کد خبر 1595926
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در مطلبی با عنوان جهنمی در دل جهنم دیگری نوشت:

گروه از تروریست های ارتش آزاد در منطقه تنف در مرز اردن در کنار پایگاه نظامی آمریکا در این منطقه سال‌هاست که برای توسط آمریکایی ها آموزش داده می‌شوند و هزینه های آنها را می پردازند.

کار اصلی آنها محدود کردن و نظارت بر مسیر تدارکات ایران به مدیترانه‌ است تا جلوی اتصال زمینی ایران از طریق عراق به لبنان را بگیرند.

بعد از حمله ایران به اسرائیل این ارتش اعلام کرده که ایرانیان عامل اصلی اسرائیل هستند و وقتی ما کارمون با بشار اسد تمام شود به سراغ اسرائیل می‌رویم و از مردم و مؤمنان خواسته تا آن زمان خشم های خود را فرو بریزند و کاری به اسرائیل نداشته باشند و سکوت پیشه کنند.

عوامل و محبان این گروه تروریستی اخوان المسلمینی در رسانه های اجتماعی این دست مطالب را منتشر می کنند و می گویند که اولویت اول ما پس از شکست دادن اسد، پس گرفتن بیت المقدس است،.

اما همه اینها توسط ایالات متحده برای تضعیف بزرگترین رقیب متعارف آمریکا و اسرائیل در مرز انجام می شود. سقوط مقاومت،دولت سوریه و بشار اسد چیزی نیست جز آزادی تروریست ها از طریق ترکیه و اردن و سرازیر شدن آنها به سوریه و آغاز جنگ های بی انتها است.

جهنمی در دل جهنم دیگر

درواقع اردوگاه رکبان در این جا یکی از بزرگ‌ترین و وحشتناک ترین زندان‌های روباز در جهان است که حدود 100 هزار زن، مرد و کودک نه اجازه رفتن به منطقه تحت حاکمیت دولت سوریه و بشار اسد را دارند و نه توان و اجازه حرکت به سمت اردن را...

بجز رهبران و سران اصلی، فرمانده هان و نیروهای خاص نخبه که خانواده های آنان چارچوب سنتی خود را حفظ کرده اند، مابقی زن ها اکثرا بی سرپرست هستند و گروهی از زن های مسن تر مورد تایید هیات نظامی و آمریکایی ها وظیفه اداره این زنها و دختران و کودکان بی سرپرست را برعهده دارند.

کودکانی که خوش شانس تر هستند در سنین کمتر از دنیا می‌روند و مابقی سرنوشت بسیار شومی را سپری می‌کنند.

در واقع آنها را مدیریت می‌کنند و در مقابل مقدار کمی غذا از آنها بهره بردای های وحشتناک می‌کنند و این کودکان توسط مقامات ویژه آمریکا و اسرائیل به دلیل قاچاق اعضای بدن و قاچاق انسان به منطقه B برده می‌شوند.

منطقه B درواقع یک کمپ های کوچک اما بسیار مجهز هست که از این بچه ها مدتی نگه داری کرده و انواع آزمایشات لازم را می‌گیرند.

این منطقه به عنوان مرکز تولید اندام و اعضای بدن برای ثروتمندان در غرب اداره می شود.

فیلم هایی که در این سال‌ها به صورت بسیار محدود بیرون آمده نشان می‌دهد که کودکان را با پای خود با اطاق های تخلیه بدن می‌برند و گاها حتی اگر بچه کوچک باشد و نتواند دردسر خاصی درست کند وی را بدون بی هوشی با دارو و با ضربه به سر بیهوش شده و اندام هایشان تخلیه می‌شود.

وضعیت مشابهی در مورد منطقه تروریستی در شمال غرب سوریه و منطقه سازمان تروریستی پ.ک.ک در شمال شرق نیز وجود دارد .

البته در آنجا فشاری برای فرزند آوری وجود ندارد و معمولا کودکان یا ربوده شده یا از خانواده هایشان خریداری می‌شوند .

در این دو منطقه دیگر یکی از کارهای پر درآمد تروریست ها دزدیدن کودکان در کنار خرید و فروش مواد مخدر است.

این سرنوشت سوریه ای است که آمریکا و غرب برای منافع اسرائیل و طرح خاورمیانه بزرگ به این روز انداخته اند و میلیون ها نفر در این مناطق که بخشی تخت تسلط و نظارت آمریکا و مابقی تحت نظارت دولت ترکیه است درواقع به عنوان بردگان مرکز تولید مواد مخدر و اعضای بدن استفاده می شوند تا جبران کاهش شدید تولید در افغانستان انجام شود و منبع درآمد شبکه های مواد مخدر و تیم های اطلاعاتی در غرب و فوق ثروتمندان بسته نشود.

در چنین شرایطی بود که بهترنی جوانان این خاک به همراه رفقای خود از افغانستان، پاکستان سوریه، عراق و... به مقابله با داعش و طراحان اصلی این فجایع بشری رفتند و با اهدا خون خود در مقابل تبدیل منطقه به یک جهنم بزرگ و بی انتها را گرفتند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    12 3
    اگر بچه کوچک باشد و نتواند دردسر خاصی درست کند وی را بدون بی هوشی با دارو و با ضربه به سر بیهوش شده و اندام هایشان تخلیه می‌شود. عاقبت اعتماد به آمریکا و اسرائیل همین است .
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 1
      99% = 100% ؛ اسراییل مدعی است: با کمک دوستان 99% پرتابه های ایران را منهدم نموده ، معنی این جمله اینه: عملیات فریب ایران 100% موفقیت آمیز بوده.
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    9 3
    یهود ضد بشر است
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    7 3
    لعنت بر آمریکا و اسراییل
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    9 3
    سلام و درود بر مدافعان حرم و حریم وطن
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    10 4
    این کارها فقط از دست یک عده حرامزاده برمی آید که کودکان معصوم را به این شکل سلاخی کند
  • آبی اسمون IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    4 3
    متاسفانه چون سانسور شدیدی خبری در این خصوص اعمال شده و رسانه های ما در مقابله با رسانه های آنها قدرت چندانی ندارند. این جنایات در سکوت کامل انجام میشه و آب از آب تکان نمی خوره
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    2 3
    لعنت بر آمریکا و اسراییل
  • میشناسیم IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    2 0
    مدافعان حرم مظلوم ترین فرزندان انقلاب هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس