تصاویر هوایی از مناطق درگیر سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدامات این قرارگاه برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار علی خلیل‌آبادی با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل‌توجهی در کمک به سیل‌زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل‌زده انتقال ۶ تُن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و مواد غذایی، کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل‌زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در برای کمک به مناطق سیل‌زده اقدامات گوناگونی در حوزه مردمی و ارسال اقلام غذایی و دارویی انجام داده است.

خلیل‌آبادی با اشاره به دیگر کمک‌های نیروی زمینی سپاه، یادآور شد: توزیع آرد، صدها تخته پتو، آب معدنی و سبد کالا میان سیل‌زدگان یا توزیع وسیع اسباب‌بازی برای کودکان سیل‌زده در این مناطق، از دیگر اقدامات این قرارگاه است. نیروی زمینی سپاه در کنار مردم سیستان و بلوچستان خواهد ماند و این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس