حمله ارتش سوریه به پناهگاه های تروریست ها در حومه دیرالزور و تدمر + فیلم

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که در پاسخ به حملات مکرر تروریست ها به شماری از روستاها و پایگاه های ارتش، پناهگاه های آنها را در حومه دیرالزور و تدمر منهدم و پهپادهای آنها را در حومه حلب سرنگون کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های سوریه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای روسی در پاسخ به تجاوز مکرر تروریست ها به پایگاه های نظامی، روستاها و شهرهای مختلف، چند عملیات بی سابقه و دقیق را انجام داده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمد که ارتش سوریه با استفاده از هواپیما، پهپاد و توپخانه، مخفیگاه ها، پایگاه ها و تجهیزات تروریست ها را هدف قرار داد که منجر به انهدام کامل آنها و هلاکت ده ها تروریست از جمله چند سرکرده تشکیلات تروریستی داعش شد.

وزارت دفاع سوریه همچنین تأکید کرد که نیروهای نظامی این کشور در حومه حلب، توانستند چند پهپاد تروریست ها را منهدم و از دستیابی آنها به اهدافشان جلوگیری کنند.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی سوریه، یک گروه تروریستی را که درصدد حمله به پست بازرسی در حومه درعا بود، هدف قرار داد که در پی آن، افراد تیم تروریستی کشته و زخمی شدند و سلاح هایشان نیز مصادره شد.

این در حالی است که بامداد دیروز (جمعه)، گروه های تروریستی با حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه، ۲۲ تن از آنها را به قتل رساندند.

این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داد.

هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی نیوز» لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید فروزان CH ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اردوغان غمگین و عزادار شد
  • سلام IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 1
    اقتلوهم حتی لاتکون فتنه .
  • CN ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    چقدر ارتش سوریه ذلیل شده که حتی نمیتونه بصورت هماهنگ علیه جنایتکاران داعشی و سلفی عملیات زمینی انجام بده و ریشه همشون را بکنه، واقعا اگر ایران و حزب‌الله نبودند چه به سر مردم سوریه می آمد.
  • نیما IQ ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    آتش جهنم داغ تر شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس