سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با صدور بيانيه‌اي به مناسبت هفته بسيج، يکي از اهداف مورد نظر دشمن را در زمينه جنگ نرم، تخريب بسيج و روحيه بسيجي در کشور دانست.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق، سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با صدور بيانيه‌اي به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج، يکي از اهداف مورد نظر دشمن را در زمينه جنگ نرم، تخريب بسيج و روحيه بسيجي در کشور دانست و تصريح کرد: اکنون که دشمنان قسم‌خورده و عاملان خارجي و داخلي آنان با به‌کارگيري ابزارهاي گوناگون فرهنگي در جبهه تبليغاتي و رواني، جنگ نرم را دامن زده و سعي در تخريب روحيه بسيجي ملت ايران دارند و تلاش مي‌کنند تا بسيج اين فرزند راستين انقلاب را از مردم عزيز ايران اسلامي بگيرند، انجام رسالت اسلامي انقلابي بسيج بسيار سنگين‌تر است.
در اين بيانيه به نقل از رهبر معظم انقلاب آمده است «سه عنصر بصيرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه از شاخص‌هاي حرکت بسيج است». سال‌هاست که ايران دشت شقايقي خويش را به باران هميشه جاري بسيج سپرده تا در برکات وحدت و اخلاص بهار، اسلام را در درون خود جاودانه سازد و داغ شقايق‌ها نشان از اين جاودانگي است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: پنجم آذر ماه سالگرد تشکيل بسيج مستضعفين يادآور صدور فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) معمار کبير انقلاب شکوهمند اسلامي است و خاطره پر‌شکوه مجاهدت و آيينه تمام‌نماي بسيجياني است که در طول دوران هشت ساله جنگ تحميلي، زنان و مردانش دوشادوش يکديگر با حرکت در مسير دستيابي به آرمان‌هاي والاي انقلاب از جان خويش گذشتند و زيباترين آثار ماندگار ايثار و فداکاري همراه با نجابت و فروتني و توأم با شجاعت و رشادت را بر جاي گذاشته‌اند.
اين بيانيه مي‌افزايد: بسيج همان عرصه‌اي است که با ايمان راسخ و قدرت لايزال الهي، ظلم ستيزي و مقابله و مخالفت با استکبار جهاني در کنار حفظ روحيه انقلابي و عدالت‌خواهانه بر گرد محور ولايت‌مدار ولايت معصومين (ع) مي‌چرخد و به حيات غيرتمندانه خود که پر از تلاش و مجاهدت‌ها و جانفشاني‌ها است، در سايه حمايت حضرت وليعصر (عج) و رهبري آگاهانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) ادامه دهد. هفته بسيج نماد همبستگي و هم‌پيماني يک ملت براي رسيدن به آرمان‌هاي متعالي و در پهنه جهاني است که در آن روح حماسه و ايثار براي رسيدن به زندگي همراه با رشد و بالندگي در تمام عرصه‌هاي اجتماعي فرهنگي امنيتي و اقتصادي و در پيش روي تمام انسان‌هاي آزاديخواه و عدالت طلب قرار مي‌گيرد.
در اين بيانيه آمده است: اکنون که دشمنان قسم خورده و عاملان خارجي و داخلي آنان با به‌کارگيري ابزارهاي گوناگون فرهنگي در جبهه تبليغاتي و رواني جنگ نرم را دامن زده و سعي در تخريب روحيه بسيجي ملت ايران دارند و تلاش مي‌کنند تا بسيج اين فرزند راستين انقلاب را از مردم عزيز ايران اسلامي بگيرند، انجام رسالت اسلامي انقلابي بسيج بسيار سنگين‌تر است.
در پايان اين بيانيه آمده است: ما بسيجان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با حفظ روحيه ولايت‌مداري و با پيروي از منويات رهبر فرزانه انقلاب و بيعت دوباره با مقام عظماي ولايت، با حفظ اخلاص، بصيرت، معرفت و عمل به هنگام و اندازه بر محور قرآن عترت و تجديد ميثاق با شهداي عزيز و گرانقدر و امام شهدا همچنان راه پر تکليف و رسالت سنگين و بزرگ خود را که همان اطاعت آگاهانه، عدالت‌خواهي، ظلم‌ستيزي، شهادت‌طلبي عاشقانه و تدبير شايسته در برابر استکبار است ادامه داده و از ولايت‌محوري و ولايت‌مداري خود يک قدم عقب‌نشيني نمي‌کنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس