایر کشورها و گسترش ناامنی در منطقه داشته است تا توجه جهان را از جنایات خود در غزه منحرف کنند.

وی گفت: افغانستان از همه کشورهای جهان و منطقه می‌خواهد تا برای جلوگیری از گسترش بیشتر بحران، تلاش‌های خود را برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تسریع بخشند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب و در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی در سوریه، حملات گسترده ای را با صدها موشک و پهپاد علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    9 0
    عاااااااشششششققققتم
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 1
    دم طالبان گرررررم، حال کردم!! خداییش این طالبان نشون دادن که شعورشون از کل یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون در مجموع بیشتر میرسه،. آفرین!!!
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 6
    مگه یه گروه تروریستی مثل طالبان ازتون حمایت کنه
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      شما؟ بعدش فعلا که طالبان جدید داعش رو زده
  • محمد IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    طالبان فعلا هم افغانستان رو امن کردن هم همسایه بهتری نسبت به دولت قبلی آمریکایی برای ما بودن.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      این طالبان خودی هستند و جای نگرانی نیست.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    حمله به کنسولگری ایران در سوریه یک سناریوی بهانه سازی بوده و ربطی به اسرائیل نداشته. اسرائیل کشوری متمدن وپیشرفته است و حتی الامکان از درگیری و خشونت دوری میکند هرچند با نفوذ ایران در سیاست داخلی و ارتش ان از دوره اباما و فشارهای خارجی راهی جز سقوط ندارد. تعطیلی شبکه من وتو توسط ایران نشانه اشکار سقوط اسرائیل است. با سقوط اسرائیل، سیاهی ظلم بر جهان کامل خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس