1

رسانه‌های اصلاح‌طلب در روزهای اخیر سعی دارند با به‌کارگیری کلیدواژه «وحدت اجتماعی» برخی خطوط قرمز را رد کرده و به عادی سازی هنجار شکنی بپردازند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در حالی چاپ و منتشر شد که آغازگاهی بر پایان رژیم صهیونیستی، وقوع سیل و بارندگی در شش استان‌ کشور، ایران پیروز جنگ روایات‌ در مقابل تل‌آویو، سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

دست روی ماشه؛ این وضعیت فعلی تنش میان ایران و رژیم صهیونیستی است. توانایی نظامی ایران برای هدف قرار دادن نقاطی در اسرائیل مورد توجه رسانه‌ها و کارشناسان نظامی قرار گرفته است. روزنامه هم‌میهن در تشریح وضعیت فعلی منطقه در گزارشی نوشته است:

اسرائیل فکر می‌کرد می‌تواند بدون هیچ تبعاتی به ایران حمله کند. اکنون دیگر چنین نیست. در حال حاضر مقامات اسرائیل در حال ارزیابی خسارات وارده به پایگاه‌های خود بوده و این را دریافته‌اند که ایران عامدانه تصمیم گرفت اقدام فوق‌العاده مرگباری علیه اسرائیل انجام ندهد، ایران با این حمله پیامی به اسرائیل و همچنین آمریکا ارسال کرد و نشان داد می‌تواند حمله به «نواتیم» و «رامون» را در هر کجای اسرائیل و خاورمیانه اجرا کند. آمریکا و اسرائیل هم در مقابل هیچ‌کاری نمی‌توانند بکنند. این یعنی بازدارندگی.

این روزنامه در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است:

این نخستین‌بار است که ایران حمله مستقیم به اسرائیل را آغاز می‌کند و با انجام این کار آستانه درگیری قبلی در جنگ طولانی‌مدت بین اسرائیل و ایران را درهم می‌شکند و آن را از سایه‌ها بیرون می‌آورد و به روشنایی می‌کشاند... د. صرف‌نظر از شکل هرگونه اقدام تلافی‌جویانه اسرائیل، اکنون واضح است که این آغاز عصر جدیدی است.

بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!

در حالی که بسیاری از رسانه‌های بین‌المللی به تحلیل و تجلیل از دفاع ایران از خاکش و بازدارندگی پس از آن پرداخته‌اند، روزنامه آرمان ملی در یادداشتی خواهان عادی سازی بی‌حجابی پس از عملیات صبح صادق با هدف حمایت اجتماعی از آن شده است، در بخشی از این یادداشت آمده است:

مشاهده می‌کنیم که مجلس اکنون در شرایطی که تکانه‌های اقتصادی وجود دارد اما در اندیشه پیگیری سرنوشت لایحه عفاف و حجاب است. این درحالی است که باید همه به وحدت در شرایط جنگی فکر کنند و به اقدامی دست نزنند که وحدت کنونی آسیب ببیند. ایجاد چالش اکنون به نفع منافع ملی نیست و در طول تاریخ هیچ کشور خارجی نتوانسته بدون در نظر گرفتن رضایت و همراهی مردم به موفقیت‌های بزرگ دست یابد. جنگ احتمالی و کنونی جنگی فرامرزی است و در شرایط کنونی نمی‌توان جنگی که احتمال آن وجود دارد را یک جنگ مقدس تعریف کرد!

بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!

روزنامه شرق نیز به سراغ صادق زیباکلا رفته و به نقل از این فعال سیاسی نوشته است که انتقام از اسرائیل غلط بود زیرا باعث تحریک نتانیاهو شده است، این روزنامه می‌نویسد:

همین که جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار به اسرائیل حمله کرد و این میزان از موشک کروز، بالستیک، موشک زمین به زمین و پهپاد را به سرائیل شلیک کرد، کفایت می‌کند که اسرائیل و نتانیاهو بهانه‌ای برای پاسخ مستقیم و واکنش متقابلی به ایران پیدا کنند و حمله به خاک ما را کلید بزنند؛ اما سؤال اینجاست که اگر در یک سناریوی بدبینانه واقعا اسرائیل به خاک ایران حمله کرد و آن‌گونه که عنوان داشتند، برخی از پایگاه‌ها و تأسیسات ما را هم هدف قرار دادند، آن وقت دوباره توپ در زمین ایران می‌افتد و آن‌گونه که مقامات گفته‌اند و هشدار داده‌اند، پاسخ شدیدتری خواهند داد و این بسیار خطرناک است و این همان چیزی است که من ماه‌ها پیش درباره آن هشدار داده‌ام و عنوان کردم ایران هر طور که شده، نباید در این دام بیفتد. فعلا آتش این جنگ محدود است.

بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!

رسانه‌های اصلاح‌طلب در روزهای اخیر سعی دارند با پیش بردن کلیدواژه وحدت اجتماعی برخی خطوط قرمز را رد کرده و به عادی سازی هنجار شکنی بپردازند، تلاش های رسانه ای مزبور برای سفیدنمایی حجاب در شرایطی است که چند ماه قبل انتخابات را تحریم کرده و از شکاف اساسی در جامعه خبر می‌دادند، حالا همین جریان مدعی است که پیوند پسل‌های اجتماعی با عملیات موشکی امکان پذیر است به این شرط که مسائلی چون حجاب و عفاف از کف جامعه زدوده شود.

واقعیت آن است که گفتن از وحدت نیروها نباید بر اساس انتخاب جریانی باشد که با عبور از مسئولیت پذیری مواردی چون تحریم داخلی، خارجی، اغتشاش و جنگ داخلی را تا همین مدت پیش تجویز می‌کرد، واقعیت آن است که اخلال در سیاست داخلی را زمینه ساز تعدی دشمن خارجی سازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 85
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    5 30
    روزنامه آرمان اشتباه کرد ولی برخورد با این روش هم نادرست است چه اشکالی داره اینایی که حجاب رعایت نمیکنند که انشالا رعایت کنند با برخورد مخالف شما نشوند این شیوه تاثیری ندارد یه مدت ظاهر داستان رو حفظ میکند از ظاهر سازی باید دور شد و پایه ای کار کرد
    • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      8 0
      در مورد معتادین ، دزدان، شراب خواران و متجاوزان هم نظرتان همین است؟
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      8 0
      مشکل حجاب زنان از مردان بی‌غیرته...
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      13 1
      عزیز، همون خداوندی که دستور جهاد دادند دستور حفظ حجاب رو هم دادند ، به حمد الهی اکثریت جامعه حجاب دارند و آگاه هستند حالا یه عده قلیل هستند که از ناآگاهی این کارو میکنن که اونم انشاالله درست میشه
    • ALIR12 IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 30
      برخودهای میدانی به شدت اشتباه است- فردا اگر هم افتاقی افتاد اخ و اوخ نکنید وپرونده پزشکی دختر مردم را رو نکنید! متاسفانه جمهوری اسلامی الزاما به دنبال ظاهر قضیه است و تدبیری برای عمق فاجعه در پستو ها را ندارد به جز اندکی به جهت تنوع طلبی رو به روابط نالسالم و حرام اورده اند سایر عمدتا به دلیل مشکلات و نیازهای مالی گرفتار شده ان.. علی ایحال به نظر من برخورد با مشکل موی سر دختران و یا زنان نباید به عنوان یک تنش اجتماعی پدیدار شود .
    • US ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 64
      مسئله حجاب امرى يا اصول دين نيست
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    23 3
    از مردک مخبطی چون زیبا کلام منطق و راست و صحیح انتظار نداشته باشید.
    • SE ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      9 2
      ایشون صهیون کلام یا درواقع سگاینه کلام هستند. واز لطیف "زیبا" را با مرام و منش کودک کشان و حامیان پستشان آلوده نکنید!
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      14 3
      به گفته یک خردمند هر کس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!!!!
    • طاهری IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 0
      رجانیوز برای یافتن «ظریف دگمه ساز» جایزه تعیین کرده ! ضمنا آمریکا و اذناب در هیچ جنگی شرکت نمی کنند مگر طرف دوم هم خودش باشد.! و از آنجا که در ج.ا.ایران آمریکاییان حاکم نیستند ، پاسخی برای «وعده صادق» نیست.
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    19 2
    کاش این پدر سوخته مزدور اسرابیل و مهره امریکایی در ایران صادق زیبا کلام خفه خون میگرفت و اینقدر زر زیادی نمیزد
  • SE ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    21 3
    زرزرکلام ببند دهان و زیان انگ لیست را!
  • SE ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    70 6
    بی حجابی ابتدای رفتن در مسیر منتهی به هرزگی است
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 89
      به تو چه ربطی داره؟؟؟ آدم بخواد بره جهنم کیو باید ببینه ؟
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      54 0
      در پاسخ به عزیزی که هوای جهنم کرده: کسی جلوی کسی رو نگرفته، فقط اینه که بخواد با خودش فرد یا افرادی رو همراه کنه، محل اشکاله...
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    27 2
    اين روزنامه‌های لجنزار که‌ بوقچی دشمن هستن چرا بساطشون جمع نمی کنيد
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 26
      میخواین کلا نظر اقلیت شما گفته بشه و بقیه رو اعدام کنیم؟
  • SE ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    21 2
    خاک بر سرت زیون کلام!
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    6 33
    بیحجابی رو عادی نکنید ولی برا زنان لشکر کشی نکنید
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      16 3
      شما بفرمایید چیکار کنن؟
    • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      83 0
      چه لشکر کشی؟ وقتی با شورش هرزگی و یا بی حجابی در یک نقطه مواجه باشی باید چه کنید؟
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      26 2
      برای خانمها و زنان کسی لشکر کشی نکرده بلکه برای جمع کردن کثافت و زباله از ابزار متعارف و توسط پاکبان های زحمتکش جمع انجام می شود.
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      21 0
      حالا کاشکی برخورد قانونی هم می کردن و دستگیر می کردن نه اینکه تذکر بدهند و شان خوشان و قانون را پایین بیاورند و بی حیایی را مجاز کنند
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      11 1
      لشکر کشی نیست ، تذکر مختصر رو میگین لشکر کشی ؟
  • DE ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 0
    حیفاکلام خفه! چرندیات صهیونیستی ات رو برای خودت نگه دار
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 0
    این زیبا کلام یا سفیهه یا مزدور در هر دو صورت باید ممنوع الکار و بابت اراجیفش به محکمه و زندان بره
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    9 1
    لطفا اسم نحس زیباکلاغ رو حتی تو پستوه هم نیارید، این مترسک خائن دیگه برای مردم پشیزی ارزش ندارد
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    10 1
    زشت کلام معلومه بد جوری سوختی، بسوز ،خاک برسرخاعن کثیفت بکنن انشا الله تو خاعن هم مثل بقیه خاعنین که گورشون رو گم کردن رفتن امریکاه وکانادا بری گورت رو گم کنی اف بر هرچی ادم خاعنه 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😈😈😈
  • TR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    22 4
    به امید شروع جنگ تمام عیار هسته ای در منطقه و استفاده همزمان از ۵۰۰ کلاهک اتمی فقط طی یک روز . به امید آن روز عزیز و بحق صاحب الزمان ( عج )
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 1
      عجیبه، شما خیال میکنید انشاالله امام زمان عج وقتی تشریف بیاورند ،مثلن ایشون مدافع جنگ هسته ای هستند ؟! شک نکنید که ایشون مخالفن حتی یک قطره خون به ناحق از دماغ کسی بیاد، چه برسه به جنگ هسته ای ، جنگ هسته ای میدونید چه ابعاد گسترده ای داره ؟نمیشه برای تنبیه سردمداران جبار و ستمگران آدمکش ،مردم عادی رو هم نابود کرد که ، باید برای انهدام ظلم و ستم از خوده جباران و گردنکشان انتقام گرفت، نه از شهروندان و مردم عادی
    • DE ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 1
      انگار مشکل روانی داری، انشاءالله ،، الله،، بزنه تو سر کسانی که آرزوی نابودی کره زمین را دارند.
    • سردار دلها IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 72
      خدا عقلت بده ،منطق اسلام محمدی هیچگاه جنگ نبوده اما اگر کسی به خودش اجازه بده از حد خودش تجاوز کند دفاع و تودهنی ۱۰۰درصد هست. #هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نخواهد بود. پیامبراکرم (ص)
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      خیالت راحت باشه
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    111 2
    حمله به اسراییل خیلی درست و متین بود حجاب هم قانونه و هم شرعه..
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 83
      زمان رضا شاه قانون نبود؟ ما خواستار تغییر قانونیم
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 48
      پس چرا توی تمام کشور های اسلامی حجاب اختیاری هست؟؟؟نکنه عالم و آدم رو قبول ندارین و فقط میخاین بگین کار ما درسته؟
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 113
      کی گفته قانونه ؟
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 8
    هرکسی دیدگاه خودشو داره. جالب بود
  • IN ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 0
    بعضی ها چقدر دوست دارند مثل یهودی ها شنبه ها تعطیل بشه . اگه اسرائیل بدونه اینها اینجا اینقده براش سرو دست می شکنند کلید شهر اورشلیم رو بهشون هدیه می ده
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    53 1
    اینایی که به نفع بی‌حجابی حرف میزنن یا اوتیسم دارن که بیرون از خودشون هیچی نمی فهمند یا بنده شیطانند و حقه بازی می کنن
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 1
    بیحجابی خیلی وقته عادی سازی شده عااامو
  • ح ر IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    17 1
    منافع ملی حکم می کند که با تمام این نشریات و اشخاص انگل انقلاب مانند زیباکلام و غنی نژاد و ..... روزنامه های آرمان و شرق و ....‌باید برخورد شدیدا انقلابی شود.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    9 0
    لطفا اسم این مردک کذاب ریبا کلاغ را که نه ارزش کارشناسی دارد و نه عقلانیتی غیر از خیانت پشت تفکراتش نیست را نیاورید. اصلاحاتی ها که نماینده و سخنگوی رژيم جنایتکار غاصبان فلسطین هستند. قابل مطرح شدن نیستند.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 0
    آقای زیبا کلام اگه ایران جواب نمیداد اسراییل رودارتر میشد
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 0
    صادق زیباکلام فردی است که به لحاظ روانی و درونی خودش را همچنان که هست حقیر و کوچک میپندارد واین عقده حقارت و دیده شدن باعث شده جفنگیات هرچی که باشه بگوید تا دیده شود مثل سلبریتی های بیسواد چاره این مزدور پست و بی هویت اینه ایشونو ببندید نوک موشک هایپرسونیک پرتاب کنید اسراییل ، یعنی نجاست را به نجاست وصل کنید
  • ح IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    زیباکلام طرفدار رضاخان است که یکی از فرماندهان نظامی خود رو به علت مقاومت در برابر تجاوز بیگانگان به خاک کشور شلاق زد. از نظر اینا خاک کشور رو می شه شوهر داد
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    15 0
    آنهایی که کشف حجاب کردند با مردم مسلمان ایران هیچ قرابتی ندارند
  • ج د ا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    88 0
    وحدت اجتماعی یعنی بی حجاب ها دست از هنجار شکنی وقانون شکنی بردارند و با مردم ایران و حکومت ایران وحدت ایجاد کنند
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    چه بزدل.. چه خوب شد اینا رو کار نیستند وگرنه آبروی کشورمون میرفت درود به شرف و غیرت سپاه
  • سلام IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 0
    شما (زیبا کلام !) که ازتخریک ناتان یاهو وحشت داری !آیا ازنفرت ملت ایران نسبت به کلام زیبایت(تحریک ناتان یاهو) ترسی نداری؟! جناب استاد! این کلام زیبای شما واقعاً منطقیست؟! دست روی دست بگذاریم وهیچ. بیچاره شاگردها.
  • شریف زاده IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 0
    روزنامه شرق نیز به سراغ صادق زیباکلا رفته و به نقل از این فعال سیاسی نوشته است که انتقام از اسرائیل غلط بود زیرا باعث تحریک نتانیاهو شده است متوجه نشدم آقای زیبا کلام : بی خاصیت ترین حرفی که زدید و اثبات کردید که واقعا نوکر بی جیره و مواجبید . همین اظهاراتت بود. از شما قماش جماعت انتظار بیشتری نمی رود. شما از امکانات این نظام بهره می برید اما برای دشمنان این آب و خاک دم تکان می دهید. نمی دانم چه جوابی دارید برای دفاع از مظلوم در برابر ظالم
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    16 1
    " عادی سازی بی حجابی " رمز عملیات شکستن مقاومت قهرمانانه 45 ساله مردم عزیز ایران در برابر جبهه دجال امریکا - انگلیس - اسرائیل . جریان غربگرا در ایران دغدغه حقوق و ازادی جوانان و بانوان را ندارد بلکه میخواهند مردم را از اسلام دور کرده و اخلاق و حیاو پاکدامنی و وقار را از بانوان بگیرند و مقاومت قهرمانانه 45 ساله انان در برابر دجال امریکا و انگلیس و اسرائیل تبهکار را از بین ببرند . رعایت حقوق و تکریم بانوان و ارتقاء جایگاه علمی و معنوی و اجتماعی انان در نظام مقدس اسلامی بی نظیر و بی بدیل است . به
  • ابی آذری زبان هستم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    مشرق داری سانسور میکنی.. بخش صدیقی رو چرا دارین حذف میکنید؟؟
  • DE ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 0
    صهیون کلام بدبخت !با این سوابق سیاه توروخدا اینو دانشگاه راه ندید! سرمشق بدی برای جوان هاست. باعث ننگ وخجالت جامعه دانشگاهی و مردم ایران هستش.
  • م حمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    21 0
    به همون شل مغزی که میگه بی حجابی رو عادی کنین بگین اول زنتو بی حجاب بیار بیرون بعد برا بقیه نسخه بپیچ ولی اگه گفت نه هیچوقت نمیذارم زنم بی حجاب بیرون بیاد بگیرین پارش کنین
  • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 27
    منتظر ی مهسا امینی دیگه و ی افتضاح دیگه باشی
  • سید فروزان CH ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 1
    گویا در ایران پوزه بند پیدا نمیشه تا بزنند به دهن زشت کلام کثافت
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 54
    الن وقتش نبود شما ها نمیدونید کی یک کاری بکنید و چطوری باید فرهنگ سازی بشه با بگیر ببند بیشتر نفرت چند قطبی به وجود میاد
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 28
    مثل تمام کشورهای دنیا باید حجاب آزاد و اختیاری باشه.
    • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      18 0
      اینجا ایران اسلامیه و با تمام دنیا فرق داره!
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    64 0
    اصلاحات ، کارمند استکبار جهانی و سرمایه های صهیونیستی در داخل کشور هستند ...
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    84 1
    این ها سربازهای اسرائیل تو خاک ایران اند که به حال خودشون رها شدند.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    42 0
    چرا اصلاحاتچی‌ها پادوی صهیونیست ها برای انحراف افکار عمومی از غزه و حمله پیروزمندانه به رژیم صهیونیستی چون محقق داماد فاضل میبدی عبدی انصاری زائری زیبا کلام صادقی زید آبادی و ربیعی جهرمی روحانی خاتمی مهاجری ابطحی دایی خادم پرستویی و...جماران در پيش بقیه از دنبال به صف شده بر علیه مجریان و ضابطین قانون در جلوگیری از بی حجابی و بی عفتی با هیاهو و جنجال وجوسازی مردم را فریب دهند و برعلیه نظام و انقلاب و نیروهای انتظامی تحریک کنند البته مقصر این خائنین و نامردان مزدور نیستند مقصر نیروهای امنیتی انتظامی قضایی هستند که با این انگل ها وتفاله ها برخورد نمی کنند
  • سید فروزان CH ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    44 0
    دستور العمل سازمانهای جاسوسی به منافقین : پر رنگ کردن مسئله حجاب و اغتشاشات و فتنه گذشته ززآ، کم اهمیت دادن حمله ایران ، قدرتمند نشان دادن رژیم اسقاطی در صورت حمله به ایران . دقیقا مواردی که بوقچیهای اصلاح طلب در روزنامه های زنجیرهای شروع به کردهاند و زیبا کلامها و گفتند و نوشتند و جواد دکمه (ظریف ) قبل از همه اینها . اینکه اژه ای و دادستان کل مرتب شعار میدهند و دستور میدهند جهت پیدا کردن پرتغال فروش ، خنده دار شده ،پرتغال فروشها در قلب پایتخت مشغول فعالیت و گویا مصونیت همه جانبه هم دارند ،از روزنامه هم میهن کرفته تا زشت کلام بی غیرت
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 65
    هیچ جای قرآن نیومده که حجاب اجباری است.؟
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    ملت فهیم ایران
  • GB ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 64
    بی حجای را عادی سازی نکنید اما فسادهای بیکران مالی را عادی سازی کنید.
  • حسن IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    باسلام.. ظاهرا عادت داریم
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    زنده باد
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    خالی میکنید
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    خیابون جمع کنید
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    گشت اختلاس بزارین
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 38
    متاسفم برای کسایی که 1تار موی زنان اونا رو غیرتی می‌کنه ولی اختلاس غیر تشون نمیکنه
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    زنده باد صادق زیبا کلام
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    کی باید این ملعون بی وطن رو خفه کنه ای کاش فقط به اندازه یک صهیونیست ارزش داشت!!!
  • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    غصه نخورید .
  • صادق IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    38 0
    یاوه گویی های ضد امنیتی و مذهبی توسط حامیان اسرائیل وامریکایی وغرب جنایتکار بعلت عدم نظارت وازادی منافقین میتواندبهای سنگینی بر م دم وحکومت تاثیر ناخوشایندومهلکیبگذارد
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    سلام این روزنامه ها، شعور مردم را به سخره گرفتن چشم ایران قدرتمند را ندارند که موی دماغ ارباب وکدخداشان بشه باید برای نظام با رسانه هایشان واراجیف بافی زیبا کلام ،برهانی،و...هزینه سازی کنند.ماموریتشان همینه
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    27 0
    نخیر ببم جان بی حجابی باید جمع شود و دوم آنکه گرانی و بی تدبیری مسولان در مورد ارز و گرانی هم باید رسیدگی شود
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    18 1
    مشرق وقتی جرات نداری نظرات مخالف رو چاپ کنی بی جا میکنی سایت میزنی
  • حقیقت IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    29 0
    بی حجابی به لطف بی توجه ای حکومت عادی شده ، مدتی هست که دست فروشان در مترو ابزار قمار (پاسور ) میفروشن
  • مهران DE ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    آن چیزی که از شهروندان خانم خواسته شده رعایت حداقلی حجاب است و الا این چیزی که می بینیم با حجاب اسلامی کامل فرسنگها فاصله دارد. امان از دست مغزهای گروگان گرفته شده توسط چهارتا تلویزیون خائن و مزدور. هدف آنها زنده نگه داشتن فاکتورهای اغتشاش زیر پوست جامعه است. لعنت بر دشمنان ایران
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 80
    و مشکل مردان سبک مغز و ارزشی داشتن زنان امل و عقب افتاده
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    موشکها دراسراعیل فرود امد صدای انفجارش دراردوگاه سرمایههای ایرانیش شنیده شد باید به این ننه مردگان داخلی غربزده تسلیت گفت
  • سعید IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    20 0
    بی حجابی زیادشده چون غیرتی نمونده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس